Mielenkiintoista olisi kuulla miten Haavisto esittää

asia-ajattelua

äitienpäivä-, uudenvuoden- ja Itsenäisyyspäiväpuheet.
En ole koskaan kuullut Haaviston pitävän puhetta tai edes pitkää puhe-esitystä.
Eduskunnassakin aikoinaan ollessaan, ei kummemmin esittänyt mitään pitkää kannanottoa koskaan.
On osattava olla myös jämtti ja jyrkkäkin isoja asioita hoitaessaan, ei aina pärjää lojaalisuudella.
Monikohan näistä suvaitsevaisisat ihmisistä todellella itsekään pakon tullessa pystyy luopumaan omista eduistaan, on nähty heidänkin vaatimuksensa monissa asioissa vetää omaan pussiin päin.
On helppoa toitottaa yleisesti kaikkea, mutta piukanpaikan tullen, tulee kuitenkin itku vaikka kuinka alussa hillutaan.

7

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perus waler

      Suomen päättäjien touhua kun on seurannut viime vuosina,ja muutenkin
      koko tätä pressa vaalin keskusteluja,alkaa olla itsellekkin ihan sama,
      onko siellä homo,tai rikkaitten asiaa ajava porvari,joka on tavallaan
      "mielestäni homo"
      Kekkonen sais tulla takaisin?
      Silloin oli töitä,jos vaan halusi tehdä.mitenkäs nytten?
      Ei siihen aikaan sanottu satoja irti,ja siirretty kotimaisia tehtaitten tuotantoa
      ulkomaille.
      Pelleille pelle ehdokkaat,Homo tai ei,pihalla kaikki

    • sokkonaaaan

      Enpä ole minäkään kuullut hänen puheistaan, mutta en ole kummempia asioita hänen kuullut ennen puhuvankaan.

      Jos hänestä tulisi pressa, olisi mielenkiintoista toisaalta nähdä hänen toimintansa.

      Aika tuntematon kuitenkin minulle ja ihmettelen vain, mutta jokaisesta puolueesta on aina puolueen asettama vaaliehdokas ja puoluelaiset hänestä kertoivat -Kuinka minusta tuli minä- ei kertojina paljon toisia ollut.

      Porvareita ehdokkaat ovat molemmat kuitenkin loppujen lopuksi.

    • hyvää-äitienpäivää

      Eiköhän hän liene osannut puhua vähän suuremmillekin yleisöille, kuin meidän kääpiökansallemme.
      Monessa maailman kaupungissa asuu enemmän ihmisiä, kuin koko maassamme.

      Kovin miellyttävää ja tasaista on puhuntansa.
      Tosin, ei ole valittamista Niinistönkään ulosannissa.

    • Minun mitätön mielipiteeni, entisenä Salolaisena jota kaupunkia Niinistö ,mainostaa.

      Niinistöä olen 20 vuotta Salossa asuneena nähnyt kaupugissa tasan yhden kerran.

      Salo on kuihtumassa täl hetkellä. Nokia hiljaisesti poistaa kaiken!

      Niinistö ajaa rahanmahtia!


      Itse olen ottanut huomioon muunkin kuin Euroopan Pankin Pääoman.
      Me maksamme kuitenkin. :(

    • No nyt oli mahdollista verrata puheita jotka ehdokas piti kannattajilleen vaalin tuloksen selvittyä.

      Niinistö ei saanut sanottua oikeastaan yhtään mitään vaikka oli puhetta kuusi vuotta valmistellut, seisoi vain orpona lavalla ja huuteli juontajille miksi he heidät lavalle yksin jättivät.... Haavisto sen sijaan otti yleisönsä hyvin ja piti tunnelmaa korkealla häviöstä huolimatta. Niinistön puheesta tuli tunne että tilaisuudesta olisi voinut lähteä kotiin saman tien...

    • XXXjovain

      Puhehan on puheen pitämistä ei puhumista ja vain kiitoksien latelua,
      tarkoitus aloittajalla oli varmaan puheiden pitäminen jossain tilaisuudessa tai pidempää kannanottoesiteystä eduskunnassa, siellähän pituuksia esitykseen yleensäkin tule pitkiä, Haavistoa en aikoinaan ole kuullut eduskunnassa esittäjänä,
      aina ei ymmärrettä luettua tekstiä täälläkään, no se niistä mietteistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe