Oon aina ennen käyttänyt lyhyitä pitkien kalsareitten alla, jos yleensä tarvitsee pitkät eli mulla tarkottaa lämpötiloissa -10 tai kylmempää. Lopputulos on sitten tosi tukala ja hikinen olo sisällä kun on moneen kertaan paketissa... Tänä talvena oon alkanut jättää ne lyhyet alta pois vaikka on yli 20 pakkasta. Ihmeen hyvin on tarennut, ei oo kassit jäätyneet vaikka ensin luulin! :) Ja sisällä ollessa on rento fiilis ja voi pitää pitkiä kun on ne lyhkäset välistä pois. Vähän tota istuvuusongelmaa on vaan noissa pitkissä, mullakin on vaan yhet missä ei venkoile lahkeeseen kun etumus on "anatoimisemmin" muotoiltu. jos sellasista hyvin istuvista pitkistä on vinkkejä niin voi laittaa tänne, hankkisin mielellään sellaset toisetkin. Ja jos on jotai muuta mielipidettä tähän asiaan niin kertokaa.
Pitkät kalsarit, lyhyet alla vai ilman?
8
412
Vastaukset
- aina lyhyet alla
No kai edes peset ne käytön jälkeen?
- longjohns
Hyvä pointti! Lyhyitä pitää ollakin useammin pesemässä, mutta pelkät pitkät jalassa menin samoilla esim. nyt koko viikon ma-pe. Koska siis ei hikisty yhtään niin paljon kuin jos lyhyet alla.
- ...............
Pitkät kalsarit ovat paljon mukavammat kuin lyhyet! Myös farkut tuntuvat paljon mukavammilta jalassa, kun ei ole karhea denim ihoa vasten. Pitkät kalsarit eivät haudo eivätkä likistä.
- ramir
lyhkäset alla, koska aika huonosti istuvia noi pitkät ja lahkeet vääränmittasit (lyhyet). jos paremmin istuvista vinkkiä laittakaa tänne, voisin kokeilla, tarviin ulkohommissa jokapäivä pitkiä
- niku.
Lyhyistä se hyöty että pitkiä voi silloin pitää monta päivää kun vaihtaa päivittäin lyhyet päivittäin
- jup1
joo lyhyet alla, en tykkää jos vehkeet hölskyy löysissä pitkissä, onneks kohta ei tarvi enää pitkia :)
- kauheaa
jup1 kirjoitti:
joo lyhyet alla, en tykkää jos vehkeet hölskyy löysissä pitkissä, onneks kohta ei tarvi enää pitkia :)
No hyi!
En ikipäivänä suostuisi käyttämään pitkiä kalsareita kuin äärimmäisessä pakossa. Ennemmin vaikka jäädyn!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701