...nyt kun taas avattu niin onko palvelu ja ruoka minkä tasoista? Vähän epäilyttää kun tiedän että on Restel-ketjun paikka jotka eivät yleensä kehuja paljoa ole saaneet/ansainneet. Siis kerro jos kokemuksia uudistuneesta Marttiinasta.
Uusittu Marttiina...
12
478
Vastaukset
- Samanlaista kuin
yleensä noiden suurien ketjujen kuppiloissa.Eivät ne yleensäkään poikkea toisistaan.Ei anna aihetta isompaan ihmettelyyn.
- Juudassata
Eikö porukka ymmärrä että keskuskeittiö määrää kaiken näissä ketjupaikoissa.
Jopa ranskanperunoiden kapl-määrän, kastikkeet ovat minigrip-pusseissa pakkasessa, liha pakasteessa puolivalmiina, siitä vaan herkuttelemaan siihen lisättynä ynseä palvelu ja mielettömän korkea hintataso.
Mistä teitä tampiota oikeen tulee, "herkuttelija" :=) - 33
kummasti vetää uutuuttaan porukkaa vaikka suunnilleen samaa ruokaa tarjolla, eiköhän tuo kohta rauhoitu ja vois ehkä itsekkin piipahtaa jossain välissä.
- Been there, seen it!
Ihan hyvät safkat, hinnat annoksiin nähden aavistuksen korkeat. Interiööri ihan ok.
Kokeilkaa! - R1M
Been there, seen it! kirjoitti:
Ihan hyvät safkat, hinnat annoksiin nähden aavistuksen korkeat. Interiööri ihan ok.
Kokeilkaa!Onko lasten metelöintinurkkaus kuinka hyvin huomioitu muuta maksavaa asiakaskuntaa kohtaan, eli sallitaanko ruokarauha vai jatkuuko sama lastentarha touhu kuin ennen ?, ehkä tämäkin melusaaste olisi saatu kokonaan kitkettyä nostamalla hintoja vielä enemmän.
- JJJHHHKK
R1M kirjoitti:
Onko lasten metelöintinurkkaus kuinka hyvin huomioitu muuta maksavaa asiakaskuntaa kohtaan, eli sallitaanko ruokarauha vai jatkuuko sama lastentarha touhu kuin ennen ?, ehkä tämäkin melusaaste olisi saatu kokonaan kitkettyä nostamalla hintoja vielä enemmän.
Olet itsekin ollut tätä melusaastetta aikoinaan. Ja aika meluisa olet tainnut ollakin.
- Juupajaa
Paremmat pöperöt ovat puolet halvemmalla huoltoasemalla, kolme ekaa aakkosta.
- sitä samaa
Mitenkä se valmisruokja sen kummempaa olisi.
- röyhtäys
Parempaa saa kun itse tekee! Mutta jos ulos haluaa lähteä syömään niin kannattaa kaikki ketjupaikat kiertää kaukaa.
Minigrip-pusseissa?? :D :D Millähän ketjulla olet mahtanut olla töissä?? (Kysymys on retorinen, en halua vastausta) Mutta itse olen työskennellyt ketjulla useamman vuoden taannoin ja kyllä me teimme kastikkeet ihan itse! Eikä niitä pussitettu!!!
Ja ei, ei tarvinnut laskea ranskalaisia kappaleittain. Kyllä ne ihan hanska kädessä sieltä kaukalostaan otettiin silmämääräisesti. Lihankin suhteen joudun tuottamaan pettymyksen, sekään ei ollut pakastettua!
Jopa osa jälkkäreistä oli itse tehtyjä, tunnustan niitä valmistettiin sen verran isompia satseja kerralla että pakkaseen meni osa.
Eikä ollut keskuskeittiötäkään, vaan ihan suoraan tukusta raaka-aineet tilattiin.
Mutta annoskortit tietysti oli, mistä kävi painot, määrät, raaka-aineet ja ulkoasu jne ilmi. Jokaisen annoksenhan kun piti olla identtinen söit sen Helsingissä tai Rovaniemellä. Se onkin sitten jo asiakkaasta itsestä kiinni kokeeko sen negatiiviseksi vai positiiviseksi asiaksi. Totta, ketjuilla panostetaan tasalaatuisuuteen, pyritään takaamaan että se safka minkä Helsingissä söit näyttää ja maistuu samalle sielä Rovaniemelläkin. Mutta takaako se sittenkään sitä?!
En ole ylistämässä ketjuja tässä paremmaksi kuin yksityisiä, mutta ärsyttää myös virheelliset/valheelliset väittämät ketjujen toiminnasta. Itsellläni ei ole kokemusta kuin yhdestä, eli kaikkien toimintatapoja en todellakaan tiedä. Yleistääkkään en siis voi. Ja puhun vain yhdessä työskennelleenä, en ole kiertänyt saman omistajan muissa (eri brändin alla olevissa) ravintoloissa.
Olen saanut paskaa palvelua ja paskaa ruokaa niin ketjun kuin yksityisenkin omistamassa ravintolassa. Paska palvelu-hyvä ruoka, hyvä ruoka-paska palvelu variaatiot ovat myös toteutuneet molemmin puolin... Että aika fifty-sixty menee ;)- Liidukka
"Mutta itse olen työskennellyt ketjulla useamman vuoden taannoin ja kyllä me teimme kastikkeet ihan itse! "
Kastikkeet tulevat lähes valmiina. Itse tehtyjä ne olivat noin 20 vuotta sitten. Ruuat ovat mun mielestä parempia kuin Rossossa tai Amarillossa. Hyvinkäältä puuttuu hyvä ruokapaikka. - Kaisar
Hyvinkäällä on erittäin hyvä ruokapaikka, jossa vieläpä ymmärretään viinienkin päälle.Paikalliset eivät tätä näköjään ymmärrä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762539On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965