Äänestitkö Haaviston Pekkaa?

Ajattelin vaan..

Ajatuksen voimalla tapahtuva evoluutio on maailmassamme kuitenkin vielä lapsen kengissään. Joten luottaako edelleen syvästi uroksen ja naaraan väliseen suhteeseen? Terveisin: Nimim. Oiskohan tuota Pekkaakaan..

31

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sale#

Heti, kun Nexar synnyttää Pekan jälkeläisen äänestän Pekkaa.

• ent. veronmaksaja

Heti, kun Haukio synnyttää Saulin jälkeläisen äänestän Saulia.

• Sale#
        ent. veronmaksaja kirjoitti:

Heti, kun Haukio synnyttää Saulin jälkeläisen äänestän Saulia.

Joudut sitten kuiteskin äänestyshommiin sillä tuskin ihan huomenna Pekan vaimo anuksesta jälkeläisen pyöräyttää.

• piikin marsu

en

• ehehheheh

Kohta varmaan jenni paksuna,hui hirvitys

• iänestäjä

Haluatko sanoa, että äänen antaminen Pekalle tarkoittaa uskomista evoluutioon ajatuksen voimalla?

Jokainen äänestäjä saa Suomessa onneksi päättää itse ketä äänestää. Syitä oman ehdokkaan valitsemiselle ei tarvitse puolustella kenellekään. Sen verran kuitenkin sanon, että Pekan äänestäminen ei vaikuta evoluutioon yhtään, vaan heteroparit jatkavat lisääntymistä entiseen malliin.

• EN

no en todellakaan

• 11+15=26

Aloitus on kyllä hiukkasen ala-arvoinen. Itse kannatan vahvasti presidentiksi Haavistoa mutta en silti tunne tarvetta mollata Niinistöä tai Niinistön kannattajia, ei tämä mikään pahis vastaan hyvis -taistelu ole.

• nimimerkki.

11 15=26 onkii niitä poikia.Varmasti haluaisit antaa pekalle muutakin. Vähän lutkutella? Ryystellä ja kurlata?

• 11+15=26
        nimimerkki. kirjoitti:

11 15=26 onkii niitä poikia.Varmasti haluaisit antaa pekalle muutakin. Vähän lutkutella? Ryystellä ja kurlata?

Oikeestaan tommonen ääliö ei vastausta ansaitsis mutta kerron nyt kuitenkin että ihan normaali hetero ja perheellinen mies olen.

• iänestäjä
        nimimerkki. kirjoitti:

Viimeisimmän gallupin mukaan 33% äänestäjistä aikoo äänestää Pekkaa. Mitähän tästä saa sinun mielikuvituksellasi?

• :D :D :D
        iänestäjä kirjoitti:

Viimeisimmän gallupin mukaan 33% äänestäjistä aikoo äänestää Pekkaa. Mitähän tästä saa sinun mielikuvituksellasi?

Pitäisikö siis jättää äänestämästä, koska gallupit sanoo että se on turhaa?

• iänestäjä
        :D :D :D kirjoitti:

Pitäisikö siis jättää äänestämästä, koska gallupit sanoo että se on turhaa?

Ääänestääkö vai ei, se on sinun päätöksesi. Sitä en kuitenkaan tarkoittanut kirjoituksellani.

Luepa uudestaan nimimerkin "nimimerkki." kommentti ja vastaukseni siihen!

iänestäjä kirjoitti:

Ääänestääkö vai ei, se on sinun päätöksesi. Sitä en kuitenkaan tarkoittanut kirjoituksellani.

Luepa uudestaan nimimerkin "nimimerkki." kommentti ja vastaukseni siihen!

Anteeksi, minun moka.

• :D:D:D

oletkohan kuitenkaan?

Haavisto on selväsanainen ja humaani mies.

Minä ja mieheni lähdetään kohtapuolin äänestämään Pekkaa.

• Haavistolle ääni
        :D :D :D kirjoitti:

Haavisto on selväsanainen ja humaani mies.

Minä ja mieheni lähdetään kohtapuolin äänestämään Pekkaa.

Haavistolle ääni - se on ääni omalle hyvinvoinnille!

HAAVISTO ON YKKÖNEN. OLEN ANTANUT ÄÄNENI HAAVISTOLLE JA OLEN KEHOITTANUT KAIKKIA TUTTUJANI JA LÄHEISIÄNI ÄÄNESTÄMÄÄN HAAVISTON PUOLESTA.

HAAVISTO ON HUONOMPIOSAISTEN ASIALLA JA MEITÄ ON PALJON, PALJON ENEMPI KUIN VAIN RAHAN LISÄÄMISTÄ AJATTELEVIEN NIINISTÖN KANNATTAJIA. ANNA ÄÄNESI HAAVISTOLLE. MINUUN EI VAIKUTA TIPPAAKAAN, ONKO HÄNELLÄ PUOLISONA MIES VAI EI.

TOTTAKAI MINÄ ÄÄNESTAÄESSÄNI AJATTELEN OMAA ETUANI KUIN SITÄ KENEN KANSSA EHDOKKAANI HENGAA. AJATTELE SINÄKIN.

EMMEHÄN ME ÄÄNESTÄ HYVINVOINTIA JOLLEKIN TOISELLE VAAN ITSELLEMME. MEIDÄN PARASTA ON ÄÄNESTÄÄ HAAVISTOA.

emmehän me äänestä hyvinvointia jollekin toiselle vaan itsellemme!

• tornion_poika

lainaus lahtelais sialta:

koska nyt on kylmä ilma, niin taitaa pikemminkin käydä niin päin, että sivarihomot jäävät kotiin ja karaistuneet armeijan käyneet heterot lähtevät varmistamaan, ettei presidentinlinnan juhlia isännöi miespari ensi joulukuussa.

• täältä ääni

en äänestänyt homo-pekkaa tai pahvi-saulia.
      Äänesitin SONERA-Miestä. Paras peressa suomelle.

• VIHDOINKIN PRESSA

SAULI ON PRESSA!!!!!!!!!!! KANSA ON PUHUNUT. YLTIÖSUVAITSEVAISET VOI OSTAA MATKALIPUN JONNEKIN KAUAS..TERVEMENOA.

• homovaalit

Luojalleni (isä ja äiti yhdessä) kiitos tästä lopputukoksesta..

• ent. veronmaksaja
        homovaalit kirjoitti:

Luojalleni (isä ja äiti yhdessä) kiitos tästä lopputukoksesta..

Kiitä mediaa vain. Sehän teitä hölmöuskoisia on kuusi (6) vuotta opettanut miten pitää äänestää.

• 3+18
      • 3+18

Ja valitettavasti tyhmät tässä maassa lisääntyy.

• moraalin voitto
        3+18 kirjoitti:

Ja valitettavasti tyhmät tässä maassa lisääntyy.

Heterot ne tässä maassa lisääntyvät. Kirkkoon kuuluvat mies ja nainen voivat mennä naimisiin. Armeijan käyneet ne maata puolustaa. Onneksi Suomessa säilyy oikea arvomaailma.

• Isänmaa kunniaan
        moraalin voitto kirjoitti:

Heterot ne tässä maassa lisääntyvät. Kirkkoon kuuluvat mies ja nainen voivat mennä naimisiin. Armeijan käyneet ne maata puolustaa. Onneksi Suomessa säilyy oikea arvomaailma.

Näin on. Homot on hyppineet silmille joka paikassa. Nyt riitti!

• ei oma valinta
        Isänmaa kunniaan kirjoitti:

Näin on. Homot on hyppineet silmille joka paikassa. Nyt riitti!

Eivät homot ole meidän silmille hyppineet vaan me heterot olemme hyppineet homojen silmille. Sukupuolinen suuntaus on synnynnäinen taipumus. Ei oma valinta. Kaikki kunnioitus Pekalle. Hän on hieno ihminen.

• järki älä jätä!!

No ei ole ihme ettei Haavisto pärjännyt, kun kannattajat ovat kirjoittamassa alapääjuttujaan jo Onnea Sauli -viestiketjussakin..

• 3+9=12

Eivät taida olla vielä äänestysiässä nuo kirjoittelijat... ja jos selaat tätä(kin) viestiketjua ylöspäin niin huomaat että syntyy tuota tekstiä "vastapuoleltakin".

• ootkossaanu

Miksei puhuta normipolitiikkaa ? Miks aina alkaa homovääntö, kun tekstissä vilahtaa pöllönsilmä-Pekan nimi ?

• uunnto

Maan äiti H.. Just joo. Ois varmaa tullu kutsu valkosee taloo ja kremlii.
        Ulkomaankauppa olisi varmaannii kolminkertaistunu.
        Kyllä jotkut on vaa nii älystä vapaata, en ymmärrä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe