Mulla on kolme kuukautta ollut profiili Suomi24:ssä. Profiilissa on kuva ja melkoisen kattavasti tietoa.
Saan joka päivä viestejä. Osa niistä on seksinvonkauksia, osa ihan vitsejä, mutta myös kiinnostavilta miehiltä olen viestejä saanut. Muutaman kanssa olen alkanut kirjoitella ja ollaan puhuttu tapaamisesta. Kun tollaan kohtaan milloin ja ollaan kenties jo alustavasti puhuttua jostain tietystä päivästä, mies ei yhtäkkiä enää vastaakaan viesteihin. Näitä tapauksia on nyt jo neljä eli 80 % niistä, joiden kanssa tapaamisesta on alettu keskustella. Yhden tapasin ja totesimme, ettei meillä ole yhteistä.
Jos olen ollut noiden em. miesten "kakkosvaihtoehto" ja mies onkin päässyt treffeille ykkösvaihtoehdon kanssa, eikö olisi hyvien käytöstapojen mukaista ilmoittaa, että sorry, en olekaan kiinnostunut?
Yksi näistä treffeille pyytäjistä lähestyi minua uudestaan kuukauden kuluttua ja hän ei edes muistanut olleensa kanssani yhteydessä aikaisemmin! Arvatkaa, olenko enää kiinnostunut tapaamaan ko. tyyppiä.
Olen päälle 40-vuotias nainen.
Miten pääsen treffeille?
20
728
Vastaukset
- Lumikengittä
Suossa ollaan, siskot.
- pitkä tikku
Miehellä on joku ykkönen, mutta jos sen nappaaminen ei onnistu,
niin kakkosta pidetään lämpimänä siinä samalla tai miehellä voi
olla useitakin lämpimänä pidettäviä kakkosia. Mutta tuohon ei sorru
pelkästään vain miehet, jotkut naiset tekee sitä samaa.
Tällainen toiminta on aika yleistä nettideiteillä, koska vaihtoehtoja
ja valinnanvaraa riittää. Joskus niitä potentiaalisia kumppaniehdokkaita,
joiden kaikkien kanssa synkkaa hyvin, voi olla niin paljon, että ei enää
itsekkään tiedä kehen niistä sitten loppujen lopuksi päätyisi. Ja nurkan
takaa tulee vielä lisää kiinnostavia ihmisiä päivittäin. Joku niistä sitten
pitää vaikka arpoa, jos ei muuten osaa päättää, kaikkien kanssahan ei
voi seurustella samaan aikaan. Vaikka taitaa niitä merimiehiäkin olla,
joilla heili joka satamassa.... - 111777111
Olen kyllä päässyt jopa treffeille asti, mutta siihen onkin sitten tyssännyt
jomman- kumman puolelta. Ei mitään kadehdittavaa tämäkään...
Ei siihen ole neuvoa, että miten pääsee tapaamisen asteelle. Ota nuo
häipänneet miehet huumorilla. - treffit sulle
Mä voin lähtee sun kaa treffeille. Mulle riittää vain yksin nainen ei ole ei ole mitään ykköstä tai kakkosta.. En ole kyl kovin hyvännäköinen et jos kelpaa niin lähden. Olen kyl vasta alle 40 v mies.
- AP
"treffit sulle", vaikee sanoo, kelpaatko vai et, kun en susta mitään tiedä.
"pitkä tikku", sama tunne tullut mullekin, että ihmeen päättämätöntä väkeä on liikkeelle, aina odotetaan sitä vielä parempaa vaihtoehtoa. Arvostan miehessä erityisesti päättäväisyyttä, joten ei noi "menetetyt" varmaan olisi olleet mulle sopiviakaan. - pähkinä
Mitä menetettävää näissä jahkaajissakin on. Eipä kerrassan mitään. Enkä
usko myöskään monillakaan miehillä olevan niin kovaa vientiä, että tulee peräti
ruuhkaa treffattavien suhteen.
Ainakin tätä palstaa lukiessa ukot valittaa huonoa kysyntää markkinoilla.
Mikä lienee totuus ?.Totuus on varmasti se että niinkun netin ulkopuolellakin, valtaosalla on suht hiljaista ja sitten niillä ketkä osaavat on sitä ruuhkaakin.
Toiset omaa vaan paremmat kyvyt joihinkin juttuihin kun toiset. Oli kyse ulkonäöstä, sanavalmiudesta tai luonteesta. Tai jos ei osaa, ovat opetelleet. Toiset tyytyvät valittamaan siitä että on muiden vika kun ei kelpaa.
- AP
Musta tuntuu, että jotkut eivät edes halua treffeille, vaan ovat jääneet koukkuun nettisuhteisiin. Mitä kertoo ihmisestä, jos nimimerkki on vaikka Matti44v, kun profiilin mukaan mies on 49-vuotias?
- Matti44v
Kokeilin nettideittailua reilut kymmenen vuotta sitten. Onneksi nimimerkissäni ei ollut ikää alunperinkään. Silloin löytyi treffikavereita löytyi nopeasti, mutta haikein mielin luovuin jatkamasta tapaamisia. Yksi sähköpostisuhde on jatkunut harvakseltaan koko tämän uuden vuosituhannen.
