mix pitää pelata

Hyötykäyttö

ei normaali ihminen tarvi pelata

voi aivan hyvin käyttää pelaamisen kuluvan ajan oikeasti hyödylliseen, kuten vaikka käyttöjärjestelmän syvälliseen opiskeluun tai vaikka koodaamiseen, grafiikan opiskeluun Gimpillä ja vaikka musiikin säveltämiseen... rajattomat mahdollisuudt

Pelit ovat vain vauvoille ja typeryksille.

Linux on tosikäyttäjän käyttis - hihhulipellet saavat nysvätä windowsilla ja pelata turhaakin turhempia pelejä.

20

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasanjamään

      Et varmaan syö edes lasagnea vaan korvaatko senkin kaurapuurolla.
      Itse pelaan ja syön pitsaa ja lasagnea, nukun, pelaan...

      • Hyötykäyttö

        En kyllä todellakaan syö mitään pullalevyjä, enkä kaurapuuroa...
        Enkä myöskään pitsaa!

        Syön kyllä täyslihaa, treenaan, urheilen...


      • Lasanjamään.
        Hyötykäyttö kirjoitti:

        En kyllä todellakaan syö mitään pullalevyjä, enkä kaurapuuroa...
        Enkä myöskään pitsaa!

        Syön kyllä täyslihaa, treenaan, urheilen...

        Voi sitä urheilla pelaamallakin, esim. xboxin kinectillä.
        Paljon menettää jos pelaamatta jää, virtuaali maailmassa on kiva vierailla välillä.


      • Hyötykäyttö
        Lasanjamään. kirjoitti:

        Voi sitä urheilla pelaamallakin, esim. xboxin kinectillä.
        Paljon menettää jos pelaamatta jää, virtuaali maailmassa on kiva vierailla välillä.

        Eipä paljon menetä...

        Virtuaalimaailma on yks iso paskakikkare


      • tsilviissiin
        Hyötykäyttö kirjoitti:

        Eipä paljon menetä...

        Virtuaalimaailma on yks iso paskakikkare

        Hyötykäyttö on sitä kun vanhat rompottimet viedään keräyspisteisiin.


    • Voi voi .......

      Etpä vaikuta sinäkään raukkaparka miltään järjenjättiläiseltä.
      Koodaa vaikka pelejä, jos osaat.

    • Wind-Tiedottaja.

      Toiset tekee näitä kaikkia ja silti jää aikaa pelaamiseen. Kyse on vain älykkyydestä.

    • hyötykäyttö

      Ai, pitääks olla pullamössö-nössö, että on järjen jättiläinen?

      "
      Liikunnan myönteistä vaikutusta kaiken ikäisten ihmisten henkiseen suorituskykyyn korostaa myös toinen vast’ikään ilmestynyt katsaus. Yhdysvaltalaisen Illinoisin yliopiston tutkijan Michelle W. Vossin johdolla Journal of Applied Physiology -tiedelehdessä julkaistussa katsauksessa oli mukana 111 aikaisemmin liikunnan ja kognitiivisten kykyjen välisiä yhteyksiä selvittänyt tutkimusta. Johtopäätös tutkimuksista on kiistaton: Liikunta parantaa kaiken ikäisten ihmisten kognitiivisia kykyjä. Aktiivisen elämäntavan
      "

      • hyötykäyttö

        Itse käytän sen peliajan esim. panemiseen


    • ATK-asiantuntija_

      On toki ikävää ettei pelitarjonta ole Linuxille niin kattava kun vertaa Windowsiin, mutta kyllä tuo viihdepuoli on osa monen ihmisen elämää, jotkut lukevat kirjoja, jotkut katsovat elokuvia ja jotkut pelaavat pelejä, löytyy ihmisiä jotka tekevät näitä kaikkia. Se jos on olemassa yksi käyttis joka soveltuu kaiken muun ohella myös pelikäyttikseksi ei ole sen käyttöjärjestelmän heikkous vaan hyve.

      • hyötykäyttö

        windows tekee ihmiset tyhmix - sillä on liian helppoa paeta todellisuutta johonkin virtuaalimaailmaan

        sitten vaan syödään siksejä ja juodaan energiajuomaa - ollaan kaikki ajat neljän seinän sisällä, pelataan fantasiaroolipeliä, katotaan south parkkia ja runkataan, MISSÄ ON OIKEA ELÄMÄ?

        Windows pitäisi kieltää, koska se tuhoaa ihmisen


      • ATK-asiantuntija_
        hyötykäyttö kirjoitti:

        windows tekee ihmiset tyhmix - sillä on liian helppoa paeta todellisuutta johonkin virtuaalimaailmaan

        sitten vaan syödään siksejä ja juodaan energiajuomaa - ollaan kaikki ajat neljän seinän sisällä, pelataan fantasiaroolipeliä, katotaan south parkkia ja runkataan, MISSÄ ON OIKEA ELÄMÄ?

        Windows pitäisi kieltää, koska se tuhoaa ihmisen

        Eli Windows on liian helppo? Ja eipä se mielestäni ole hääviä kun Linux-nörtti lukkiutuu sinne vanhempien kellariin koodaamaan jotain mukamas järkeviä ohjelmia, todellisuudessa suuri osa ajasta menee siihen kun yritetään saada laitteita toimimaan. Linuxithan ovat juuri pornon suurkuluttajien käyttiiksiä.

        Linux: http://fbsdvslin.mortencb.cx/linux_nylug_booth_big.jpg
        Windows: http://www.lolroflmao.com/wp-content/uploads/2011/07/HWMDS.jpg


      • Lasanjamään.
        hyötykäyttö kirjoitti:

        windows tekee ihmiset tyhmix - sillä on liian helppoa paeta todellisuutta johonkin virtuaalimaailmaan

        sitten vaan syödään siksejä ja juodaan energiajuomaa - ollaan kaikki ajat neljän seinän sisällä, pelataan fantasiaroolipeliä, katotaan south parkkia ja runkataan, MISSÄ ON OIKEA ELÄMÄ?

        Windows pitäisi kieltää, koska se tuhoaa ihmisen

        Miksi tuo ei olisi oikeaa elämää?
        Teen juurikin näitä mainitsemiasi asioita ja se on ihan oikeaa laadukasta elämää, käyn toki ulkonakin, festareilla, kaupoissa...


    • kimir

      "Pelit ovat vain vauvoille ja typeryksille".
      Aika outoa puhetta että vauvatkin pelaisivat tietokone pelejä.
      "Linux on tosikäyttäjän käyttis".
      Yllä oleva kertoo kyllä että tosikäyttäjää kiinnostaa sinänsä vain itse tietokone ei sen käyttötarkoitus.
      Tavallista tietokoneen käyttäjää tuskin kuitenkaan kiinnostaa käyttöjärjestelmän syvällisyys tai esim: koodaaminen.
      Normaali ihminen kyllä haluaa joskus rentoutua vaikka pelaamalla.

    • windows 8

      "voi aivan hyvin käyttää pelaamisen kuluvan ajan oikeasti hyödylliseen, kuten vaikka käyttöjärjestelmän syvälliseen opiskeluun"

      No ole sitten sanasi mitainen mies ja opiskele sitä linuxia. Kun vähän aikaa opiskelet, huomaat että tämä jollotus linuxista on aivan totaalisen turhaa, mikä on ihan käyttöjäjrestelmätiteiden perusteita. Syvällistä opettelua ei ole komentorivikomenteojen opettelu, sori..

      "tai vaikka koodaamiseen"

      windows tarjoaa valovuosia paremmat työkalut siihen

      "grafiikan opiskeluun Gimpillä"

      gimpin saa windowsillekkin

      "vaikka musiikin säveltämiseen... rajattomat mahdollisuudt"

      niinhän sitä windowsilla on, linuxin rooli on lähinnä toimittaa web-kioskin virkaa.

      "
      Pelit ovat vain vauvoille ja typeryksille"

      Minkälaiseen valoon asettaisit linuxista jollotuksen suomi24:llä sitten ja windows-käyuttäjien piikittelyn?

      "Linux on tosikäyttäjän käyttis - hihhulipellet saavat nysvätä windowsilla "

      Ei vaan sinä nysväät sillä linuxilla. Windowsilla sitten tehdään heti ja suoraan kaikki hommat.

    • pelaaminen kehittää

      refleksejä, käyttävät tuolla formuloissakin näitä simuja, linkkunyhveröhän ei tosin mitään refleksejä tarvii, kyllä sitä winkusta kopioitua solitaire-rypistystä hitaampikin pystyy käyttämään

    • Hyötykäyttö

      Hieno juttu reflexit kehittyvät ja oikein Formulakuskit käyttää näitä simuja

      Harmi vaan, että monilla menee nuppi sekaisin ja alkaa kuvitella olevansa tässä tapauksessa formulakuski

      Toisin on se kai terveempää kuin leikkiä Ramboa tai rampagetta....

      • osaat siis lukea

        Hyötykäyttö mutta et vielä pysty ymmärtämään lukemaasi, tuttu vaiva linkkupiireissä ?


    • PS3 käyttäjä

      Toki pelata saa ja sitä varten konsoli on keksitty. Myönnän että PCllä on paremmat grafiikat, mutta mitä väliä? Konsolilla on silti yhtä hyvä pelata.

    • Viidakon sanonta

      Vain addikti voi ymmärtää toista pelaajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe