Eihän teille Linuxisteille voi kuin nauraa, ei teillä ole edes hyviä ohjelmia ja pelejä kuten Windowsilla. Pelatkaa te vaan SuperTuxeja kun itse pelaan kunnon pelejä.
Haahahahhaa
7
96
Vastaukset
- LeluLinuxisti.
Ei se estä pelioneessa windosin käyttöä mitenkään vaikka surffikoneessa olisikin Linux jakelu, täälläkin monella Ubuntun kehujalla on Windows 7 toimisto versio kuuleman mukaan, itsellä on niin leluversioita.
Mikä versio muuten Linuxeista on se leluversio ja mikä on se toimisto versio?- sudo apteekkeja taas
Kaikki linuxit ovat lelu-versioita!!
- ubuntu-käyttäjä
Mä en vieläkään ymmärrä miksi tietokoneella pitäisi pelata. Tietokone ei ole pelikäyttöön kovin hyvä laite, konsolit hakkaavat tietokoneen ihan 10-0. Siksi toiseksi on ääliömäisen typerää pitää yllä pelibisnestä maksamalla peleistä. Mulla on ubuntussa muutama ilmaispeli, mukaanlukien flight gear ja gl billiard ja ne riittävät ihan hyvin.
Mä olen sellainen vapaamatkustaja, että otan kaikki käyttämäni ohjelmat ubuntuun ihan ilmaiseksi pakettivarastosta. Tietokoneen käyttäminen ei ole sen arvoista, että viitsisin maksaa mistään softasta mitään. Loisiva tyylini ottaa softa tulee halvaksi mulle, maksan nimittäin 0 euroa vuodessa softasta. Säästyy rahaa matkailuun ja kaikkeen järkevämpään toimintaan kuin tietokoneen käyttämiseen. Mulla nousi itse asiassa ilmaisohjelmien määrä lukemasta 209 lukemaan 215 ilmaista open source ohjelmaa tänä iltana kun asensin muutaman tarpeellisen ohjelman lisää. Ja ilmaiseksi tietenkin kenellekään mitään maksamatta.- kuulostat aika
köyhältä ubuntu-käyttäjä, mulla on pelkästään noilla USB-muistitikuilla useampi tuhat ohjelmaa, cd-levyä löytyy joku 800 ja sitten näillä koneilla mitä kaikkea onkaan, sitten on vielä noita varastoja kuten Majorgeeks ja Filehippo ym, kaikki ihan laillista vielä, taidat olla jotenkin pimee
- 121221212121
Tietokonepelejä pelataan tietoloneella. Ei kaikkea saa konsoleille, esim kunnollisia simuja.
Konsoli on kyllä hyvä pelaamiseen. Tullee olemaan standardi ja yksinvaltias tulevaisuudessa jolle pelit tehdään, luultavimmin... - San Dels
Kopoti kopoti kopoti
Ja sitten Pentti Hevonen ratsasti taas aukkoja katsellen. - Pinna paloi...
Ei saatanan saatana aina tietokone varattu ja ei pääse nettiin. Ratkaisin ongelman: läksin pelikauppaan, ostin pleikkarin ja siihen n.10 peliä joita lapset pelailee. Niin ja asensin vielä LInuxin jotta saan maksaa laskut turvallisesti. Kyllä nyt kelpaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192136Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352016Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161899Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461347- 731277
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46853Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?51721Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8711- 49661
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32658