Hei, minulla bmw730, vm.-91, joka ollut minulla vasta muutaman kuukauden. Ja huomasin varsin pian, että auto kun sattui seisomaan 2vrk niin akku tyhjeni täysin. Ja näinollen akku piti aina ladata, että sai sen käyntiin.
Nyt autoni seisoi taas sen muutaman vrk:n ,ja nyt en saa edes ovia auki. (Eli en pääse edes lataamaan akkua, koska akku takapenkin alla). Olisiko ideoita miten ovet saa auki?
bmw 730 ovet ei aukea?
5
182
Vastaukset
- aaafdsf
avaimella aukeaa, käännä vaakatasoon asti vastapäivään.. lukko tosin voi olla tuon ikäisessä aika hyvin jumissa kun normaalisti käytetään sähköisesti.. herää vain kysymys että miksei sitä alkuperäistä vikaa voinut korjata?
akku nyt on joka tapauksessa jäätynyt pilalle. - tyhmä mulkku
suosittelen rautakankea,ja sen jälkeen romuttamoa!!
- Master of BMW
Rälläkkä käteen ja annat pellille kyytiä.Katto ja ovet pois niin pääset sisään.Etkä tartte avaimia enää.
- bmw530d
Älä viitsi tuollaisia kysellä.Olisit vaihtanut heti akun TYHMÄ,niin ei trvitsisi kysellä. Hoh hoijaa...Kaikki ne bemuja ostelee. Tulipahan vähän "opinluuta"! HEH.
- emo horkki
Eikö se poikakaverikaan osannu neuvoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462