Niin minulla on tuommonen valkea pinnaclen pctv-tikku, ja pitäs saada toimimaan windows 7:ssä....
olen googlettanu kokopäivän tuosta,kun en yksin kertaisesti osaa kayttää sitä.
Tökkäsin tikun koneeseen ja kone "asenti" sen automaattisesti, muttakun ei tuolta mistään löydy mitään semmosta ohjelmaakaan.Sitten kone vielä nimes sen laitteen jostain syystä joksu Cameraks.....
Luin jostain että pitäisi ladata uusin software, latasin jonkun driverin, mutta en usko että se on oikea yms.... Elikkä minulle pitäisi alusta loppuun saakka kertoa ohjeet ja linkittää sowtfaret....:)
Apua Pinnacle pctv-tikun kanssa?
11
125
Vastaukset
- parempipinnaclesta
Arcsoftilla on kai paras softa tuollaiseen, kokeilen jos löydän linkin kun niidenkin tikku on ollut joskus tai vieläkin on kaapissa varmaan..
Koita tuota, taitaa olla ilmainen tuo vanhempi versio niillä:
http://www.brothersoft.com/arcsoft-totalmedia-235963.html - pinnacle?
En saa ladattua sitä kun siihen tulee aina kun painaa downloadista ni siihen tulee jonkun kellon lautaus yms....?
- dfr541
Käynnistä Windows MediaCenter, ja sieltä TV toiminnot ja laita asetukset kohdalleen ja kohta rupee telkkari näkyyn.
- Pinnacle?
No nyt päästiin vähän eteen päin asiassa, mutta kun avaan centerin ni laitoin asetukset sun muut, ja sitten siinä on se Tvmääritys, tikku on kiinni koneessa ja asennettu on(on asennettu oikein, tai ainakin kone sanoo niin) mutta siihen tulee että televisiosingaalia ei voi määrittää koska TV-viritintä ei löytynyt?
//eikä ole olemassa minkään valtakunnan ohjetta, on vain antenni,tikku ja kake... - tee näin.,..
Kirjoita tikun nimi ja malli googleen ja lisäksi sanat " windows 7 driver" ja paina hae. Jos ja kun ne löytyy lataat koneelle ja asennat. Sitten katso laitehallintaa, sielä pitäis tikku näkyä ja että toimii oikein ja sitten käynnistä WMC ja koklaa uudelleen.
- kohtasepelaa.
Mene Pinnaclen sivuille ja katsolöytyykö laitteesi sieltä, ja mikä laite se itseasiassa on? Katso laitteesta malli ja numero jos on.
- Pinnacle?
en yhtään tiiä, kun porukat vaan tyrkkäs käteen tikun,antennin ja kaken// kysyin kyllä ohjeita, mutta sanovat että ovat heittäneet roskii..:/
- pinnacle?
Pinnacle? kirjoitti:
en yhtään tiiä, kun porukat vaan tyrkkäs käteen tikun,antennin ja kaken// kysyin kyllä ohjeita, mutta sanovat että ovat heittäneet roskii..:/
mut se tikku on semmonen valkee jännä:)
http://www.expertreviews.co.uk/general/86350/pinnacle-pctv-usb-stick
toi on samalainen tai AINAKIN saman tyylinen, en oo 100% varma onko sama, eikä tossa miu tikussa näytä olevan mitää numeroa yms... - dfe36
pinnacle? kirjoitti:
mut se tikku on semmonen valkee jännä:)
http://www.expertreviews.co.uk/general/86350/pinnacle-pctv-usb-stick
toi on samalainen tai AINAKIN saman tyylinen, en oo 100% varma onko sama, eikä tossa miu tikussa näytä olevan mitää numeroa yms...Tuossa linkissä on erilaisia ajureita, voit kokeilla Vistan 32 tai 64 bit ajureita, usein käyvät seiskaan. Mutta linkissäsi luki että yksi huonoimmista TV tikuista mitä ovat tavanneet, että olisko helpompi heivata roskikseen. Jos TV tikkua tarvit, seiskassa toimivat tikut maksavat 19,90 alk.
http://cdn.pinnaclesys.com/SupportFiles/PCTV Drivers/ReadmePCTV.htm - Huh huh, joopajoo
Pinnacle? kirjoitti:
en yhtään tiiä, kun porukat vaan tyrkkäs käteen tikun,antennin ja kaken// kysyin kyllä ohjeita, mutta sanovat että ovat heittäneet roskii..:/
Ja ajuri levytkin roskiin, kuitit ja kaikki.
Pitäisiköhän vähän sanoa jo jotain?
- havaitsija.
Nuo ovat provoilijoita. Viimeiseksi, kun ohjeita alkaa tulemaan, niin sanotaan ettei ole ohjeita, piuhoja, notuleita eikä mitään tietoa yhtään mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514