Hei kaikille!
Olen suht liikunnallinen nuori naisihminen. Syksyllä hommasin itselleni ministepperin, jossa askelletaan sivuttain (oletan että tätä kutsutaan "swing-stepperiksi"?). Ministepperi toimii siis todellakin muun kuntoilun lisänä: harrastan reippaita kävely- ja sauvakävelylenkkejä sekä lihaskuntoharjoituksia vielä kotona, salille menen kunhan kunto kohenee hieman.
Pakkaset rajoittavat lenkille menoa astman vuoksi ja pohdinkin onko tuollaisesta sivuttaisesta askelluksesta haittaa polville? Eturistiside minulla on napsahtanut poikki ja korjattu vuosia sitten, mutta muutaman kerran leikkauksen jälkeen olen polveni telonut uudelleen, mutta eturistiside ei ilmeisesti ole poikki.
Uskaltaako tuollaisella swing-stepperillä kuntoilla polvivaivainenkin huoletta? Älytöntä kipua ei ainakaan tähän mennessä ole ilmaantunut, itse koen pienen "tuntuman" koko kropassa treenin jälkeen hyvänä asiana.
Stepperi ja polvivaivat
Epäilevä
1
119
Vastaukset
- Body
Oma keho on aina paras mittari. Jos ei tule kipua,miksei voisi treenata. Muista kuitenkin venytellä etureidet,takareidet,pohkeet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462