Kaiken takana on nainen - tässä tapauksessa vaimoni, jonka kanssa taistelu on kaiken järjen vastaisesti jatkunut. Olen aktivoitunut uudelleen kun lapset lähtivät lopullisesti omilleen enkä ole vaimoakaan nähnyt muutamaan viikkoon.
Nettideittailun ongelma on se, että viestittely pääsee alkamaan ja jatkumaan sellaistenkin naisten kanssa, joiden kanssa aikaa ei pitäisi tuhlata - ei edes seksin toivossa. Itse asiassa en ole olleenkaan aktiivinen seksin suhteen ja kovin aktiivinen sänkyyn pyrkijä tulee helposti torjutuksi, vaikka olisi muuten ihan kiva.
Jos käytät liikaa aikaa niin joku muu toimii nopeammin. Nettideittailu harvemmin on yksiavioista kun on aika epävarmaa jo ihan se johtaako se tapaaminen edes mihinkää tai monesti myös se tuleeko koko tapaamista tapahtumaan. Vaatii vähän aggressiivisempaa lähestymistapaa siinä mielessä. Toki ehkä enemmän semmoista rauhallista meininkiä voi löytyä jos otat itse aktiivisesti yhteyttä kiinnostaviin miehiin, muuten päädyt viestittelemään lähinnä vain niiden kanssa ketkä tosiaan lähettävät paljon viestejä eri naisille. Nettideittailu on aika kylmää peliä loppujenlopuksi.
Those who hesitate, masturbate :)- -35 v mies-
Itse olen 35-vuotias komea ja rikas mies. En ole saanut yhtään viestiä kymmeneen vuoteen yhdeltäkään naiselta. Profiilini on seitsemällä deittisivustolla. Olen kirjoittanut varmaan kolmelle sadalle naiselle. Jos joskus joku nainen joskus minulle viitsii kirjoittaa vaikka viiden sanan mittaisen lauseen, tulen varmaan hulluksi onnesta.
- fadfafae
huono trolli
- Sunder
Täällä miehenä vähän samankaltaisia kokemuksia, tosin olen melkoisesti nuorempi. Viestiyhteydessä olen toki tälläkin hetkellä muutamaan naiseen, mutta vielä en ole kertaakaan päässyt treffeille asti, vaikka profiili on täällä ollut jo yli kuukauden.
Tuo ykkös ja kakkosvaihtoehto kuulostaa hieman kornilta, mutta onhan se toki niinkin. Mikäli nimittäin netissä mielii päästä treffeille, niin ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa, että viestejä pitää lähettää todella monelle, jotta edes yksi vastaa takaisin. Ja kun viimein yksi vastaa takaisin, niin on silti epävarmaa, onko hän lopulta kiinnostunut tapaamaan. Tästä kun vielä pääsee treffeille asti, niin mikäli ei todellakaan ole mitään kemiaa, niin sitten koko rumba pitäisi taas aloittaa alusta jos tosiaan ei ole samaan aikaan pitänyt yhteyttä usampiin ihmisiin. - AP
Saattaa olla, että pari keissiä on mennyt ohi, kun en ole heti ekan viestin jälkeen antanut puhelinnumeroani. Mulla on vain duunin liittymä, en mä sen numeroa halua antaa tuntemattomalle, kuvattomalle profiilille. Kai sen on hankittavat toinen liittymä, salainen numero.
- pauliina2222
- Ikisinkku M
Näin pääset treffeille:
1. Käytät hakutoimintoa, haet sillä alueesi miehet jotka sopii kriteereihin
2. Valitset sopivimman
3. Laitat viestin "Hei, haluan treffeille xx.xx.2013 alkaen klo.xx:xx, jos vastaat tähän "kyllä sopii" pääset treffeille. Jos et vastaa huomenna laitan tämän viestin seuraavaksi sopivimmalle
4. Jos mies vastaa "Kyllä sopii" sovitte tarkemmin, jos ei kuulu mitään lähetät huomenna seuraavalle viestin
Menet parin päivän päästä treffeille, näin helppoa sen on naiselle. - sinkku.mies.
Suurin osa ei halua sitoutua ja vaan pelaavat ajan kuluksi ja kirjoittelevat huvikseen naisille. Suomi 24 treffien miehistä ehkä 5 % haluaa oikeesti suhteen
- EB33
Saman suutaisia kokemuksia täälläkin. Sillä hetkellä kun poistin kohdan "tulot" profiilistani ja laitoin tilalle kolutuksen (lukio) loppui myös viestien tulo.
- rjuhani67
Eipä ole täälläkään treffejä tiedossa. Mielelläni lähtisin jos joku nainen sellaisia ehdottelisi ja jutut natsaisivat yhteen kirjoitellessa. Ja tuosta puhelinnumerosta. Prepaid-liittymä on fiksu valinta. En minäkään jaa työnumeroani kenellekään ja harkiten omaa privaliittymääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?433020Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352248Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari562168Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa802029Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh551752Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä161532Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr571489Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441295Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1251217Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian161954