hei!
oon 15 täyttänyt tyttö ja mulla on semmonen ongelma mun rintojen kanssa että pituuteni nähden ovat aika pienehköt :(((
kuppikokoni on suurimmaksi osaksi A mutta mallista riippuen joskus saattaa olla B mutta yleensä B on liian iso. olen 164cm pitkä ja painan noin 54 kiloa... olen suht koht normaalipainoinen. mulla on kivan malliset semihoikat jalat. punaset hiukset ja siniset silmät. Miltä tämmönen teiän poikien mielestä vaikuttais.
sitten kysyisin vielä semmosta että haluuko poja seurustella semmosen kaa jolla ei oo menkat :PPP oon jälessä siinä asiassa
tissiongelmia tytöllä, pojat vastatkaa
18
593
Vastaukset
- rthgerh5jh
kyllä pojat huolii tissittömät rimpulatkin, kunhan tussua tulee.
- yx poitsu.
Ei haittaa. Vaikutat kivalta.
- kkkko
Hei itse olen 175/60 ja rintani ovat B75.
Olen _aina_ auttamatta tyttöporukan pienirintaisin (ja pisin) koska kaikki kaverini ovat isorintaisia. Ei ole kuitenkaan poikia ikinä haitannut ja mulla on myös paljon kaveripoikia sekä sitten näitä jotka ovat musta kiinnostuneita.
Muutama vuosi sitten (eli sun ikäisenä) olin tosi epävarma itsestäni enkä tykännyt kropastani ja olin kateellinen muitten rinnoille. Nyt kun mietin niin mulla on hyvä kroppa ja näytän hyvältä, toki välillä toivon että olisi rintojen kohdalla enemmän täytettä että joku paita näyttäisi paremmalta tms. mutta asian kanssa voi elää.
Mua ei ole ikinä haukuttu laudaksi, ainoastaan kehuja olen saanut pienistä rinnoistani.
Usko pois, sä näytät aivan tajuttoman hyvältä kunhan vain ite alat uskomaan itseesi. :) - ajsikdj1ik2i3
Siskollani alkoi rinnat kunnolla kasvaa vasta 17 vuotiaana. Eikä tissien koko ole naisissa se asia mitä halutaan. Jos poika tulee ensimmäisenä mainitsemaan rinnoistasi niin lemppaa menemään suoraan kyllä se luonne on tärkein.
Poika 18v- taisit tarkoittaa..
Tarkoititko Homo-Poika 18v?
- afsfsgsgsgg
Aina näitä vitun jeesustelijoita . Olen ite 17v enkä oo ikinä tavannu ketään kuka alkais selittää et tissit ei ole se mitä halutaan , okei ymmärrän , että ei nyt tietenkään tisseillä kaunista tehdä , mutta on se nyt vitun iso plussa , jos on hyvät tissit siitä on aivan turha alkaa jauhaa paskaa. ajsikdj1ik213 olet juuri tuollainen ´´kiltti poika´´ joille kyllä nauretaan niin pahasti naisten piirissä ei pahalla varmasti olet unelma vävy.
- :DDD
afsfsgsgsgg kirjoitti:
Aina näitä vitun jeesustelijoita . Olen ite 17v enkä oo ikinä tavannu ketään kuka alkais selittää et tissit ei ole se mitä halutaan , okei ymmärrän , että ei nyt tietenkään tisseillä kaunista tehdä , mutta on se nyt vitun iso plussa , jos on hyvät tissit siitä on aivan turha alkaa jauhaa paskaa. ajsikdj1ik213 olet juuri tuollainen ´´kiltti poika´´ joille kyllä nauretaan niin pahasti naisten piirissä ei pahalla varmasti olet unelma vävy.
Rakastan rintojani ja olen ylpeä niistä. Mielestäni ne ovat juuri täydelliset, enkä ole koskaan hävennyt niitä. Myös miespuoliset ovat kehuneet rintojani kauniiksi. En haluaisi missään nimessä suurempia tai pienempiä rintoja. Voin ylpeänä ihailla rintojani peilistä ja olen pelikuvaan aina yhtä tyytyväinen :)
- rinnatonkylläjännät
Ei tosta voi oikeen mitään sanoo kun sanat kertoo vähemmän kun 6 kuvaa
- iinanasuka tissipää
rasvaa niitä joka ilta rasvalla niin kyllä puolen vuoden päästä alkaa kasvamaan ja voimia sinulle ja pienille pupuillesi kyllä pupun pennut siitä kasvavat kun jaksat vain hoitaa niitä :DD
- ju
Hei!
Elikkä kyllä ne tissit vähemmä meinaa, kun luolle. ei kukaan kestä jos joku on jonkin sortin idiootti, mutta jos oot mukava niin eiköhän se riitä ainakin mun tapauksessa :D
ois kyyll iha jeesh jos ei olis minkään sortin pallura ;D
mutta ihan nätiltä kuulostat.
et ih jes - upelo
http://www.rintaliivit.fi/isot-rintaliivit/
Ja eikun lukaisemaan kotiläksyt.... - Saman kokenut
Kuule, Onnittelut! tulet vielä myöhemmin olemaan tosi tyyttväinen pienempiin rintoihisi. Ne ovat vanhempana nätit ilman rintaliivejäkin, eivätkä sellaiset säkit kun isot rinnat kun ne muutaman vuoden ( tai viimeistään lasten) jälkeen alkavat roikkua. Voit ostaa seksikkäitä kauniita rintaliivejä ja jättää leveäolkaimiset mummomallit kaupan telineisiin;)
- La Mariposa
Ole onnellinen siitä, mitä sinulla on (:
Vaihtaisin mieluusti osia kanssasi, terveisin 15-vuotias 154 cm/75DD. Kieltämättä vähän ahdistaa. - 12wee
Sulla on just suht. hyvän kokoset rinnat! Itelläni on sit vaan joku 70A ja täytän pian 13w... että...
- mies927
Yleensä miehet pitävät kaikenlaisista tisseistä. Tärkeintä on, että ne ovat naisen tissit. Keskimäärin miehet pitävät eniten B-E-tisseistä naisen muista mitoista riippuen, mutta hekin pitävät yleensä muunlaisistakin ja jotkut pitävät jopa enemmän A:sta, AA:sta tai yli E:stä.
Nuorten naisten on yleensä helppo löytää kiinnostuneita miehiä, jos ei ole liian kranttu. - SDFsdfsfdf
laittakaa kuvia niin voin arvostella kun en voi pelkän kuppikoon perusteella
- therapeuttix
Vaikutat hienolta tytöltä. Se, miten pojat sua arvostavat, ei ole kiinni sun rintojesi koosta tai muodosta. Tyttö on aina persoonallisuus ja seurustellessa sekä syvem-min tutustuttaessa ratkaisee kokonaisuus. Luonne ja empatiakyky ovat kärjessä. Kun luen tekstiäsi, ajattelen, että olet hieno tyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462