uTorrentin käyttö

göklsdfköjsdgsdgsdfd

Olen nyt ladannut uTorrentin koneelleni, miten se toimii ja tarvitseeko jotain lisäosia? Mitä huomioitavaa? Entä jos tarvitsen tekstitykset elokuville? Kiitos jo etukäteen! :)

13

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dghdtyu5e67

      No otin sun ip:n talteen mahdollisia kuulusteluja varten...

      • Polliisi

        otin sun ip:n talteen. Tiedän kyllä että katsot Lapsipor:noa netistä ja sulla on huono omatunto joten leikit sankaria ''ottamalla'' muitten ipt talteen ja uhkailet muita.

        Ainiin, sähän olet trolli ? Noh jokatapauksessa, tiedän että katsot sitä senkin mielisairas pervo.


    • hdhil

      avaat vain sen torrentin utorrentilla ja lataat tiedoston. katso video vaikka bs playerillä jolla saa myös kätevästi tekstit elokuvaan (löytyy ohjelman asetuksista check subtitles tai jotain)

    • 19+2

      Lataat vain torrentin, lataat mitä lataa, ja odottelet sitten kutsua oikeuteen.

      • 24

        Turha tuolla on pelotella. Kaikki aineisto ei ole laitonta mitä tuolla voi ladata. On paljon myös laillisia torrentteja ja joillain vain on se käsitys, että kaikki torrentit ovat laittomia.
        Toki sillä voi latailla myös laittomiakin ja jos huono säkä käy niin on mahdollista, että joku viranomainen on kovasti kiinnostnut latailusta.
        Kaiken ladatun voi salata ja itseä vastaan ei tarvitse todisteeksi niitä purkaa.


      • Linux-jakeluita? ;)
        24 kirjoitti:

        Turha tuolla on pelotella. Kaikki aineisto ei ole laitonta mitä tuolla voi ladata. On paljon myös laillisia torrentteja ja joillain vain on se käsitys, että kaikki torrentit ovat laittomia.
        Toki sillä voi latailla myös laittomiakin ja jos huono säkä käy niin on mahdollista, että joku viranomainen on kovasti kiinnostnut latailusta.
        Kaiken ladatun voi salata ja itseä vastaan ei tarvitse todisteeksi niitä purkaa.

        Suurin osa on laitonta. :D


    • Lu-ku-tai-to?

      Aika jännä juttu, että onnistuit löytämään sen ainoan ohjelman jota jaetaan ilman käyttöohjeita...

    • ylpeä piraatti 100%

      Minä en ole ladannut koskaan uTorrentilla mitään laillista enkä lataa. Kaikki laillinen on shaissea ja tylsää, vai oletteko sitä mieltä että joku ilmainen harrastelijakoodattu peli olis parempi kuin piraatti BF3 esmes?
      Myös musiikin ja leffojen saralla kaikki ilmainen on yleensä pas*aa.. Joa haluaa kunnon musaa tai leffaillan niin siihen tarvitaan uTorrent sekä TPB.

      • aw2t6

        Minä latasin äsken sellaisen jutun että tavallisesta pc-koneesta tulee Mac-leopardi. Onkohan sekin laiton?


      • Bw2t6
        aw2t6 kirjoitti:

        Minä latasin äsken sellaisen jutun että tavallisesta pc-koneesta tulee Mac-leopardi. Onkohan sekin laiton?

        Mahdollisesti saat syytteen kuolemantuottamuksesta, jos joku vaikka kuolee nauruun.


      • SFW!
        aw2t6 kirjoitti:

        Minä latasin äsken sellaisen jutun että tavallisesta pc-koneesta tulee Mac-leopardi. Onkohan sekin laiton?

        Jobsin henki kummittelee sinulle loppuelämäsi. Jos ei haittaa, anna palaa vaan.
        Suomen laki nuhtelee, jenkeissä tulee 20 v. ilman armahdusmahista.


      • Erheheh ehheröhröh

        Mitä tekee jollain piraatti-BF3:lla? Ainoo mikä pelissä on hyvää jää kokematta :D buahahaha. Maksoin ite 25 euroa BF3:sta joten ei pitäis olla kukkarolle liikaa. Musa on halpaa, ainoo missä on jotain järkee on ladata tv-sarjat hd:nä jos ei jaksa odottaa blurayn tuloa vuotta-kahta.


      • teeathsr
        Erheheh ehheröhröh kirjoitti:

        Mitä tekee jollain piraatti-BF3:lla? Ainoo mikä pelissä on hyvää jää kokematta :D buahahaha. Maksoin ite 25 euroa BF3:sta joten ei pitäis olla kukkarolle liikaa. Musa on halpaa, ainoo missä on jotain järkee on ladata tv-sarjat hd:nä jos ei jaksa odottaa blurayn tuloa vuotta-kahta.

        Itse ainakin testaan omalla nuhapumppu koneella että toimiiko pelit ja ohjelmat edes... Ostan sitten jos olen tyytyväinen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe