Kreikka haluaa taas euroja Jyrki.

Sohvalla on hyvä olo

Ja Jyrkihän antaa taas suomalaisten veronmaksajien rahoja kreikkaan. Mutta ei enää minun. Meni työmotivaatio ja nyt olen kortistossa ja en takuulla tee ikinä töitä tälle maalle.

8

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkä minä

sinä maksat kyllä verot työttömyyskorvauksestakin ja se on enempi kuin palkkavero
      jyrki lennättää ne sitten saksaan pankkien pelastamiseen etkä voi sille mitään.

• Apina- kapina

Työmotivatio on kunnioitettava asia, ja ne, jotka eniten tekevät töitä elämänsä ajan; ovat lopulta halpatyövoimaa. Kun työssä viettää suurimman osan elämästään, ja käy hätäisesti kotona, missä haluaisi olla aina; tai ainakin enimmän osan elämästään, on se surullista.

Kannatan vanhanaikaista metodia: Isät palkkatyössä, äidit kotona, koska siten tuotetaan vastuuntuntoisia ihmisiä; jos saa lainata tuotantoyhteiskunnan ilmaisuja. Koti on silloin tasapainoinen.

Nyky- yhteiskunta ei penää arvoja, eikä etiikaa. Ihminen ei ole mitään ilman, että tuottaa ja on hyödyke. Hyödyke luo välilisesti suurina massoina luksuselämää loisille, jotka johtavat hyödykeihmisten toimintaa, sekä hallitsevat heitä.

Koko valtadiktatuuri ei keskity yksilöön, ja yksilöä ajattelevat elimet nujerretaan nopeasti ja tehokkaasti eri byrokratiankiemuroissa.

Työmotivaatio parantaa yksilön asemaa jos olosuhteet ja osaaminen on vahva, ja suurin osa on rehellisiä ja haluaa tehdä työtä ja saada itse hankituksi elämän perustan. Osa saa palkan, osa ei, ja osa ei jaksa. Väliinputoajat, sairaat tai muuten jaksamattomat eivät kykene suorituksiin. Työssäkäyvillä normikansalaisilla tiukkoine verotuksineen on taivuttava olemaan iloinen siitä, että jaksaa ja käydä työssä; ja nostan heille hattua. Ne, jotka eivät jaksa, ovat heittopusseja ja heille voi "tapahtua mitä tahansa".

Tässä ruletissa ihmisen on oltava vahva, ja siksi kunnioitan heitä, jotka jaksavat; yhä. Aina voi jaksaa laittaa kortensa kekoon, ja ymmärrän kyllä itsekin kortistossa olemisen tyhjyyteen. Joka toinen päivä ajattelen, etten tee enää koskaan mitään, mutta joku sinnittelevä ääni kannustaa vielä jaksamaan eteenpäin.

Katsos, kun emme tee hallaa kuin itsellemme, jos luovutamme. Mennään piruuttaankin etenpäin, ja näytetään herroille mitä on SISU! Jos ei työtä saa, kuten työkkäristä ei saa, näytetään selkärangalla, että ollaan tässä ihmisiä itsekin, ja imagolla luoden luodaan statusta, että sohvallakin lepäävät voivat olla kansalaiset muiden seassa.

Eihän nuo herratkaan tee paljoa työtä, mutta p.r. puoli on kunnossa. Helppoa leipää, ja tilipäivät heillä taatut.

• K Ummastus

Niinistö todisti eilen - taas - että talouden kasvu on ainoa keino pärjätä maailmassa! Siihen nähen ihmetyttää miksi he äänestävät Saulia.

• V aiko E ikö

Siperia opettaa!?

• 2O vuotta valtiolla.

Minäkin otin loparit. Riittää tää kreikan elättäminen.

• pian ohi

Jyrki on nyt tehnyt jättisäästöt puolustusvoimissa ja kunnissa, joten eiköhän taas voida ottaa lainaa Kreikkaa varten, jotta Jyrki saa tuntea olleensa vastuullinen poliitikko, jota niin hehkuttaa.

• suuri humalatila

tai jos jyrki juovuksis kaatuilee niin mitä päätöksiä se voikaan tehdä humalapäissäään suomen pään menoksi.minusta sitä pitää alkaa puhalluttamaan enne päätöksen tekoa.

• MarkkaTakaisin

Kaikki lakkoon, johan loppuu leikit. Jos kansa ei tee jotain PIAN niin spedet pääsee taas niskan päälle. Markka takaisin niin loppuu kriisit, ja tämä on muuten totta, suomen korruptiohallitus ei tietenkään asiasta mainitse kun kerran pankkiirien sätkynukkeja ovat. Kaatakaa hallitus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe