Äidin wilmasalasana selville?!!

APUAAAAAAAAAAAAAAAAA

Joo tiiän mun vanhempien wilma salasanan mut yks juttu..

Jos siel on esim "luvaton poissaolo" ja sit kuittaan sen vaikka luvallisena

Nii mikä on todennäkösyys et mun vanhemmat huomaa sen? näkeeks ne merkinnät sit sen jälkeenki ku ne on kuitattu?

Saan kyllä kovat huudot jos ne saa tietää et oon kössiny salasanan ja tehy omia merkkauksia :/

Kertokaa jos on kokemusta :d?

29

5520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukikukiky

Kyl ne näkee sieltä poissaolot jutusta. Mutta ne saa piiloon selaimen adblock -lisäosalla (siis sun pitää päästä sorkkimaan vanhempies konetta)

• apuakii

Joo kerros lisää pliis! Pääsen kyl sorkkimaan tietokonetta ^^ ja tiiän mikä adblock plus on :p mut kerros? tai ketä vaan!

• Seedellinenvastaaja

Eli asennat selaimeen adblock plussan. Sit meet wilmaan ja klikkaat oikealla hiiren napila merkintää. Sit siin aukee valikko mis lukee estä mainos tai jotain sinne päin. Sit painat siitä ja merkintä katoaa.

• därkiys

yleensä on omat wilmatunnukset ja ei olla luvattomasti pois!

• boxboxxxx

Kiitos hirveesti!!

Ja pakko olla luvattomasti pois esim tänään myöhästyin väkisin 30min ja istumista voi tulla yli 15 min myöhästymisistä...! että haistakaa paska ja kiitos kunnon vastaajille!

• APUAaaa

Menin wilmaan painoin adblock plussalla oikeella (olin omassa wilmassa) painoin estä kuva eli block image mutta mitään ei tapahtunut :/?

Ootko ite tehy sen sillee et onnistui?

• nokiavitunlumia

Paina sitä Adblock kuvaa siellä selaimen ylärivillä ja sitten painat siitä "Lisää suodatin" napista.

• Neuvbojaa

Menkää sivulle hack-password.com
        Sillä ohjelmalla pystyy tallentamaan kaikki
        Näppäimistöltä painetut kirjaimet
        Ja ottaa screenshot 1 min välei
        Kannattaa! Alussa vaikee käyttää mut kyl se
        Siitä! Ja siitä on miltei mahdoton jäädä
        Kiinni Paitsi jos joku kyylää sun selä takana
        Tämä on kaikista helpoin/joillekin vaike tapa
        Selvitä wilmasta!

• Grow up

Wilman poissaolotmerkinnät eivät ole valmiina kuvina. Toisin sanoet et voi niitä adblockilla piilottaa. Mikäli sait jo itsellesi merkinnän, onnea vaan.

• ssssssssss1111

nehä kuitenki näkee koska siel on viimeks käyty. yläkulmas esim. 9.2.12 klo 15.22

• OON VIISAIN LAPSI

SANOT PORUKOILLES ETTÄ SUN PITÄÄ KÄYDÄ WILMASSA KATTOON KUN OPE OLI PISTÄY JONKUN JUTUN SINNE. SAMALLA KATOT SEN SALIKSEN! SIMPLE AS!

• Asd98

Vitun turpot ei ne omasta wilmasta poistamalla muilta lähe!!

• sepeteussuuri

Miksi keskustelun "nimi" on "Äidin wilmasalasana selville !?!?!" jos sinulla ON se jo tiedossa !?!?

Itsellänihän on juuri tämä ongelma etten tiedä salasanaa ja todellakin tarvitsisin sen nyt....

• hehee

muhun luotetaan niin paljoo että tiedän tasan missä ne tunnukset eikä niitä edes yrite piilotella.:D pätsi että oon käyny jo aika montaa kertaa merkkaa poissaolotsa l uvallisiksi... Tai oikeestaa 2 kertaa... Mut se toinen oli oikeesti luvallinen mut en voinu sanon että on poissaolo koska sillon ne menisi sinne ja nyt ois 2 päivältä poissaoloja... Mut nehän ei näy enää seuraavana lukuvuonna eli kun oon varma ettei ne käy tänä vuonna siellä niin merkaan ne luvallisiks.

• No hehheh

Itelläni sitä olikin yläasteella hauskaa :] Tuli pistettyä opettajan koneeseen keyloggeri ja sain saliksen ylös. No mitäs siiinä muutenko ilmottelemaan pikaviestillä että kokeita on peruttu :D

• TietomurtoKyseessä

Olethan tietoinen, että rikoit lakia törkeästi?

• Anonyymi
        TietomurtoKyseessä kirjoitti:

Olethan tietoinen, että rikoit lakia törkeästi?

Luuletko et voit todistaaväitettä? Ja ketä oikeest kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko et voit todistaaväitettä? Ja ketä oikeest kiinnostaa?

Näemmä sinua kun näin vanhoihin viesteihin pitää uhoa. xD

• TietomurtoKyseessä

Toisen käyttäjätunnukselle kirjautuminen on Suomen lain mukaan tietomurto, vaikket varsinaisesti murtaisikaan mitään. Jo se, että käytät toisen tunnuksia luvatta tulkitaan tietomurroksi. Olet siis rikkomassa lakia. Ei ollenkaan hyvä!

(Aiheeseen liittyen: http://fi.wikipedia.org/wiki/Tietomurto)

• voi perkele

LOL ihanko tosi? ketä vittu kiinnostaa joku vitun tietomurto hanki nyt saantana elämä perkele

• keyloggi

Jos tarviitte mitä tahansa salasanaa, ja kohde jonka salasan tarviit käyttää konetta johon sulla on mahdollista päässä käsiksi, niin keyloggaat vaan sen salasanan :)

• Anonyymi

Just nii ja seki on laillista niin kauan kunnes joku huomaa sen

• help meeee

mut mikä se käyttäjätunnus on siis jos oisin nyt vaikka liisa penttilä nii (en siis oo) nii sit mun käyttäjä tunnus ois liisa.penttilä nii mikä se vanhempienn tunnus ois ???

• eihoul

Mitäpä jos hoidat hommasi niin, että sun ei tarvitse yrittää selän takana kuittailla epämiellyttäviä merkintöjä pois vaan pelaat vähän rehellisemmin vanhempiesi kanssa?
        Ei sun tarttee menettää luottamus tuossa asiassa kuin kerran pahasti, niin voi olla aika vaikeeta vakuuttaa että pysyt hoitamaan hommasi kunnolla muissa asioissa... Tarteet vielä vanhemmilta ainakin rahaa aika moneen juttuun, matkoille, ajokorttiin, kirjoihin, opiskeluun ja vaikka mihin... ja jos annat kuvat tunnuksia ja salasanoja källimällä, ettet oo minkään luottamuksen arvoinen niin onnea vaan matkaan...

• Olensuntakapihalla

Luulisin että sinut täytyy erottaa koulustasi tämän hirveän salasanan varastamisen takia ja saat elinkautista ;)

• LOLIHENTAI

Ei oo mun vanhemmat lellii mua kokoajan ja oon muutenkin täysikänen nii mun vanhemmilla ei oo enää oikeuksii mun vilmaan

• Psycho

Ite oon aina niin kiltti et en saa muita ku plussa merintöi ja mun keskiarvo on 9.27

• LOLIHENTAI

Ja vitut jätkän keskiarvo on saatana 5.89 ja muutenki hakkaat vaan kasiluokkalaisii koulussa

• Psycho

Sää oot ilkee yhyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe