Kyykytin rajusti ala-arvoiset ajotaidot omaavia stadilaisia neliveto Audillani.. Viritykset hommattu just talven alla niin pois tieltä vaan kaikki nysvääjät prkele.. Onneks ei tarvinnut tänään pääväylille mennä kun siellä oli amatöörit jonottelemassa. Valoistakaan ei meinannu kaikenmaailman korealaiset ja ranskalaiset automobiilit päästä liikkeelle ollenkaan kun ite viereiseltä kaistalta lähdin kuin kuivakeleillä ja kotona olinkin ennätysajassa
Amatöörit liikenteessä Stadissa ja siksi...
7
105
Vastaukset
- .
onneksi olkoon vaan uudesta kokemuksestasi. Älä unohda luonnonlakeja sitten. Joku muu suomalainen saa selittää sen sinulle. Mulla ei nyt ole aikaa kun pitää maistella mallasjuomia kotona töllöä tuijotellen. Teillä aika menee paukkupakkasessa hinausautoja ja ambulansseja odotellessa, mutta enivei hyvää illanjatkoa kuitenkin ja älä palelluta itseäsi siellä tien päällä sitten.
- korttipoisheti
Tuo on hyvä... yrittää ajaa suojatiellä kävelevän päälle, auto törmäsi kun itse olin suojatiellä kävelemässä vain... v-8 mersuille laskuja ja vielä että autoa ei anneta tällaisen käsiin joka ei tunne liikennesääntöjä.
- Pro Peli
Kaveri on virittänyt autoaan ja silti löytyy vain 250hv!!! Heh noita tehoja löytyy nykyään jo ihan lähes tulkoon perusautoista. No toivottavasti saat pilisi märäksi kun amisvirvilälläsi lumipenkoissa pyörit.
Ja muista sekin että luontoäiti poistaa epäkelvot yksilöt myös liikenteestä ennenpitkää ja ajatusmaailmasi kuvastaa hyvin sitä että kuulut tuohon epäkelpoon joukkoon. Pienimunaiset pelkurihiiret ne autojaan virittelee ja niillä kehuu! You get it?- .
vidun torvi. Onko kaikki nykypennut samanlaisia....?
- Pro Peli
. kirjoitti:
vidun torvi. Onko kaikki nykypennut samanlaisia....?
En tiedä,kerro sinä! Olet varmasti pennumpi kuin minä niin luulen että sulla on parempaa tietoa. Vai kolahtiko omaan nilkkaan??
- .
Pro Peli kirjoitti:
En tiedä,kerro sinä! Olet varmasti pennumpi kuin minä niin luulen että sulla on parempaa tietoa. Vai kolahtiko omaan nilkkaan??
En kerro. En ole. Kyllä on. Ei kolahtanut.
- jo ihan lähes tulkoo
eikö 2.0T Audi sitten ole ihan perusauto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532