Aikuisten miesten purjehdusvaatteet

14+3

Olen koettanut etsiskellä, löytyisikö aikuiselle miehelle purjehdushousuja. Siis 125 kg ja 180 cm. Yleensä kun nuo näyttää olevan mitoitetut riisitautisille kukkakepeille, jotka punnitaan neuvolassa ja varustetaan painovyöllä, ettei tuuli vie mennessään.
Olisko jollakulla vinkkiä sopivasta merkistä/mallista?

57

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30

Sulla on 50 kg ylipainoa. Tule jo hyvä mies järkiisi. Ei noilla kiloilla purjehdus onnistu muuten kuin matkistajana.

• 14+3

Kuten olisi pitänyt alkuperäisen kysymykseni sanamuodoista ilmetä, riisitautisten mielipiteet ei kiinnosta.

• obesity
        14+3 kirjoitti:

Kuten olisi pitänyt alkuperäisen kysymykseni sanamuodoista ilmetä, riisitautisten mielipiteet ei kiinnosta.

Olisit voinut itse ottaa asiaan hieman nöyremmän katsantokannan, ottaen huomioon, että olet itse sairaalloisen ylipainoinen läski, eli sinuna en olisi lähtenyt nimittelemään normaalipainoisia...

• Ype

Nyt lenkille... Eikä kuluteta aikaa täällä palstoilla! Sitten alkaa löytyä asuja joka lähtöön! Muuten menee räätälin hommiksi.

• 183/87

Liikunnan merkitys painon pudotuksessa on kovin mariginaalista. Painon pudottaminen on elintapakysymys. Ruokailutottumukset on muutettava pysyvästi. Siksi puhuminen laihduttamisesta on huuhaa hommaa. Laiduttajan kilot tulevat aina takaisin. Elintapojen pysyvä muutos on ainoa ratkaisu.
        Liikunnalla saat sitten painon pudotuksen jälkeen parannettua yleiskuntoa. Tuollaisella ylipainolla liikunnan voimakas lisääminen vaikeuttaa uusien ruokailutottumusten omaksumista. Nälkähän siinä vain kasvaa kovan liikunnan jälkeen.
        Tuollainen ylipaino johtaa lähes takuuvarmasti kakkosdiabetekseen. Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla pääsee sekä diabeteksesta että liikakiloista. Ja sen jälkeen sopii Muston L tai XL tuollaiselle 180 senttiselle.

• 180 cm/82 kg
        183/87 kirjoitti:

Liikunnan merkitys painon pudotuksessa on kovin mariginaalista. Painon pudottaminen on elintapakysymys. Ruokailutottumukset on muutettava pysyvästi. Siksi puhuminen laihduttamisesta on huuhaa hommaa. Laiduttajan kilot tulevat aina takaisin. Elintapojen pysyvä muutos on ainoa ratkaisu.
        Liikunnalla saat sitten painon pudotuksen jälkeen parannettua yleiskuntoa. Tuollaisella ylipainolla liikunnan voimakas lisääminen vaikeuttaa uusien ruokailutottumusten omaksumista. Nälkähän siinä vain kasvaa kovan liikunnan jälkeen.
        Tuollainen ylipaino johtaa lähes takuuvarmasti kakkosdiabetekseen. Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla pääsee sekä diabeteksesta että liikakiloista. Ja sen jälkeen sopii Muston L tai XL tuollaiselle 180 senttiselle.

Pahasti menee OT:n puolelle, mutta liikakiloista pääsee eroon hyvin yksinkertaisella tavalla. Ihmisen (ja kaikkien muidenkin eläinten) painoa hallitse yhtälö, jossa painon lisäys dM on:

dM = input - (output temput)

Eli, jos output temput > input, laihdut, olipa input sitten sitä taikka tätä. Helpointa on pienentää inputin osuutta, mutta pitkällä tähtäimellä temput-osuuden suuruudella on myös muita positiivisia vaikutuksia.

• 183/87
        180 cm/82 kg kirjoitti:

Pahasti menee OT:n puolelle, mutta liikakiloista pääsee eroon hyvin yksinkertaisella tavalla. Ihmisen (ja kaikkien muidenkin eläinten) painoa hallitse yhtälö, jossa painon lisäys dM on:

dM = input - (output temput)

Eli, jos output temput > input, laihdut, olipa input sitten sitä taikka tätä. Helpointa on pienentää inputin osuutta, mutta pitkällä tähtäimellä temput-osuuden suuruudella on myös muita positiivisia vaikutuksia.

Näkee, ettet ole kärsinyt ylipainosta tai olet juuri päässyt kiloistasi tilapäisesti eroon.

• 180 cm/82 kg
        183/87 kirjoitti:

Näkee, ettet ole kärsinyt ylipainosta tai olet juuri päässyt kiloistasi tilapäisesti eroon.

Jassoo, onko fontti niin hoikkaa, vai mistä sen näkee?

Taitaa olla mulla sitten väärä resepti, en ole sillä kuitenkaan saanut itselleni ylipainoa 50 vuoden aikana, jona olen sitä noudattanut.

Kerro mulle lisää ihmedieteistä, joiden avulla voi syödä enemmän kaloreita kuin kuluttaa... alkaa pikkuhiljaa tuoksahtaa karppausluennolta!

• 20+4

musto br1

• 4+11

Thawb on varmaan likimain ainoa sovelias?

• aaadkkjhtrhyu

vastaus nimimerkille 14 3!Mussuka hyvä,katso vikipediasta mitä tarkoittaa riisitautinen....ja sen jälkeen voisit katsoa ,mitä tarkoittaa kömpelö!

• trgfrefretrr3

Hipoo S24:n ennätyksiä, luulisin. 9 vastausta, joista tasan yksi asiallinen.

• 13+12

Kysymys oli asetettu siihen sävyyn, että ihmettelen edes sitä yhtä asiallista vastausta asiallisilla palstoilla saati Suomi24:ssä

• 23
        13+12 kirjoitti:

Kysymys oli asetettu siihen sävyyn, että ihmettelen edes sitä yhtä asiallista vastausta asiallisilla palstoilla saati Suomi24:ssä

Kysyjä kieltää ongelmansa, joten kaikki itsetään selvät tosiasiat kielletään. tn. kysyjällä on jo verensokeriongelmia jotka aiheuttavat lisää paino-ongelmia. Siitä vaan Vesku Loirin viitoittamaa tietä, mutta kisamiehistööni en moista ottaisi.

• sfsfsds
        23 kirjoitti:

Kysyjä kieltää ongelmansa, joten kaikki itsetään selvät tosiasiat kielletään. tn. kysyjällä on jo verensokeriongelmia jotka aiheuttavat lisää paino-ongelmia. Siitä vaan Vesku Loirin viitoittamaa tietä, mutta kisamiehistööni en moista ottaisi.

Kysyjä tunnusti ongelmansa, joka on sopivien purjehdusasujen löytäminen hänen kokoiselleen.

• sfdssdf
        13+12 kirjoitti:

Kysymyshän oli asettu leppoisaan sävyyn, kuten huumormiehinä tunnetut tukevammat herrasmiehet yleensä, vähän huumoria sekaan heittäen. Pyknikkojen tyypillistä käyttäytymistä.

Nämä vastaukset puolestaan kuvastavat äreiden ja kuivakkojen leptosomien hengenelämää - heh, heh

• Läskionikuista

No jos ei nyt poiketa pois alkuperäisestä kysymyksestä, niin luulisi että jenkkipurjehtijat ovat keskimäärin tukevampia kuin euroopan seilaajat. Eli onko jenkkimerkkejä saatavilla isoissa koossa jostakin verkkokaupasta edullisesti?

Olen itse ollut kyydissä kun 150kg ja 195cm kippari on touhunnut veneessä, ei se nyt ihan ketterää ollut, mutta ei mitään dinosaurus touhuakaan ollut. Ja tämä kippari oli New Yorkista.

• tsekkaapa BMI!

http://www.bmi.fi/bmi.php

Oliskohan itsepetosta käyttää termiä "aikuisten miesten" purjehdusvaatteet? Tosiasiallisestihan kysymys oli vaikea-asteisesti lihavan purjehdusvaatteista!
      Varmasti purjehdusasuja löytyy lihavillekin, mutta oman purjehdusuran kesto voi lopahtaa kovin lyhyeen, ellei liikalihavuuttaan halua hoitaa. Kannattaisi hankkia asiantuntijan apua, ellei ongelmaa pysty itse auttamaan.

• Vastaus kysymykseen

Näyttäisi luetun ymmärtäminen olevan ylipainoa paljon suurempi ongelma palstalla.Täältä löytyy käsittääkseni erikseen painonhallintapalsta jostain terveyspuolelta, jos kysyjä olisi pyytänyt laihdutusvinkkejä, olisi tuskin kysynyt purjehduspalstalla housuista.

Ainakin HL:n Ocean Explorerin haalarimallisissa housuissa on reilusti tilaa joka suuntaan, jos ottaa ohjemittojen mukaan niin tilaa jää silti reilusti tilaa vaatetukselle ja miksei vähän ylimääräisellekin, ei luulisi tuottavan ongelmaa.

• kannustetaan kaveria

Eikö ollut positiivista, että kannustettiin huolehtimaan terveydestä? Kysyjän käyttämä sanonta "aikuisista miehistä" viittasi näet siihen, että hän joko ei tiedosta omaa ongelmaansa tai vähättelee sitä.
        Eikö ole helpompi löytää purjehdushaalareita kesäksi, jos vaikka tänään tai huomenna aloittaa fyysisen treenauksen ja siirtyy kevyempään ruokavalioon. Ehtii edes vähän kuntoutua ennen purjehduskauden alkua.
        PS. tulin juuri tavanomaiselta 5 km iltalenkiltäni. Tuntuu hyvältä, kun on "kondiksessa".

• Jurristikko
        kannustetaan kaveria kirjoitti:

Eikö ollut positiivista, että kannustettiin huolehtimaan terveydestä? Kysyjän käyttämä sanonta "aikuisista miehistä" viittasi näet siihen, että hän joko ei tiedosta omaa ongelmaansa tai vähättelee sitä.
        Eikö ole helpompi löytää purjehdushaalareita kesäksi, jos vaikka tänään tai huomenna aloittaa fyysisen treenauksen ja siirtyy kevyempään ruokavalioon. Ehtii edes vähän kuntoutua ennen purjehduskauden alkua.
        PS. tulin juuri tavanomaiselta 5 km iltalenkiltäni. Tuntuu hyvältä, kun on "kondiksessa".

Liimaa otsaasi tarra:
        "Elämä vaarantaa terveytesi"
        Lääkintöhallitus

Terveysterroristit vaarantavat myös elämän laadun

Sanonta aikuisista miehistä viittaa ihmiseen joka on sinut itsensä kanssa ja hyväksyy oman olomuotonsa. Luultavasti hän hyväksyy myös muut ihmiset sellaisina kuin nämä ovat, toisin kuin tämän palstan kersat jotka eivät ole vielä saaneet karistettua koulukiusaajan maneereja. Jep, minustakin tuntuu hyvältä olla kondiksessa, just sellaisessa kondiksessa kuin olen. Enkä mene pilkkaamaan toisia ihmisiä heidän ylipainonsa tai anorektisuutensa tai muunkaan fyysisen poikkeaman vuoksi. Todellakin, laihdutusneuvoja ei kysytty vaan sitä mistä löytää sopivan kokoisia purjehdusasuja. Pari asiallista vastausta on tullut, enkä minäkään osaa neuvoa koska olen parikytä kiloa kysyjää köykäisempi. Satakiloiselle löytyy vielä aika helposti vaatteita.

Poistakaa vaan kaikki kuolinsyyt, mutta nostakaa eläkeikää vasta sitten kun me epäterveelliset viiskymppiset ollaan siihen päästy. Eihän me kauan eläkerahoja kupata: juodaan, syödään ja tupakoidaan vaan aikamme eikä jäädä iäti kitumaan missään kondiksessa ;-)

• 28
        Jurristikko kirjoitti:

Liimaa otsaasi tarra:
        Lääkintöhallitus

Sanonta aikuisista miehistä viittaa ihmiseen joka on sinut itsensä kanssa ja hyväksyy oman olomuotonsa. Luultavasti hän hyväksyy myös muut ihmiset sellaisina kuin nämä ovat, toisin kuin tämän palstan kersat jotka eivät ole vielä saaneet karistettua koulukiusaajan maneereja. Jep, minustakin tuntuu hyvältä olla kondiksessa, just sellaisessa kondiksessa kuin olen. Enkä mene pilkkaamaan toisia ihmisiä heidän ylipainonsa tai anorektisuutensa tai muunkaan fyysisen poikkeaman vuoksi. Todellakin, laihdutusneuvoja ei kysytty vaan sitä mistä löytää sopivan kokoisia purjehdusasuja. Pari asiallista vastausta on tullut, enkä minäkään osaa neuvoa koska olen parikytä kiloa kysyjää köykäisempi. Satakiloiselle löytyy vielä aika helposti vaatteita.

Poistakaa vaan kaikki kuolinsyyt, mutta nostakaa eläkeikää vasta sitten kun me epäterveelliset viiskymppiset ollaan siihen päästy. Eihän me kauan eläkerahoja kupata: juodaan, syödään ja tupakoidaan vaan aikamme eikä jäädä iäti kitumaan missään kondiksessa ;-)

Elämässä täytyy tehdä valintoja ja suotakoon se vapaasti. Hyvä olisi olla realisisti ja tunnustaa tosiasiat: ei teistä purjehtimaan ole. Kahvankääntö konepuolella ja penkillä istuminen varmaan vielä onnistuu.

• Jurristikko
        28 kirjoitti:

Elämässä täytyy tehdä valintoja ja suotakoon se vapaasti. Hyvä olisi olla realisisti ja tunnustaa tosiasiat: ei teistä purjehtimaan ole. Kahvankääntö konepuolella ja penkillä istuminen varmaan vielä onnistuu.

Ehkä sinä harrastat eri lajia, mutta myönnettäköön, optariin alan olla ylikokoinen. H-veneeseen taas ylivoimainen, siksi miehistölle on asettettu painoraja (siis vain yläraja) jotta höyhensarjalaisilla olisi edes jotain mahiksia.

• fdaffssa
        Jurristikko kirjoitti:

Ehkä sinä harrastat eri lajia, mutta myönnettäköön, optariin alan olla ylikokoinen. H-veneeseen taas ylivoimainen, siksi miehistölle on asettettu painoraja (siis vain yläraja) jotta höyhensarjalaisilla olisi edes jotain mahiksia.

Jep, miehistön paino H:ssa ei saa ylittää 300 kg. Optimitapauksessa yksi kuuskytkilonen pinnamies ja pari satakakskymppistä hegailemassa ja tekemässä painonsiirtoja perästä keulille tai päinvastoin. Riskit aikamiehet ovat todellakin hyvää kisamiehistöainesta!

• kummaa reagointia!
        Jurristikko kirjoitti:

Liimaa otsaasi tarra:
        Lääkintöhallitus

Luin viestiketjun ja kummeksuin jurrisstikon höpinöitä. Nimenomaan hänen edustamansa lihavuuden ihannointi ja terveyden vähättely tulee meidän kaikkien maksettavaksi."Eihän me kauan eläkerahoja kupata: juodaan, syödään ja tupakoidaan.....". Lihavuus-diabetes-tupakka-viina aiheuttaa miljardikustannuksia, jotka kustannetaan yhteisillä verovaroilla. Halvemmaksi tulisi itse kullekin, jos sinä jurristikko ja muut lihavat aateveljelsi pitäisitte itsenne terveinä ja työkuntoisina.
        http://www.thl.fi/fi_FI/web/kaventaja-fi/miksi/vaikuttavuus

• Jurristikko
        kummaa reagointia! kirjoitti:

Luin viestiketjun ja kummeksuin jurrisstikon höpinöitä. Nimenomaan hänen edustamansa lihavuuden ihannointi ja terveyden vähättely tulee meidän kaikkien maksettavaksi."Eihän me kauan eläkerahoja kupata: juodaan, syödään ja tupakoidaan.....". Lihavuus-diabetes-tupakka-viina aiheuttaa miljardikustannuksia, jotka kustannetaan yhteisillä verovaroilla. Halvemmaksi tulisi itse kullekin, jos sinä jurristikko ja muut lihavat aateveljelsi pitäisitte itsenne terveinä ja työkuntoisina.
        http://www.thl.fi/fi_FI/web/kaventaja-fi/miksi/vaikuttavuus

Eläkepommi räjähtää - syynä ikuisesti elävät "terveet". Nämä kustannetaan yhteisesti maksettavilla verovaroilla ja eläkevakuutusmaksuilla.

• oliko noinkaan
        Jurristikko kirjoitti:

Liimaa otsaasi tarra:
        Lääkintöhallitus

Minut kyllä leimattiin aloituksessa neuvolassa punnittavaksi riisitautiseksi kukkakepiksi. Mahdun paremmin kuin hyvin kaikkien kokeilemieni valmistajien pituuteni mukaisesti valittuihin sadeasuihin, vaikka minunkin BMI on siellä punaisen asteikon rajoilla. Hyväksyikö aloittaja minut sellaisena kuin minä olen?

• Jurristikko
        oliko noinkaan kirjoitti:

Minut kyllä leimattiin aloituksessa neuvolassa punnittavaksi riisitautiseksi kukkakepiksi. Mahdun paremmin kuin hyvin kaikkien kokeilemieni valmistajien pituuteni mukaisesti valittuihin sadeasuihin, vaikka minunkin BMI on siellä punaisen asteikon rajoilla. Hyväksyikö aloittaja minut sellaisena kuin minä olen?

Heh, heh - eihän huumorintajua voi kaikilta vaatia, etenkin ironia ja vielä enemmin itseironia on taitolaji ;D

Mutta vastauksena kysymykseesi: kyllä, luulisin että aloittaja hyväksyy kaikki riisitautiset kukkakepit, myös sinut ilman mitään ongelmia.

Muista käyttäytymisohje: "Vi***lla saa mutta ilkeä ei saa olla" ;D

• oliko noinkaan
        Jurristikko kirjoitti:

Heh, heh - eihän huumorintajua voi kaikilta vaatia, etenkin ironia ja vielä enemmin itseironia on taitolaji ;D

Mutta vastauksena kysymykseesi: kyllä, luulisin että aloittaja hyväksyy kaikki riisitautiset kukkakepit, myös sinut ilman mitään ongelmia.

Muista käyttäytymisohje: "Vi***lla saa mutta ilkeä ei saa olla" ;D

Seuraava kommentti oli: "Kuten olisi pitänyt alkuperäisen kysymykseni sanamuodoista ilmetä, riisitautisten mielipiteet ei kiinnosta."

Itseironiaa olisi puuttua omiin mittoihinsa, ei kukkakeppien. Ja toi kommentti taas on lähempänä ilkeyttä kuin v****lua. Ehkä ymmärrämme huumorin eri tavoin...

• Jurristikko
        oliko noinkaan kirjoitti:

Seuraava kommentti oli: "Kuten olisi pitänyt alkuperäisen kysymykseni sanamuodoista ilmetä, riisitautisten mielipiteet ei kiinnosta."

Itseironiaa olisi puuttua omiin mittoihinsa, ei kukkakeppien. Ja toi kommentti taas on lähempänä ilkeyttä kuin v****lua. Ehkä ymmärrämme huumorin eri tavoin...

Heh, ehkä ymmärrämme huumorin eri tavalla. Pyylevät entisinä koulukiusattuina ovat kehittäneet sen verran paksun nahkan että eivät pikku naljailusta ole moksiskaan. Ehkä leptosomit enempi kuivakkaina ja herkkähipiäisinä kokevat ilkeilynä kevyen kenttävi*****lunkin, olen pahoillani jos olet pahoittanut mielesi :-/

Sinä minä ihmettelen, jotta mihin oikein kalahti kun koira ulahti?

• oliko noinkaan
        Jurristikko kirjoitti:

Heh, ehkä ymmärrämme huumorin eri tavalla. Pyylevät entisinä koulukiusattuina ovat kehittäneet sen verran paksun nahkan että eivät pikku naljailusta ole moksiskaan. Ehkä leptosomit enempi kuivakkaina ja herkkähipiäisinä kokevat ilkeilynä kevyen kenttävi*****lunkin, olen pahoillani jos olet pahoittanut mielesi :-/

Ei kalikka liikoja kalahdellut ja kyllä minäkin tiedän, millaista koulussa on vähän ylipainoisena. Enää siitä ajoittain huomauttelee vain vaimo ja sitähän ei lasketa. Samalla tavalla olisin suhtautunut kirjoitukseen mistä hyvänsä aiheesta, kun menee edes turhan lähelle ilkeilyä. Ehkä sitten kalahti liian kilttiin luonteeseeni.

• Peruskouluttamaton
        Jurristikko kirjoitti:

Offtopiccina minulla on sellainen muistikuva, että ne koulukiusaajat olivat juuri niitä pyyleviä, ikäisiään isokokoisempia patukoita.

• 23
        Peruskouluttamaton kirjoitti:

Offtopiccina minulla on sellainen muistikuva, että ne koulukiusaajat olivat juuri niitä pyyleviä, ikäisiään isokokoisempia patukoita.

off-topic tosiaan, mutta oma muistikuvani on just päinvastainen: ne kiusaajat oli tyypillisesti sitä porukkaa, joka ei pärjännyt muussa kuin urheilussa. Ylipainoiset oli taas useimmiten kiusattujen joukossa.

• t 333 33

Joo, kuivan kesän oravia on riittämiin.

• Ihan oikeesti?

Vitsi miten huvittavaa on naisen silmin lukea tätä "miesten" keskustelupalstaa, ei hyvää päivää mitä juttua! :D Kysymys purjehdushousuista ja kaikenmaailman takakireet besserwisserit vastaamassa kaikkea muuta, miten tää miesten logiikka menikään?

• 195/89

Hyvin menee meillä miehillä! Välillä on vaan mukava irroitella noilla naisten laihdutusjutuilla ja pukeutumiskysymyksillä. Eihäm me oikeasti niistä asioista olla kiinnostuneita. Tykkäätkö sinä ylipainoisista miehistä? Mun kaveri tykkää lihavista naisista, mutta minä solakoista. Siksi meillä ei tule koskaan riitaa hattujen jaossa.

• Heavy_D

No mistä niitä XXXXL-kokoisia purjehdusasuja löytyy???

Minä painan 140kg ja olen 185cm pitkä ja Rukalta olen löytänyt itselleni sopivat purjehdusvaatteet. Myös Erätukusta saa kivoja kalvoasuja, jotka eivät ole suoraan purjehdusasuja, mutta toimivat ihan normaalikäytössä toukokuusta-lokakuun alkuun asti.

Lisäksi kaikille lihavuuden inhoajille tiedoksi, olen ylipainoinen, minulla on korkea verenpaine sekä uniapnea. Mutta purjehdin, hiihdän, pelaan sählyä, uin, melon ja soudan ongelmitta. Ja nautin näistä lajeista. Lihavuuteni ei estä minua harrastamasta.

• Rankkaa

Pojan tarhassa ei yhden tytön (2 vuotta) isä enää yksi aamu herännyt uniltaan. Huomattava ylipaino ja uniapnea. Vaimo ja 3 tytärtä jäivät kaipaamaan.

• gdfdfrettsddafre

Älä selitä plösö!

• oheiiniä

Mulla vasta 115 kiloa menny rikki. Perästä tullaan, sano lapamato.

• 500g vko

180/113 Alaspäin mennään. tavoite on että kun jäät lähteävät niin 100 on rikki.

• har du redan redan r
        500g vko kirjoitti:

180/113 Alaspäin mennään. tavoite on että kun jäät lähteävät niin 100 on rikki.

Kesällä on sitten varaa syödä taas?

• 500g vko
        har du redan redan r kirjoitti:

Kesällä on sitten varaa syödä taas?

Kyllä tässä on syöty ihan normalisti. Viikon toinen kaljakori on vain jätetty juomatta. ja ja täysin selviä päiviä yllättäen alkaa viikossa olla enemmän.

• mittainen

Kummaa arvostelua painosta.

Mielestäni olisi asiaa antaa vain neuvoja siihen mitä kysyttiinkin,eli mistä asuja tietynkokoiselle henkilölle.

Vai onko purjehtijat/veneilijät jokin erityistapaus??
      Onko teillä erioikeus loukata muita ihmisiä?

Muilla palstoilla en ole moiseen törkeyteen törmännyt. Hävetkää,idiootit!
      Olen ensimmäistä ja viimeistä kertaa täällä,koska käytös on tällaista!!

Pitäkää palstanne!!

• 35

Etkö todellakaan ymmärrä tämä on sitä yhteisöllisyyttä jota on kaivattu. Olemme vakavasti huolestuneita yhteisömme jäsenestä. Paino on siinä rajoilla että purjehdus on turvallisuusriski erityisesti hänelle ja mahdollisesti muulle veneseurueelle.

• Huomiointi
        35 kirjoitti:

Etkö todellakaan ymmärrä tämä on sitä yhteisöllisyyttä jota on kaivattu. Olemme vakavasti huolestuneita yhteisömme jäsenestä. Paino on siinä rajoilla että purjehdus on turvallisuusriski erityisesti hänelle ja mahdollisesti muulle veneseurueelle.

Muistetaan se laitureillakin tasa-arvoisesti sukupouleen katsomatta.

