Miksi Volvolla kaahataan?

luonnevika?

Volvo on yleisimmin kaaharina, eli ajaa reilua ylinopeutta, ohittaa ohittamisen vuoksi ja kiilailee ilma vilkkua. Ja usein ajaa tyhjällä moottoritiellä vasenta kaistaa estäen ohittamisen.

Miksi käytttäydytte näin? Onko se ruotsinrauta niin tehokas ja kova peli että se pitää osoittaa lapsellisella käytöksellä?

10

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Volvo4Ever!

Koska kaikki Volvo- kuskit ovat kusipäitä.

T. Volvo- kuski.

• V-Powerilla

Niinhän me ollaan :)
        Muuten ihan mukavia, mutta liikenteessä käytetään kaikki oikeudet mitä on olemassa.

Muuten, Volvosta katsottuna farkkumalliset Audit ja Bemarit on törkeimpiä....

• samasta

aiheesta on jankattu monta kertaa ennenkin. Niitä kusipäitä löytyy jokaisesta automerkistä. Edellinen kusipää jonka itse havaitsin ajoi Avensiksella.

• v.k.

Todennäköisesti Volvolla ajetaan siten että joku toinen maksaa kilometrikorvaukset. Bensa on siis ilmaista, eikä sitä tarvitse ainakaan rahan takia säästää.

Volvo on turvallinen auto jossa törmäyksessä kärsii se toinen.

Mukavassa ja etenkin tehokkassa autossa ei vauhti tunnu kovalta.

Kun ajaa paljon tulee helposti huolimattomaksi, "kun ei sieltä eilenkään tullut ketään".

Juu, en aja Volvolla. Mutta olen kokeillut.

• hndy53ev56yvsw

ihan olen ite joutunu volvoni ostamaan ja bensatkin menee omalla kustannuksella. BTW, verrattuna parin muun merkin kuljettajiin minä ajan suorastaan esimerkillisesti...

• Reemiumia kehiin

keskikastin toimistorotat saaneet työnantajaltaan "asemen kohennukseksi" työsuhdeauton, sen reemiumin ;)), siksi saavat ajella miten tahtovat.

• Eipäs haukuta toimistorottia! :)

Kaipa siihen on montakin syytä, miksi volvo tuntuu yliedustetulta tuossa ryhmässä. Varmaan käyttäjäkunnan profiilikin siihen ohjaa. Ehkä se volvo on tietylle ihmisryhmälle se autokunnan kruunu, tojotasta seuraava, tms. Ja onhan se omien kokemusten mukaan suhteellisen mukava ajettava ja siten sitä vauhtiakin löytyy.

Vilkuttomuus nyt on ihan merkitstä riippumatta yleistä.

Itse en ole huomannut volvojen mitenkään erityisesti tukkivan vasenta kaistaa. Jos jotain pitäisi sanoa, niin keskimääräistä pienempiä autoja nuo vasemman kaistan tukkijat usein ovat. Ilmeisesti pelottaa ajaa lujaa, eikä oikein uskalla vaihtaa kaistaakaan, niin ajetaan sitten vasemmalla hitaasti... Oikealta pääsee yleensä ohi, ruuhka-aikoja lukuunonttamatta.

• terapia kutsuu

Luonnevika on jos näkee kaikki ohittajat Volvoina.

• olepålle

ei ole yksikään tolho ohi mennyt mutta tosiaan siellä ne nukkuu vasemmalla kaistalla motarilla mutta sehän johtuu siitä v niinku vasemmalla tekstistä ratissa. ehkei ne uskalla mennnä sinne oikealle kaistalle jos vaikka ruåttålainen håmå hyppää puskasta påålle.

• MSM83

Riisikipoilla ajavat ovat pahimmanluokan tientukkoja, piruuttaan pitää nyhjätä vasemmalla kaistalla ja ohittaa 1-5km/h nopeuserolla ohitettavaan. Itse käyttän vakionopeudensäädintä motarilla 110km/h ja kesällä 130km/h. Tuosta että mikälli vastaan tulee mopoauto kylkiedellä en tee muuta kuin, käännän auton vahvimmat osat ottamaan osuman vastaan, vitut siitä mitenkä käy muovilaatikon kuskille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe