Varasin oikein sviitin mussukalleni ja itselleni kun meillä on häät keväällä ja häämatkalle ajateltiin. Ok, vähän vanhanaikaista risteilylle jne. mutta pidämme risteilystä ja nyt voisi panostaa luksukseen.
No, varsinainen ongelma tai kysymys. Huomasin että noissa sviiteissä on baaritiskit. Yhdessä löytämässäkin kuvassa siellä oli joku laivan henkilökuntaan kuuluva hääräämässä tiskin takana.
http://www.jonihuopana.com/laivat/displayimage.php?album=34&pid=1817#top_display_media
Tarkoittaako tuo että siellä on joku aina heilumassa baaritiskin takana? Ajattelin vähän intiimimpää juttua. Tietysti jollekkin sviitteihin tottuneelle on luontevaa heittää baarimikolle että "sekoitappa drymartini sillä välin kun käyn rakastelemassa tuoretta morsiantani". Mutta itse pidän tuota tottumattomana outona ja luulen että voisi tulla vähän ns. suorituspaineita jos muita on kuuloetäisyydellä siinä. Kai ne voi lähteä edes pois joksikin aikaa jos pyytä vai eikö ne saa jättää tiskiä "vartioimatta". Nimim. olisiko sitten pitänyt ottaa tuttu ja turvallinen a-hytti.
Silja Serenaren sviitti
5
270
Vastaukset
- kaunis morsio olin
laivareissut on kivoja, minäkin kävin mieheni kanssa hääyötä viettämässä laivalla. olimme kansipaikoilla, oli romanttista. Koristelimme kansipaikat ja laitoimme suitsukkeita. Teillä on kanssa varmasti ihan kiva reissu sviitissä. Kysymykseesi en tosin osaa vastata, mutta ei meitä ainakaan haitannut mitenkään muut ns. normaalit kanssamatkustajat viereisissä kansituoleissa, että kai tekin "ylimääräiseen" henkilöön siinä pian totutte.
- Tummeli
Säälittävä häämatka, mutta toisaalta mitäpä sitä 2 viriiliä karjua
muuta tarvitseekaan kun Tukholman poikabaarit. Laivan konehuoneesta
voitte käydä kysymässä vaseliinia.- asdfasdfaadf
Kyllä tässä ihan naispuolisen puolison kanssa ollaan liikkeellä, ei ole tarvinnut poikabaareissa hypätä >:(. Joo, ehkä säälittävä jonkun mielestä mutta kaikki eivät pysty tähänkään.
- Clubi-
Ei siellä ketään ole hääräämässä kesken matkan. Kuva on varmaan otettu esim. satamassa siivouksen aikana. Silloin täydennetään jääkaappi, kuohari, hedelmät yms.
Täysin hintansa arvoinen kokemus. Hakkaa jopa oikeiden risteilijöiden luksushytit mennen tullen pl. pinnat yms.
Itse taas kuukauden päästä Symphonyn sviittiin.- Bubi-
Karjaosasto odottaa, sitäkö tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742527Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231215Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955