Apua Pinnacle pctv-tikun kanssa?

pinnacle?

Niin minulla on tuommonen valkea pinnaclen pctv-tikku, ja pitäs saada toimimaan windows 7:ssä....
olen googlettanu kokopäivän tuosta,kun en yksin kertaisesti osaa kayttää sitä.
Tökkäsin tikun koneeseen ja kone "asenti" sen automaattisesti, muttakun ei tuolta mistään löydy mitään semmosta ohjelmaakaan.Sitten kone vielä nimes sen laitteen jostain syystä joksu Cameraks.....
Luin jostain että pitäisi ladata uusin software, latasin jonkun driverin, mutta en usko että se on oikea yms.... Elikkä minulle pitäisi alusta loppuun saakka kertoa ohjeet ja linkittää sowtfaret....:)

11

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempipinnaclesta
    • pinnacle?

      En saa ladattua sitä kun siihen tulee aina kun painaa downloadista ni siihen tulee jonkun kellon lautaus yms....?

    • dfr541

      Käynnistä Windows MediaCenter, ja sieltä TV toiminnot ja laita asetukset kohdalleen ja kohta rupee telkkari näkyyn.

    • Pinnacle?

      No nyt päästiin vähän eteen päin asiassa, mutta kun avaan centerin ni laitoin asetukset sun muut, ja sitten siinä on se Tvmääritys, tikku on kiinni koneessa ja asennettu on(on asennettu oikein, tai ainakin kone sanoo niin) mutta siihen tulee että televisiosingaalia ei voi määrittää koska TV-viritintä ei löytynyt?

      //eikä ole olemassa minkään valtakunnan ohjetta, on vain antenni,tikku ja kake...

    • tee näin.,..

      Kirjoita tikun nimi ja malli googleen ja lisäksi sanat " windows 7 driver" ja paina hae. Jos ja kun ne löytyy lataat koneelle ja asennat. Sitten katso laitehallintaa, sielä pitäis tikku näkyä ja että toimii oikein ja sitten käynnistä WMC ja koklaa uudelleen.

    • kohtasepelaa.

      Mene Pinnaclen sivuille ja katsolöytyykö laitteesi sieltä, ja mikä laite se itseasiassa on? Katso laitteesta malli ja numero jos on.

      • Pinnacle?

        en yhtään tiiä, kun porukat vaan tyrkkäs käteen tikun,antennin ja kaken// kysyin kyllä ohjeita, mutta sanovat että ovat heittäneet roskii..:/


      • pinnacle?
        Pinnacle? kirjoitti:

        en yhtään tiiä, kun porukat vaan tyrkkäs käteen tikun,antennin ja kaken// kysyin kyllä ohjeita, mutta sanovat että ovat heittäneet roskii..:/

        mut se tikku on semmonen valkee jännä:)
        http://www.expertreviews.co.uk/general/86350/pinnacle-pctv-usb-stick

        toi on samalainen tai AINAKIN saman tyylinen, en oo 100% varma onko sama, eikä tossa miu tikussa näytä olevan mitää numeroa yms...


      • dfe36
        pinnacle? kirjoitti:

        mut se tikku on semmonen valkee jännä:)
        http://www.expertreviews.co.uk/general/86350/pinnacle-pctv-usb-stick

        toi on samalainen tai AINAKIN saman tyylinen, en oo 100% varma onko sama, eikä tossa miu tikussa näytä olevan mitää numeroa yms...

        Tuossa linkissä on erilaisia ajureita, voit kokeilla Vistan 32 tai 64 bit ajureita, usein käyvät seiskaan. Mutta linkissäsi luki että yksi huonoimmista TV tikuista mitä ovat tavanneet, että olisko helpompi heivata roskikseen. Jos TV tikkua tarvit, seiskassa toimivat tikut maksavat 19,90 alk.

        http://cdn.pinnaclesys.com/SupportFiles/PCTV Drivers/ReadmePCTV.htm


      • Huh huh, joopajoo
        Pinnacle? kirjoitti:

        en yhtään tiiä, kun porukat vaan tyrkkäs käteen tikun,antennin ja kaken// kysyin kyllä ohjeita, mutta sanovat että ovat heittäneet roskii..:/

        Ja ajuri levytkin roskiin, kuitit ja kaikki.
        Pitäisiköhän vähän sanoa jo jotain?


    • havaitsija.

      Nuo ovat provoilijoita. Viimeiseksi, kun ohjeita alkaa tulemaan, niin sanotaan ettei ole ohjeita, piuhoja, notuleita eikä mitään tietoa yhtään mistään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe