Ongelmia asennuksessa .....

nortti...

hei ....ongelmani olisi seuraavanlainen ....eri komponenteista kasattu koneen paholainen (lg dvd , asus formula lV emo , palit 260 näyttis , amd phenom ll 720 , Kingston hyperx genesis 1600 8gb , nexus 850 w , 2tb kovalevy ...osa uutta osa käytettyjä osia ..ongelma on että kone käynnistyy ..kaikki pelaa kun laittaa päälle mutta ei mene ollenkaan eteenpäin esim bios ...tai mitään muuta ..levyaseman valo vilkkuu koko ajan muuta ei sitten tapahdukaan ...missä vika voiko joku viisaanpi neuvoa ...esim onko joku osa kuitenkin rikki vai onko levyasema hajalla ...?? kaikki on kytketty oikein , moneen kertaan katsottu ...voisiko joku viisaampi keksiä ratkaisua ongelmaan ....kovasti kiitoksia etukäteen jos joku pystyy auttamaan ......

6

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smartti...

      Jos ei edes postaa niin irrota levyasema kaapeleineen ja kokeile ilman. Jos pääset biosiin niin vika on joko levyasemassa tai kaapelissa tai molemmissa tai eivät vaan ole kunnolla kiinni. Perushuttua kasaajille.

      • smartti...

        Nii ja joo, tee sama kiintolevyn kanssa jos levyaseman testaus ei johda mihinkään.


    • eisepelaa.,.,.

      " ongelma on että kone käynnistyy ..kaikki pelaa kun laittaa päälle mutta ei mene ollenkaan eteenpäin esim bios ...tai mitään muuta "

      Mitä tarkoittaa tuo yllä oleva kirjoitus? Onko koneessa mitään käyttistä? Kaikki pelaa mutta mikään ei toimi? Hä?

      • smartti...

        Kyllä tuosta heti tajusi ettei postaa. Tuskin juuri kasatussa koneessa on vielä käyttistä asennettuna ellei ole joku linuxjakelu kiintolevyllä, nehän voi vaihtaa koneesta toiseen heittämällä ja toimii kun taas wintoosat ei toimi.


    • nortti..

      Moro !
      Kiitokset asiatuntevista vastauksista ....mutta ei edelleenkään toimi ..otin irti kovalevyn ja sen jälkeen dvd kelkan ...edelleen ei mitään tapahdu ..voihan vika olla näyttärissä vaihdan senkin toiseen ..mutta normaalisti kyllä täytyisi päästä edes alkuun nyt vaan screenille ei tule mitään ....olisikohan niin että kyseinen emo on hyvin tarkka mihin näyttäri laitetaan kun paikkoja on neljä mahdollista ja vain yksi on käytössä nyt ...tai olisiko muistien osalta jotain esim käykö tuo 1600 sittenkään kyseiseen kokoonpanoon ..muualta kuin katselin toisilla ainakin on pelannut noilla muisteilla joskin on ollut muita ongelmia ...osaisiko joku valaista asiaa tarkemmin ...kiitoksia kaikille vaan jotka viitsivät tähän vastata ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe