Sensuelli ja luonnollinen Jenni Haukio, säteilevä ja raikas nainen,,, kaunis ilman mainittavampaa ehostusta. Ihastuttava, henkinen, energinen ja taitava persoona. Hän on varmaankin suurena tukena miehensä ja Presidenttimme rinnalla hänen hoitaessaan vaativaa tehtäväänsä.
Onnea Presidenttiparille!
Suomen ensimmäinen nainen Presidenttimme rinnalla
14
124
Vastaukset
Kuva piti laittaa vielä ...
http://static.iltalehti.fi/uutiset/etujulkijenni230309STL_uu.jpg- ;)
Niin puhdas, niin viaton,
maamme ykkösnainen on,
ei Sauli enää oo, vallaton :D - annikoo..
;) kirjoitti:
Niin puhdas, niin viaton,
maamme ykkösnainen on,
ei Sauli enää oo, vallaton :DVallankahva nyt Saulilla on
Jenni uusi tuntematon
monellekin on
Aika saa näyttää
miten paikan täyttää
Sauli kun ukkoutuu
Jenni hehkuu
Ikäero iso onhan heillä
siitä huoli meillä
Onnen toivotuksin
Joo, kyllä noi edesmenneet presidentit muijineen on ollu häpeä Suomelle.
Niinku Svinhufvud, johan nimikin kertoo kaiken.- svante
Pekan puolisokin on ihastuttava
- William Njurmi
Alkaa ikää jo olla tuolla Haukiollakin, ei oo enää ihan tyttönen.
Kivasti Sauli N suukotti vaimoaan eilen illalla suorassa lähetyksessä..Hieno mies ja upea nainen..Mä niin pidän näkemästäni ja kuulemastani..:o)...
Siinä suhteessa on se jokin,,, se mitä rakkaudeksi sanotaan,,, molemmat suorastaan hehkuvat toistensa läsnäolosta ;o))),,,
mokka-mari kirjoitti:
Siinä suhteessa on se jokin,,, se mitä rakkaudeksi sanotaan,,, molemmat suorastaan hehkuvat toistensa läsnäolosta ;o))),,,
Kyllä vain..selkeästi oli rakkautta, että onnea ilmassa...;o)...
muisquli kirjoitti:
Kyllä vain..selkeästi oli rakkautta, että onnea ilmassa...;o)...
Sen verran eilen seurasin vaalijuttuja, et huomasin kun Jenni ja Sauli olivat toisiltaan näkymättömissä, niin hapuilevia katseita,,, aivan kuin apua hakien, ja toisesta turvaa etsien pälyilivät,,, ja kun löysivät toisensa, molempien ilmeseen tuli jotain hehkua,,, sitä just kun tietää että siinä HÄN on,,,just siinä, minun käsieni ulottuvilla ;o))),,,
- Taka Tuuppari
Kyllähän Jenni on ihan hyvä Elli mutta kyllä "Tuksu" olis ollu vielä sensuellimpi Elli.
nonii.. säteilevä ja raikas haukio.. ahvenaukio.. energisen raikas runoilija ja nuorekas kakkospresidentti.. mitökähön tästä taas tulee kun metsien varjossa uinuva kansa alkaa hehkuttamaan..?
- Vitsinä
pidin tuota, mutta eipä ollukkaan pelkkä vitsi.
Kenen kuvan sinä voisit peffaas laitattaa?
http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020615171310_pd.shtml Hienoa, Mäntyniemeen saatiin tyylikäs ja sivistynyt emäntä!
Victorian ja muut ulkomaan prinsessat voi unohtaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701