Olisiko tietäjiä täällä, kun haluaisin sekä Firefoxin kuvakkeen että välilehtinipun samanaikaisesti tehtäväpalkkiin, alla olevan kuvan mukaisesti ( Windows 7 64bit) ?
http://aijaa.com/001369489893
Firefox 10 tehtäväpalkkiin ?
8
176
Vastaukset
- Munkkiniemen kreivi
Kerro paremmin mikä tarkoitus/tavoite tuolla on.
Siihen löytynee toinen ratkaisu. - Pikakuvake
Tarkoitus:
Siitä vasemmasta aukeaa/aukeaisi suoraan uusi ikkuna.
Tavoite:
Olisi että saisin hiirestäni, Logitech Performance MX:stä määritelmänäppäimen joka nyt on määritetty juuri tuon uuden ikkunan aukaisuun (Ctrl N), toisiin käyttötarkoituksiin. - hmm...
Firefoxissa on mahdollisuus laittaa Työkalut > Asetukset > Välilehdet > ruksi "Näytä esikatselut välilehdistä Windowsin tehtäväpalkissa".
- Pikakuvake
Tuosta ei kyllä mitään hyötyä.
- Munkkiniemen kreivi
Sulla on Foxi auki. Yläpalkissa on välilehtipalkin vieressä -merkki.
Klikkaamalla sitä saat uuden välilehti-ikkunan auki.
Jos nyt ymmärsin oikein...- Yläpalkissa
Yläpalkissa ei ole välilehtipalkkia eikä tule, ei sillä mitään tee, turhaa vaan tilaa viemässä.
Samoin turhakkeet kuten navigointipalkki sekä valikkopalkki ovat vain ja ainoastaan ruudun tilasyöppöjä. Minulle kuitenkin välttämättömyys kirjanmerkit täytyy olla heti ja välittömästi näkösällä ja saatavilla.
Ctrl N hiiren määritelmänäppäimen takana ajakoon nyt toistaiseksi uuden ikkunan aukaisun. - Munkkiniemen kreivi
Yläpalkissa kirjoitti:
Yläpalkissa ei ole välilehtipalkkia eikä tule, ei sillä mitään tee, turhaa vaan tilaa viemässä.
Samoin turhakkeet kuten navigointipalkki sekä valikkopalkki ovat vain ja ainoastaan ruudun tilasyöppöjä. Minulle kuitenkin välttämättömyys kirjanmerkit täytyy olla heti ja välittömästi näkösällä ja saatavilla.
Ctrl N hiiren määritelmänäppäimen takana ajakoon nyt toistaiseksi uuden ikkunan aukaisun.En alunperinkään ymmärtänyt miksi avata jotenkin helposti uusi ikkuna...
Jotenkin ymmärsin, kun puhuit kirjanmerkkien tärkeydestä, että avaat aina uuden ikkunan avaaksesi uuden sivuston kirjanmerkeistä.
Mitäs jos ryhmittäisit kirjanmerkit ja avaisit kerralla ison läjän välilehtiä uusien ikkunoiden sijaan.
Täällä esim. on lehtien etusivut yhdessä kansiossa ( kait 15 sivustoa ) ja muut tavallisesti avattavat ( kait 45 sivustoa ).
Ja 2700 muuta sivustoa omissa ryhmissään.
Ryhmissä on osio "Avaa kaikki välilehtiin". Käytä sitä.
Tuo temppu tapahtuu tehtäväpalkin asetuksia muokkaamalla win 7:ssa seuraavasti:
Napsauta tehtäväpalkin tyhjää kohtaa hiiren oikealla, valitse Ominaisuudet -> Tehtäväpalkin painikkeet -> Yhdistä aina, piilota otsikot -> Käytä -> OK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483