mooikka, mulla on ongelma ja se on koulun noi kaikki ryhmätyöt. Meillä on terveystiedossa joku ryhmätyö ja en tuu oikein toimeen meiän terveystieto ryhmän ihmisten kanssa ja tuntuu ettei nekään musta pahemmin tyksi. Elikkä... Miten voisin päästä eroon tästä ryhmätyö kammosta tai miten kannattais toimia? Viimetunnitkin lintsasin koska kammo oli niin kova... :'D
ryhmässä työskentely
1
91
Vastaukset
- ...
Lintsaaminen on väärin sinua, opettajaa ja muita oppilaita kohtaan. Ei kannata. Itse jäin ihan vähän aikaa sitten pois tietyn opettajan tunneilta hän on kyllä mukava mutta pelkäsin vain jotain. Puhuin asiasta opettajalle ja hän ymmärsi täysin ja lupasi auttaa minua kaikin mahdollisin tavoin päästä eroon pelosta. Sama toistui useamman kerran viimeeksi opettaja kuitenkin sai minut tunnille vain puhumalla ja puhumalla. Ja pelko helpotti sen jälkeen kun on mennyt kerran mutta ei kokonaan ainakaan minulla. Älä lintsaa. Jos voit niin olisi hyvä kertoa asiasta opettajallesi niin hän voi auttaa sinua asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462