Nimeä vailla!

Nappinen91

Mieheni tytär kastettiin tänään Beata Adalmiinaksi. Meille on syntymässä oma tytär neljän kuukauden kuluttua ja tarvitsisimme apua nimen kanssa. Siskosten nimet voisivat olla samantapaiset ja mielellään ulkomaalaiset nimet etunimeksi ja toiseksi nimeksi, koska mieheni on ruotsalainen :)

23

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      Fiona Isabella
      Brita Edith
      Frida Sofia
      Greta Jolanda
      Ida Matilda

    • !!

      Agata Helmiina

    • suvaitsevaisuutta

      ai, oottaks te moniavioisia?

    • pöyristynyt

      Voi hyvänen aika. Tyttö hyvä, miksi ihmeessä teet lapsen tuollaiselle miehelle, jolla on jo vauva, eikä hän pysty selvästikään olemaan lapsen isänä. Kunhan vaan siittää usia lapsia. Järki käteen! Laita ehkäisysi kuntoon, kun vauva on syntynyt. Siinä vaiheessa tuolla lapsella on jo monia sisaruksia syntymässä.

      • kaisla14

        se on sun oma mielipitees.


      • Yllätysihminen
        kaisla14 kirjoitti:

        se on sun oma mielipitees.

        > kirjoitti
        >

        Äläpä!
        Kyllä se kuule on naapurin marsun mielipide !
        Kukapa tänne omaansa laittaisi : O

        Vauvalle nimeksi vaikka Linda.


      • kaisla14
        Yllätysihminen kirjoitti:

        > kirjoitti
        >

        Äläpä!
        Kyllä se kuule on naapurin marsun mielipide !
        Kukapa tänne omaansa laittaisi : O

        Vauvalle nimeksi vaikka Linda.

        haista paska


    • :Q

      Monet jo sanoivat sen, mitä minä meinasin... Siis melkoinen siitossonni sun ukkos. Eikä mitenkään hyvässä mielessä.

    • Lellu..

      Tapasin sunnuntaina pikku tytön, jonka nimi oli Beda.

    • Nappinen91

      Siis miehelläni on tytär ex-vaimonsa kanssa. Ehtivät erota ennen kuin mies tiesi raskaudesta. Itse taas tulin yllätykseksi kaikille raskaaksi melkein heti tapaamisemme jälkeen. Asiat vain ovat menneet eteenpäin nopeasti, ei mikään ihannetilanne kenellekkään.

      Ehdottamistanne nimistä olen pitänyt Fionasta ja Gretasta. Ja toisiksi nimiksi olen miettinyt Anna Eleonora. Lisää saa ehdotella :)

      • pöyristynyt minäkin

        Onhan se yllättävää, jos 20v tyttö ei tiedä, miten raskaaksi tullaan.


      • Nappinen91
        pöyristynyt minäkin kirjoitti:

        Onhan se yllättävää, jos 20v tyttö ei tiedä, miten raskaaksi tullaan.

        Voi kuule, kyllä tiedän. Ei siihen tarvittu kuin yksi alkoholin sumuinen ilta miehen kanssa jonka olin tavannut uudelleen nuoruuden jälkeen. Oma oli vikani, että tulin raskaaksi. Mutta yritän vastuun kantaa, enkä juossut tekemään aborttia. Miehen ex-vaimo taas itse myönsi jättäneensä pillerit pois, ei tosin miehelle kertonut. Oli miten oli, minulle on syntymässä lapsi jota tulen rakastamaan enemmän kuin ketään muuta. Kävi miehen kanssa miten kävi, kyllä minä pystyn oman lapseni työlläni elättämään!


      • Hyysättäviä lisää
        Nappinen91 kirjoitti:

        Voi kuule, kyllä tiedän. Ei siihen tarvittu kuin yksi alkoholin sumuinen ilta miehen kanssa jonka olin tavannut uudelleen nuoruuden jälkeen. Oma oli vikani, että tulin raskaaksi. Mutta yritän vastuun kantaa, enkä juossut tekemään aborttia. Miehen ex-vaimo taas itse myönsi jättäneensä pillerit pois, ei tosin miehelle kertonut. Oli miten oli, minulle on syntymässä lapsi jota tulen rakastamaan enemmän kuin ketään muuta. Kävi miehen kanssa miten kävi, kyllä minä pystyn oman lapseni työlläni elättämään!

        Justjuu, siinäpähän yrität kyllä yhteiskunta yksinhuoltajia hyysää.


      • 9+8
        Nappinen91 kirjoitti:

        Voi kuule, kyllä tiedän. Ei siihen tarvittu kuin yksi alkoholin sumuinen ilta miehen kanssa jonka olin tavannut uudelleen nuoruuden jälkeen. Oma oli vikani, että tulin raskaaksi. Mutta yritän vastuun kantaa, enkä juossut tekemään aborttia. Miehen ex-vaimo taas itse myönsi jättäneensä pillerit pois, ei tosin miehelle kertonut. Oli miten oli, minulle on syntymässä lapsi jota tulen rakastamaan enemmän kuin ketään muuta. Kävi miehen kanssa miten kävi, kyllä minä pystyn oman lapseni työlläni elättämään!

        Nimimerkistä päätellen olet vasta täyttämässä tänä vuonna 21v. "Nuoruudestasi" ei liene kovin kauan aikaa ;)

        Ex-vaimojen ehkäisystä, etkä muustakaan perhe-elämästä et voi tietää absoluuttista totuutta, vain sen minkä tuo vastuuton mies kertoo.

        Turha soinnutella nimeä Beataan. Tuolla vauhdilla mies ehtii siitellä paljon eri nimisiä lapsia erilaisten naisten kanssa, jotka eivät ota huomioon edellisen "tuotannon" nimiä. Eli valitse nimi, josta itse pidät.

        Vahingosta viisastuneena, hankkinet itsellesi kunnon ehkäisy. Tälläisten häntäveikkojen lapsia on jo aivan riittävästi yhteiskunnassamme.


    • Pk

      Fiona/Greta Anna Eleonoora kuulostaa ihanalta nimeltä. Onnea odotukseen ja tsemppiä koko perheelle.

      • sinnittelijäitekin

        Niin, siinä on kokoa perheellä, kun isukin kaikki siittämät vauvat kootaan yhteen. Tsemppiä tarvitaan, koska aina uuden lapsen elatus vähentää jo olemassa olevien elatusta.


    • CasCasCsas

      On sulla siitossonni miehenä! Onnee ja menestystä.
      Onko miehelläsi c-sarja menossa, joten ehdotan Cesiliaa tai Claraa nimeksi.

    • -ada-

      Anna Eleonora ovat kauniit toiset nimet. Etunimeksi Fiona on kauniimpi, pehmeämpi ja helpompi sanoa kuin Greta. Muita ehdotuksia etunimeksi:

      Agatha
      Augusta
      Adele
      Amina
      Aurora
      Elise
      Jamila
      Jemina
      Linnea
      Milena
      Viola

      Suosikit:
      Fiona Anna Eleonora
      Elise Anna Eleonora
      Aurora Anna Eleonora

    • kahdenlapsenäiti

      Mitä pitäisit näistä:

      Ada Lilian
      Eva Vanessa
      Anette Eleonora
      Isabella Lovisa
      Emma Matilda
      Inga Susanna
      Rosa Olivia
      Sofia Aliisa
      Emilia Vilhelmina
      Mona Pauliina

    • tiedon puute

      Kukahan kertoisi tälle isukille, että kondomikin on keksitty? Ei tarvis sitten itkeä naisten petollisuutta, kun jättävätki pillerit ottamatta.

      • 9 lapsen äiti

        No voi hyvänen aika! Eihän se meille kuulu kuka on saanut lapsen kellekin tai saamassa sitä. Nimiehdotustahan tässä ap. kysyi eikä esittänyt haluaan tulla loukatuksi. Emme me tiedä millainen hänen siippansa on,eikä se meille kuulukaan. Hirveitä raatokärpäsiä täällä ilmeisesti suurinosa äideistä, kun ovat heti haukkumassa. Miettikääpä jos samatilanne oisi teillä itsellänne. Vähä kun tuntuisi hyvältä vai???

        Mielestäni kauniita nimiä:

        Sara
        Sofia
        Selina
        Amanda
        Adeliina
        Adalmiina
        Aada
        Adele
        Emilia


      • ihmiset on
        9 lapsen äiti kirjoitti:

        No voi hyvänen aika! Eihän se meille kuulu kuka on saanut lapsen kellekin tai saamassa sitä. Nimiehdotustahan tässä ap. kysyi eikä esittänyt haluaan tulla loukatuksi. Emme me tiedä millainen hänen siippansa on,eikä se meille kuulukaan. Hirveitä raatokärpäsiä täällä ilmeisesti suurinosa äideistä, kun ovat heti haukkumassa. Miettikääpä jos samatilanne oisi teillä itsellänne. Vähä kun tuntuisi hyvältä vai???

        Mielestäni kauniita nimiä:

        Sara
        Sofia
        Selina
        Amanda
        Adeliina
        Adalmiina
        Aada
        Adele
        Emilia

        Miksi sitten levitellä omia yksityisasioitaan tänne palstalle? Jotain kommenttia kai ap. kaipasi, kun antoi noin yksityiskohtaiset tiedot tilanteestaan.
        No, onhan hyvä, että palstalla on edes yksi hurskas 9 lapsen äiti...


      • 9 lapsen äiti
        ihmiset on kirjoitti:

        Miksi sitten levitellä omia yksityisasioitaan tänne palstalle? Jotain kommenttia kai ap. kaipasi, kun antoi noin yksityiskohtaiset tiedot tilanteestaan.
        No, onhan hyvä, että palstalla on edes yksi hurskas 9 lapsen äiti...

        No empä ole yhtään varmaan sen hurskaampi kuin muutkaan. Varmaan tarkoitit, että olen lestatiolainen tai muu lahkoon kuuluva. Jos niin luulit, niin väärin meni.

        Hyvät jatkot sullekin sorke, kun näin mieltäsi kuohautin mielipiteelläni. Ehkäpä ap. ei tullut ajatelleeksi, ettei tänne kannata kirjoitella omasta tilanteestaan kovin yksityiskohtaisesti. Varmasti jatkossa muistaa.

        P.s. Varmuudenvuoksi sanon vielä, että kaikki 9 on yhdelle ja samalle miehelle, jonka kanssa olen avioliitossa tarponut jo pitkälti toistakymmentävuotta. Tämä vain sillä, ettei kukaan nyt ala vinoilemaan lapsitehtailusta erimiesten kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe