Ei mun nuoruuressa oo mitää puuttunu. 1975 minä olin teini 17- vuotias ja ostin kaupungin komeimmat strereot 10 000 markalla ja osamaksulla bensamyyjänä 3,5 vuotta makselin ja tämäkin laulu soi.....
http://www.youtube.com/watch?v=6nyeSGaBcrA&feature=fvwrel
Minun lempilaulut Dawid Bowien The man who sold the world ja The Moody blues Nihgt in white satin, oli jo linkit aikaisemmin.
t. yst. jari
EI mun nuaruures...... nunnukkanunnukkalailailailai......
2
52
Vastaukset
- Kerro lisää
.. ja hidas älli on perua äitin veljeltä. Siis isiltä?
Hei, kiitos
Mun äidin veljen vaimon veli on ollut Urho Kekkosen saunakaveri, että älä luule minua ollenkaan tyhmäksi mieheksi.
yst. t. jari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472