hei ....ongelmani olisi seuraavanlainen ....eri komponenteista kasattu koneen paholainen (lg dvd , asus formula lV emo , palit 260 näyttis , amd phenom ll 720 , Kingston hyperx genesis 1600 8gb , nexus 850 w , 2tb kovalevy ...osa uutta osa käytettyjä osia ..ongelma on että kone käynnistyy ..kaikki pelaa kun laittaa päälle mutta ei mene ollenkaan eteenpäin esim bios ...tai mitään muuta ..levyaseman valo vilkkuu koko ajan muuta ei sitten tapahdukaan ...missä vika voiko joku viisaanpi neuvoa ...esim onko joku osa kuitenkin rikki vai onko levyasema hajalla ...?? kaikki on kytketty oikein , moneen kertaan katsottu ...voisiko joku viisaampi keksiä ratkaisua ongelmaan ....kovasti kiitoksia etukäteen jos joku pystyy auttamaan ......
Ongelmia asennuksessa .....
6
114
Vastaukset
- smartti...
Jos ei edes postaa niin irrota levyasema kaapeleineen ja kokeile ilman. Jos pääset biosiin niin vika on joko levyasemassa tai kaapelissa tai molemmissa tai eivät vaan ole kunnolla kiinni. Perushuttua kasaajille.
- smartti...
Nii ja joo, tee sama kiintolevyn kanssa jos levyaseman testaus ei johda mihinkään.
- eisepelaa.,.,.
" ongelma on että kone käynnistyy ..kaikki pelaa kun laittaa päälle mutta ei mene ollenkaan eteenpäin esim bios ...tai mitään muuta "
Mitä tarkoittaa tuo yllä oleva kirjoitus? Onko koneessa mitään käyttistä? Kaikki pelaa mutta mikään ei toimi? Hä?- smartti...
Kyllä tuosta heti tajusi ettei postaa. Tuskin juuri kasatussa koneessa on vielä käyttistä asennettuna ellei ole joku linuxjakelu kiintolevyllä, nehän voi vaihtaa koneesta toiseen heittämällä ja toimii kun taas wintoosat ei toimi.
- nortti..
Moro !
Kiitokset asiatuntevista vastauksista ....mutta ei edelleenkään toimi ..otin irti kovalevyn ja sen jälkeen dvd kelkan ...edelleen ei mitään tapahdu ..voihan vika olla näyttärissä vaihdan senkin toiseen ..mutta normaalisti kyllä täytyisi päästä edes alkuun nyt vaan screenille ei tule mitään ....olisikohan niin että kyseinen emo on hyvin tarkka mihin näyttäri laitetaan kun paikkoja on neljä mahdollista ja vain yksi on käytössä nyt ...tai olisiko muistien osalta jotain esim käykö tuo 1600 sittenkään kyseiseen kokoonpanoon ..muualta kuin katselin toisilla ainakin on pelannut noilla muisteilla joskin on ollut muita ongelmia ...osaisiko joku valaista asiaa tarkemmin ...kiitoksia kaikille vaan jotka viitsivät tähän vastata ... - Ahah sus siunakko
Onhan siinä joku ohjekirja, onhan?
Ja kuviakin riittää
http://www.google.fi/search?q=asus formula 4&hl=fi&client=firefox-a&hs=2Vv&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xTYpT_icDJCO4gSxzZ2jAw&ved=0CEIQsAQ&biw=1093&bih=568
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483