Oikeesti, en kestä meidän luokkaaa... Ensin on noin viiden ihmisen ryhmä, jotka painivat ennen tunnin alkua keskellä käytävää ja nolaavat meidät ja roikkuvat toisissaan. Sitten on kaksi kovista jotka eivät suostu tekemään mtn ja jotka meluavat kaikki tunnit ja opettajatkin väsyvät komentamaan niitä... :( Sitten olen minä ja pari normaalia tyyppiä jotka yrittävät päästä pois tästä helvetistä! Onko muilla sirkusmaista luokkaa?
Meidän luokka on...D:
9
245
Vastaukset
- Haluan pois >:(
AINIIN, me ollaan SEISKALLA... D:
- spämmään yfghgyufdui
spämmään nfghiduhgjfriiiiiiisdhjppaadfssdddhokmvx2@X2X222@2X2X2XXXXXX22X2X222@mohoomonkyrpävgjofdnzbkfhcjdfhjchircescswowpäfriseehfhuihvfdiuhf yritän saada peukkuja alas
Kyllä Spämmätä saa lallaalaa Trolli on tullut näytön taa..... pikku hikkee alkaaa jo hieman '''*****
Juu mutta kyllä sä aina voit rehtoriltas kysyä että onko luokan vaihto mahdollista.
Tuttu kysy rehtori ei aluks päästäny sitte se rupes huutaa siellä iha ntäysiä sellai että KOKO KOULU kyllä kuuli :D ja johan sai luokkaa vaihtaa- lkdfshfnlksrtj
Ei vittuakaan kiinnosta teiän vitun helariluokka. mee isälles itkemään vitun kakara.
- normall
Ihan normaali luokka tuntuu olevan :)
- sama ongelma :/
jep. tuttua on. meillä sama juttu. hirveetä riehumista ja meluamista. nauretaan toisten vastauksille, mitään ei uskalla sanoa. ei ihme ku mustakin on tullu kuin eri ihminen koulussa, ei tunnu yhtään iteltäni. mietin aina et mitä muut musta ajattelee.. silleen normaalisti en oo mikään täysin hiljanen, mutta koulussa oon. että tiiän kyllä tunteen... itekki haluaisin pois.
ja muille kommentoijille, tää ei oikeesti oo mikään naurun asia. että ei tartteis haukkua toisia!
lisään vielä ..
ihan niinku oisit kirjottanu suoraan meidän luokasta :D
en ihmettele ku meiän luokka on aina surkein kaikessa ja hävitään kaikki eikä mikään onnistu. aina on jälki-istuntoja sun muita..
' ois ihanan vapaata olla vaikka kotikoulussa tai opiskella itsenäisesti, joka ei oo tietenkää mahollista.pääsispä ees toiseen luokkaan. taitaa vaan jäähä unelmaks sellanen luokka jossa vois olla oma ittesä :) huoh.
voi että tekis mieli oikeesti lopettaa koko koulu kesken! nii mun iskäkin lopetti sillon joskus, samaan aikaan ku mä, 8 luokan puolivälissä.. - gj
en TIEDÄ mitä PASKAA mutta se SANON SITTE KU PÄÄSEEN POIS YLÄASTEELTA PIEKSÄN NIIN VERILLE KAIKKI TOLVANAT
- tyttö -96
Kohtalotovereita löytyy. Kyllä ne siitä ysiin mennessä rauhoittuvat ainakin vähän, oma luokkani ei vieläkään ole ihan aina hiljaa, mutta kyllä ne nyt vähän enemmän osaavat käyttäytyä.
Mutta tosiaan meillä myös lähes joka tunnin alussa käytävällä ehkä viisitoista poikaa toistensa kurkussa kiinni suurin piirtein. Luokassa pälätetään ja melutaan. Sitten on ne tavalliset ja sitten ollaan me luokan hikarit eli minä ja kaverini joille mikään koenumero ei tunnu riittävän ja melkein kympinkin paperi on joskus muka täynnä virheitä.
Mutta varmsti aika monet ovat varsinkin juuri seiskalla juurikin tuollaisia. Usein siitä sitten rauhoittuvat ja viimeistään lukioon päästyä sitten ollaan jo aika kilttiä poikaa tunneilla. Näin siis yleensä.- pilallelellitytpenikat
Meidän luokka on KAUHEA! Varmaan kaikki opet on huutanut meille, ja monta kertaa. Kun ollaan saman open opissa neljättä vuotta, niin monia pännii ja PAHASTI. Aina on liika läksyä ja aina väsyttää ja aina... Pojat on kumisotaa tunnilla, roikkuu netissä ja joku aina vallittaa takapenkissä. Itse asiassa, mä tunnen myötätuntoa opea kohtaan. Sitä on haukuttu p******i, diktaattoriksi ja tyypit vihaa sitä. Vain harvat tottelee opea, ja loput seikkailee omassa herttaisessa lellipenikoiden maailmassa. Yläaste, tule jo, mä toivon että pääsen parempaan luokkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472