Jumalanpilkkaa

Törkeyden huippu!

26

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kimir

      "Steve Jobs"
      Kunnnioituksella mutta kuka oli Steve Jobs.

      • TP.........

        Mies joka kehitti ensimmäisen ja parhaimman älypuhelimen iPhonen ja maailman täydellisimmän käyttöjärjestelmän OS X:n. Olet todella typerä jos et ole kuullut, Jobs oli NERO!

        Jobs loi kokonaisen imperiumin tyhjästä, rakastetuin yritys ja ihailuimat laitteet!!!
        http://www.tietokone.fi/uutiset/apple_on_nyt_maailman_suurin_pc_valmistaja

        Kannattaa ostaa kirja, miljoonat jo ostaneet!!!!!!!
        http://www.otava.fi/kirjat/tieto/2011/fi_FI/steve_jobs/
        Tajuat sitten että kyseessä on vuosisatamme merkittävin ihminen!


      • kimir
        TP......... kirjoitti:

        Mies joka kehitti ensimmäisen ja parhaimman älypuhelimen iPhonen ja maailman täydellisimmän käyttöjärjestelmän OS X:n. Olet todella typerä jos et ole kuullut, Jobs oli NERO!

        Jobs loi kokonaisen imperiumin tyhjästä, rakastetuin yritys ja ihailuimat laitteet!!!
        http://www.tietokone.fi/uutiset/apple_on_nyt_maailman_suurin_pc_valmistaja

        Kannattaa ostaa kirja, miljoonat jo ostaneet!!!!!!!
        http://www.otava.fi/kirjat/tieto/2011/fi_FI/steve_jobs/
        Tajuat sitten että kyseessä on vuosisatamme merkittävin ihminen!

        "Olet todella typerä jos et ole kuullut, Jobs oli NERO!"
        Olenko typerä jos en ole kiinnostunut ihmisestä nimeltä jobs jonka yhteydessä mainitaan sana jumala.
        "Tajuat sitten että kyseessä on vuosisatamme merkittävin ihminen!"
        Tajuan että joillekkin hän on ollut jotain erikoista mutta jatkuvasti tekniikka kehittyy,eikä siinä kyllä jumalalasta puhuta,saati että annetaan jumalaisia piirteitä.
        En todellakaan lue mitään linkkejä.


      • jeppe.
        kimir kirjoitti:

        "Olet todella typerä jos et ole kuullut, Jobs oli NERO!"
        Olenko typerä jos en ole kiinnostunut ihmisestä nimeltä jobs jonka yhteydessä mainitaan sana jumala.
        "Tajuat sitten että kyseessä on vuosisatamme merkittävin ihminen!"
        Tajuan että joillekkin hän on ollut jotain erikoista mutta jatkuvasti tekniikka kehittyy,eikä siinä kyllä jumalalasta puhuta,saati että annetaan jumalaisia piirteitä.
        En todellakaan lue mitään linkkejä.

        "En todellakaan lue mitään linkkejä."

        Miksi et?


      • Tanko tunkee

        Eiks se oo uusin tangokunkku..................?


      • Tanko tunkee

        " "Steve Jobs"
        Kunnnioituksella mutta kuka oli Steve Jobs."


        No eikse oo se uusin tangokunkku...............?


      • kimir
        jeppe. kirjoitti:

        "En todellakaan lue mitään linkkejä."

        Miksi et?

        "Miksi et? "
        Miksi lukea linkkejä jotka ei kiinnosta puupennin vertaa jotkut kyllä ilmeisesti lukee viestejä/linkkejä vain pelkästä uteliasuudesta,eikä muusta syystä.


      • jeppe.
        kimir kirjoitti:

        "Miksi et? "
        Miksi lukea linkkejä jotka ei kiinnosta puupennin vertaa jotkut kyllä ilmeisesti lukee viestejä/linkkejä vain pelkästä uteliasuudesta,eikä muusta syystä.

        Vittuako sitten komentoit kun et tiedä edes mistä puhutaan. Olet saastainen paskaläjä!


      • kimir
        jeppe. kirjoitti:

        Vittuako sitten komentoit kun et tiedä edes mistä puhutaan. Olet saastainen paskaläjä!

        Joku kuitenkin kysyi miksi en lue tiettyjä linkkejä siksi kommentoin.


    • Joo juu jii
    • Missä steve?
    • Jaaha, Pentti esiintyy vaihteeksi Apple-hihhulina.

    • Statoil

      Applenpilkka = Jumalanpilkkaa? Älkääs nyt ihan windös-hihhuleiksi alkako.

    • humanoidit

      Sehän on totta ettei nuo kinuskit osaa tehdä muuta kuin kopioida kaikkea. Ei taida olla omia ideoita ollenkaan päässä?

      • QQ

        Missäköhän sunkin koneesi on tehty? Kiinassa. No entä puhelin? Kiinassa.


      • humanoidit
        QQ kirjoitti:

        Missäköhän sunkin koneesi on tehty? Kiinassa. No entä puhelin? Kiinassa.

        No tuskin on keksitty Kiinsassa.



      • -40M€ suomelle

    • ubuntu-käyttäjä

      Steve Jobs ei ole Jumala ja sitäpaitsi se mies on kuollut. Eiköhän Jobsia siis saa pilkata ihan kaikessa rauhassa? Tuo mainos on periaatteessa samalla tavalla käytännön pila kuin joku sinänsä harmiton haudalle kuseskelu.

      • heh..

        Taisi Steve Jobs päästä silti taivaaseen, kun sanoi wow wow wow ennen kuolemaansa? Bill Gates sanoo Auuuh Auts Auts!!


    • Profeetta Steve ....

      Eiköhän se "hehkutus" Stevestä ja hänen "neroudestaan" jo riitä, sillä todellisuudessa hän oli hyvä "silmään sahaaja" ja sai ylihinnoitetuilla rihkamalla itselleen omaisuuden, mutta sille viimeiselle "matkalle" ei saanut mukaansa penniäkään, joten.........?

    • Steve Keskimmäinen

      Kaikki Stevet ovat mukavia poikia.
      Keskellä junaa saa parasta kyytiä.

      Kippis

      • junailijan pilli heh

        Good one ........... hehe hehehehh !!!!!!


      • hahahhahhahaah
        junailijan pilli heh kirjoitti:

        Good one ........... hehe hehehehh !!!!!!

        Kuin kaksi marjaa: Jobs & Ballmer.


    • S-T-E-V-E-L-L-E

      Sitä saat, mitä tilaat !

      http://www.maximumpc.com/article/news/legal_setback_germany_prompts_apple_remove_older_devices_online_store

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe