Elikkä oon 16v poika Turusta ja mun ongelma on se et oon neitsyt viel. Tää varmaa kuulostaa monest aika säälittävält, mut jokane ketä mun luokal on ni on ainaki kerra ollu jo jonkun kaa. Pointti on se et tää neitsyys juttu pilaa mun itsetunnon kokonaa ja sit se pahentaa mun ujout vaa lisää. Varmaa suurin syy siihen miksen oo viel ollu kenenkää muijan kaa on se et oon ujo muijien seuras, koska oon muute iha perus näköne, mut vähä lyhyehkö (punastuisin myös helposti jos muija osoittas jotenki kiinnostuksensa muhu).
Eli miten mä ny jotenki saisin sit hoidettuu tän asian, eli hankittuu muijan tai jottai?
Mitä tehdä kun neitsyys pahentaa itsetuntoa?
7
230
Vastaukset
- www.eerosexx.xom
Mee ahdistelee jotain vierasta muijaa joka ei tunne sua. Sellaselle voi olla helpompi puhua.
Pyydä kavereilta apua. Ellei ne ihan totaalisia lapsellisia kusipäitä ole niin eiköhän ne osaa auttaa jos ne muka kaikki on "ainakin kerran" saaneet sääliseksiä.
- kkkko
Itsellä ollut kerran vuoden nuorempi poika, joka oli kaikkien 15-17 vuotiaiden pikkupissisten (siis tosiaan vaan niiden "suosittujen" pissisten, en tarkoita kaikkia maailman nuoria jotka tuohon ikähaarukkaan menevät) ihastus ja kaikki pitivät tätä poikaa tosi kovana panomiehenä ja wuhuu. Sitten koitti se kaunis ilta kun harrastettiin seksiä ja.........se oli kamalaa. En usko että poika on kovin moneen tyttöön loppujenlopuksi koskenut, vaikka liikkuukin huhuja että on monia tyttöjä laittanut. Sitten kun nimiä alkaa kyselemään ei yhtäkkiä löydy yhden ainutta. En tiedä miten pojalle on kyseinen maine tullut, mutta minulle tunnusti ettei ole moneen tyttöön koskenut, ainoastaan yhteen ennen minua.
Mutta jos nyt välttämättä haluat menettää neitsyytesi niin pieni känni ja metsästäminen kyllä toimii. :D Itse en ainakaan ole kokenut, että neitsyyden menettäminen jollekin "Oikealle" olisi välttämätöntä. Tekee sen sitten kun siltä tuntuu. Mutta älä päätä, että haluat menettää poikuuden koska se on "noloa". Tolla tavalla vaan ruokit sitä, että haluat olla muiden peilikuva koska et kelpaa itsellesi semmosena kun oot. Opettele eka olemaan ylpeä ja itseavarma. - meeehhfg
Ite oon 17v ja lukiossa ja neitsyt. Tyttöystävää en valitettavasti ole löytänyt (seurustellut kerran ja vain 4kk) mutta aion menettää neitsyyteni sitten sille oikealle. Miksi ajattelet että on noloa olla neitsyt...?
- naimisiimenos
niimpä! Jos sun kaveriton niin vajakkeja et ne kyselee sulta tollasia ja sitjos vastaat en ni ne nauraa.vittu kasvakaa aikuisiks! Neitsyydes ei oo mitään hävettävää. Mieljmmi menetät sen sit aikanaa sellasen kaa ketä rakastatku jonku huoran joho eile olit tutustunu.itekki ajattelin vast häide jälkee (oon 21) ja ollaa seurusteltu 4 vuotta ;) jooanteeksihkisetetoonolemas mut se et oon häihi asti neitsyt on mun periaate.
- lol2345678
Juota joku kiva muija tosi känniin ja yritä sitte :DD Jos ei vielä sillonkaan onnistu niin luuseri :DD
No joo, neitsyys on yliarvostettua. Ei sillä ole väliä. - J484
hyym Hollannissa bordellit on laillisia... Sanoimpahan vaan. Ainiin ja lennotkin on iha halvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?132807Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1702711- 2042592
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n172064Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari242021Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541858Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo701582Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?991235Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr141229Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231182