• 14+3

Vastaanpa itselleni, koska muitakin asiallisesti kiinnostuneita näköjään oli:
      -Erätukun verkkokaupasta löytyi oikeastaan lasketteluhousuiksi tarkoitetut, merkki taisi olla Mercury. Hinta oli alle satasen, joten tilasin.
      -kokeilin "pintasovituksena" Gillin XXL-housuja messuilla, mutta kun eivät olisi hinnassa pärjänneet ja koko tuntui olevan rajoilla eikä siellä ollut sovituskoppia eikä muutenkaan juuri kiinnosta vaatteiden sovitus, niin jätin sikseen.

Ja kukkakepit voisivat opetella pitämään turpansa kiinni ja sormet pois näppikseltä. Teiltä ei kysytty mitään.

• ettei kysytty??

Itsehän sinä esitit kysymyksen, johon sait asiallisia vastauksia. Nyt siis aloit vastailla itsellesi ja rupesit nimittelemään kysymykseesi vastanneita kukkakepeiksi. Joko muuten päätit aloittaa sinulle suositellun elintapamuutoksen eli vähemmän kaloreita ja enemmän liikuntaa?
        On toki hienoa, että jopa sinun kokoiselle löytyy pöksyjä.
        ;-D

• Thanks

"Vastaanpa itselleni, koska muitakin asiallisesti kiinnostuneita näköjään oli:"

Kiitos hyvästä kysymyksestä, innostuin saamasi vinkin perusteella tilaamaan Briteistä marinesuperstoresta kaikenlaista kamaa.

Hyvä kokemus, pahvilaatikko tuli viikossa. Toimitus on sen verran kallis (noin 35 euroa), ettei ihan yhden housun takia kannata.

Gillin kumpparit olivat aavistuksen liian pienet, olisi pitänyt ottaa normikokoa yksi isompi. Muuten releet olivat odotusten mukaiset.

• kukkakeppii

Kukkakeppi vastaa ylipainoiselle.

Lenkille siitä niin ei tarvitse miettiä mistä saa oikean kokoisia vaatteita.
      Soita jatkossa räätälille niin sieltä niitä löytyy!

• Heavy_D

Typerää hoputtaa ylipainoisia lenkille, polvet tai nilkat eivät sitä kestä. Ylipainoisten liikunnaksi soveltuu uinti tai murtomaahiihto. Tänne on tyhmää tulla nälvimään ylipainosta ja jaella vääriä ohjeita, jolla vaan osoittaa tietämättömyytensä.

• Veneettä parempi
        Heavy_D kirjoitti:

Typerää hoputtaa ylipainoisia lenkille, polvet tai nilkat eivät sitä kestä. Ylipainoisten liikunnaksi soveltuu uinti tai murtomaahiihto. Tänne on tyhmää tulla nälvimään ylipainosta ja jaella vääriä ohjeita, jolla vaan osoittaa tietämättömyytensä.

Se pitäisi tietää. Vertaus; valas, vesielämä ruholleen paljon luonnollisempaa

• 20

Jotenkin tyypillinen ketju tälle palstalle. puoli tusinaa järkevää vastausta ja loput täysin asiaankuulumattomia kommenttea "ylipainosta". Elämän opettama havainto: jos nelikymppisen miehen BMI on alle 30, on se lähes varma merkki joko ruoansulatusongelmista tai luonneviasta. Tai molemmista.

• tyypillistä hyvinkin

Ja sun BMI on? Nelikymppinen olet kysymättäkin.

• Tonnikeijulli

Ja sinun viestisi oli jotenkin enemmän asiaa, kuin muut OT-viestit, kuten tämä?

30 BMI on jo aikalailla ylipainon puolella, 25 on useille normaipainon ylärajoilla, toki ruumiinrakenteesta (luusto, lihaksisto, ei läskistö) riippuen.

Ei alle 25 BMI:hin tarvita luonnevikaa, luonnetta sen sijaan kyllä. Se voi tuollaiselle selkärangattomalle laardiperseelle vaikuttaa omituiselta, kun joku kykenee elämään terveellisesti, syöden suunnilleen oikein ja hieman liikkuen. Se ei kuitenkaan ole luonnonoikku, vaan normaali terveen ihmisen olotila, jota nykyajan heikot luonteet yrittävät kääntää omassa pikku päässään jotenkin poikkeavaksi.

• 18+19

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      49
      2536
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2529
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2402
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2200
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1897
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1749
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1221
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1045
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      955
    Aihe