Mä en ymmärrä kun lööpit huutaa aina että se ja se "julkkis" kuollut, siis delannu.
Jotain rajaa pitäs vetää siihen kuka on julkkis ja kuka "julkkis".
Kuinka moni esim koskaan kuullutkaan jostain Leo L???? Käsi ylös. Joo, arvasin.
No, lehtiä pakko myydä ja lööppejä saada.
Joo, ei mulla mitään Leo who:ta vastaan ja osanottoni omaisille.
siis Leo who kuollut????
10
219
Vastaukset
- el lobo
Aika moni lööppien ja lehtien lukijoista on sinua vanhempia. Täten myös Leo Lastumäki on heille tunnettu henkilö. Esim minä muistan tuon suuren (kirjaimellisesti) näyttelijän erittäin hyvin.
Joten älä siinä ulise, pissis. Googlaa ja ole hiljaa.- tiksu
Samalla sivulla täällä kerrotaan että stand-up-joku on kuoluut.
Voisin kysyä että kuka-f:n-stand-up-koomikko? Koskaan kuullukkaan miehestä vaan niinpä pääsi otsikoihin. Vaan en kysy, koska jollekin lienee hyvinkin tuttu.
- R.I.P. Leo
Jos et tiedä kuka oli Leo Lastumäki, niin kulttuurillinen yleissivistyksesi on säälittävällä tasolla!
- .. .. ..
voi elämän kevät,kun on huolia taas!! ja arvatenkin aloittaja tosiaan niin teini ettei tosiaan tiedä kuka oli kyseessä.
- Mieti nyt
Hänhän oli syntynyt viime vuosituhannella ja tunnetuimmat esiintymisensäkin siltä ajalta. Mistäs nuo juuri vaipoista päässeet sellaisia tietäisi.
Suuri osa ei tiedä muutenkaan juuri muista kuin kuvitteellisista tietonepelihahmoista. Kyllähän siinä aivot pehmenee.
- oi nuoret toivot
Martinan, Henna Kalinaiset ja Antti Kurhiset ekä BB-talon poppoon tuntevat, mutta eivät tiedä kuka on Leo Lastumäki tai Spede Pasanen.
Semmosta. - jksjkjkskjsdkjdskj
Nykynuorten yleissivistys on sitä,että osaa sijoittaa vittu sanan joka toisen sanan väliin!
- Geeoorge
No sinä et osannut edes sitä sanan sijoittamista. Taidat olla aika avuton, säälittävää!!!
- ohjeita junnuille
Vapaan kasvatuksen helmet etsivät oikotietä onneen lähinnä populaari- ja väkivaltakulttuurista ja ovat hukassa.
Tie onneen löytyy keskittymällä siihen mitä haluaa ja mitä osaa ja tekemällä kovaa töitä sen eteen.
Se ei löydy rönsyilemällä, kiukuttelemalla tai turhautumalla tai katkeruudella.
Myöskään se ei löydy halveksimalla vanhempia sukupolvia.
Kunnioittakaa muita ihmisiä ja kuunnelkaa heitä nuoret. Päänaukominen ei edistä mitään vaan tekee teistä idiootteja. - jk
kyl'l' vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483