Olin kahdenkymmenen, omaan yksiöön muuttamassa oleva nuori nainen. Omasin tummat hiukset ja seksikkään käheän äänen, jota osasin halutessani käyttää miehet lumoten.
Pari viikkoa muuttopäivää ennen olin menettänyt neitsyyteni baarista löytämälleni ujohkolle kollille, paria vuotta vanhemmalle miehenalulle. Seksi oli ollut onnetonta räpellystä, eihän tuo nuori kundi paljon mitään osannut kuin tökkiä vain. Hyvä kun reiän löysi. Kalukin oli pieni kuin mikä. Muuttopäivään asti olin sitten kärvistellyt panetuksen vallassa. Olin ollut pettynyt ekaan seksikertaani ja ajattelin, että tarvitsisin kokeneemman seuralaisen petiin. Mietin, mistä sellaisen hankkisin. Baarissa ei nuori nainen kehtaa munaa metsästää. En halunnut näyttää epätoivoisuuttani koko kansalle, saisin sieltä vain sääliviä katseita ja korkeintaan jotain ekan kertani kaltaista sähellystä.
Muuttotavaroita kantaessani tuli kuuma. Hiki melkein tippui. Viidenteen kerrokseen asti piti raahata paljon sukulaisilta saatuja kalusteita ja lapsuudenkodista mukaan otettuja huonejaluja. Uudessa kotitalossani ei ollut hissiä. Onneksi mukana auttamassa oli isäpuolen kaveri Jarmo. En tuntenut häntä hyvin, mutta olin kelpuuttanut hänet kantoavuksi. Hän oli lihaksikas ja hoikka, oikeastaan melko kuuma pakkaus. Pakaratkin olivat ihanan kiinteät, ne keikkuivat edessäni kun kiipesimme hitaasti rappuja ylöspäin. Melkein aloin haluta häntä siinä huhkiessamme.
Lopulta viimeinenkin tavara oli saatu uuteen kotiini. Jarmo pyysi päästä sisälle kahvittelemaan. Hän sanoi tarvitsevansa kahvia ja vähän piparia. Sitten hän lisäsi kiusoittelevaan sävyyn, että ehkä sinulla ei olekaan vielä piparia tarjolla, kun on vasta marraskuu. Menin hieman hämilleni ja poskilleni kohosi puna. Kuulin kuitenkin oman ääneni vastaavan, että voi minulla olla pipariakin tarjolla. Sitten hymyilin varovasti.
Kahvin jälkeen Jarmo sanoi olevansa väsynyt. Minuun iski paniikki: joutuisin jäämään yksin nukkumaan tänne hujan hajan olevien tavaroiden keskelle. Vastasin, että harmillista kun joudun yksin nukkumaan täällä. Jarmo hymyili ja sanoi voivansa jäädä turvalliseksi yöseuraksi, jos en pidä sitä epäsopivana. Hän vielä lisäsi, että sinähän olisit kyllä varmaan yöseuraa saanut keneltä tahansa muultakin. Nyt minua alkoi kihelmöidä ja katselin miestä päästä varpaisiin. Jarmokin katseli minua ja kaappasi minut yllättäen sängylle, joka oli yhdessä olohuoneen nurkassa.
Jarmo laittoi kädet ympärilleni ja puristi. Sitten hän silitti vatsaani. Pian käsi nousi hieman ylöspäin, vasemmalle tissilleni. Ihanat rinnat, hän mumisi. Olin aivan kiimoissani. Tunsin kuinka kostuin Jarmon kosketuksesta, jo siitä kuinka hän puristeli ja hyväili pikkuisia kiinteitä rintojani. Tänään saisin kunnolla miestä!
Jarmo imi korvanlehteäni ja piti käsiä yhä tisseilläni. Olet seksikäs, hän kuiski. Pian hän kiepsahti päälleni ja sanoi haluavansa minua enemmän kuin ketään koskaan. Pannaanko, hän kysyi ja vastasin silmilläni. Sitten tajusin ettei minulla ollut kondomeja. Ei sittenkään, älähdin ääneen. Mutta Jarmo siirsi kätensä alavatsalleni ja tunsin kovaa tykytystä alapäässäni. Hengitin kiihottuneesti ja odotin jatkoa.
Pian Jarmo työnsi sormet pilluuni. Ne upposivat hyvin, olin todella kostea. Suorastaan valuin mahlaa. Jarmo kysyi, haluanko minä häntä. Vastasin haluavani.
....jatkoa luvassa....
Vanhempi mies nuoren muuttoapuna
jasu92
2
6096
Vastaukset
- ...Jatkoa luvassa?
..tarvitsisin kokeneemman seuralaisen petiin. Mietin, mistä sellaisen hankkisin.
Onneksi mukana auttamassa oli isäpuolen kaveri Jarmo. En tuntenut häntä hyvin, mutta olin kelpuuttanut hänet...
...minua alkoi kihelmöidä ja katselin miestä päästä varpaisiin. Jarmokin katseli minua...
...Ihanat rinnat, hän mumisi...
Lopulta viimeinenkin tavara oli saatu sisään. - addickti
Tähän sopii hyvin TV:n mainos:
Hei Jarmo--mikä toi on?
El Maco......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483