Ammattikorkeakoulussa tai yliopistossa? Vai oletteko te vaan piilossa kotona? Vaikuttaa vaan siltä ettei sellaisia naisia enää olekaan.
Onko täällä ujoja tyttöjä
10
375
Vastaukset
- Ujopaskahousu
Eli siis ujoja naisopiskelijoita ei ole! Olen itsekin tähän tulokseen tullut! Itse siis ainoa...
- -Teekkari-
Vaihdä yliopisto-opiskelija alaa, rupea vaikka sairaanhoitajaksi. Ei tuollaisesta lässystä ainakaan insinööriksi ole.
- extuplateekkari
Et nähtävästi tiedä, että sairaanhoitaja joutuu olemaan enemmän eli kokoajan asiakkaan kanssa tekemisissä! Insinöörin ei tarvitse olla, kuin määrättynä aikana! Joten tästä voimme päätellä, että sairaanhoitajan tarvitsee olla sosiaalisempi.
- sair.hoitajaontärkeä
extuplateekkari kirjoitti:
Et nähtävästi tiedä, että sairaanhoitaja joutuu olemaan enemmän eli kokoajan asiakkaan kanssa tekemisissä! Insinöörin ei tarvitse olla, kuin määrättynä aikana! Joten tästä voimme päätellä, että sairaanhoitajan tarvitsee olla sosiaalisempi.
Ja muutenkin tuollainen sairaanhoitajan tai muun mollaaminen on typerintä puuhaa mitä tiedän...
- -Teekkari-
sair.hoitajaontärkeä kirjoitti:
Ja muutenkin tuollainen sairaanhoitajan tai muun mollaaminen on typerintä puuhaa mitä tiedän...
Niin niin, mutta sairaanhoitajaksi voi vain ruveta. Insinööriksi pitää opiskella.
- reipas olla pitää
No, eihän se ujo tyttö uskalla nokkaansa esille pistää, karkuun menee ja mitä säkään sillä tekisit, tylsäähän sulla olisi kuitenkin..
- ofdjosdf
Ujo tyttö on just paras!
- yliopisto-opiskelija
Tarkoitin, että jos tyttökin olisi ujo niinkuin minäkin, voisimme molemmat pitää silmät kiinni naiskennellessamme. Silloin ei ujottaisi ihan niin paljon ;)
- Opettajatar...
Kyllä täällä on, mutta taidan olla liian iäkäs siulle!?!?
- opetustakaipaava
Tuskin olet ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701