mä oon 14 v , 165 cm ja aikass hoikka, ja mun kuppikoko on 75d! Siis mun luokkakavereilla ei oo ees btä ni on vähä semmone tunne että "kuka ei kuulu joukkoon". Kavereiden (ja ei kavereiden)kateus on aika inhottavaa poikien huuutelu :/ yritän parhaan mukaa peitellä tissejäni , mutta turhaan. Minkäikäsenä sais mennä rintojenpienennys leikkauksee? (:
turhan isot tissit.
27
2929
Vastaukset
- joyfdds775432
laita kuva en usko
- mimiiiiiii
Moikka!
Itselläni on myös suuret rinnat, nykyään 70E tai jopa F. Ikäisenäsi oli ehkä C, ja kyllä oli pojat kiinnostuneita myös... Mutta rinnat muuttuvat vielä, esimerkiksi kun nainen tulee raskaaksi ja imettää, saattaa kuppikoko pienentyä sen jälkeen. Koska olet kasvava, en usko että sinulle tehtäisiin pienennysleikkausta. Anna niiden hölmöjen huutelijoiden ym. jäädä omaan tyhmyyteensä ja nauti omasta kehittyneisyydestäsi. - Voi helvetti .___.
Kuule vaihdetaanko? Mieluummin ottaisin isot rinnat joista olis muut kateellisia ku tällaset pikkiriikkiset 75At mitkä mulla on .__. Seriously, nauti sulle suodusta rintamuksesta, ei oo kaikkien etuoikeus D-rinnat jo noin nuorena
- - jaska -
Onpas rumia muijia... .. vielä vähän lisää meikkiä niin tursuaa korvista ulos.
meikäläisen naisella ei meikkiä edes tarvita. - janne on homo.
Ajattele asian valoisaa puolta.
Peruskoulun jälkeen voit skipata jatko-opinnot ja mennä suoraan aikuisviihdealalle. - huihaik
ajattele positiivisesti omistat rinnat mitä monikaan nainen ei tee tuo on jumalan suoma etu sulle ja kaikki muut on kateellisia jos huutelee
- -J.
Mikäs laki kieltää olemasta lapsellinen? Kerrotko sen kun olet niin viisas?
Saanko leikkiä legoilla vai joudunko maksamaan veroa siitä?- Lissunkaverilasse
Janne öö ok? Oot 30.v e heti uskois?
- -Jaska.
Lissunkaverilasse kirjoitti:
Janne öö ok? Oot 30.v e heti uskois?
mitä sitten ? Niin ? jotain merkitystä?
- !
on liian isot tai liian pienet rinnat.. millonkaan ei oo hyvä!!
miksei ilhminen voi vaan tyytyä kohtaloonsa ja miettiä omia hyviä puolia huonojen sijasta!! Huonoa itsetuntoa tuommonen!!- -Jaska.
"Itse olen 13 ja koen olevan paljon järkevämpi kun sinä."
SInä olet minuun verrattuna aivopieru.
- eekia
ite olen cosplay-asussa aika hyvin onnistunu peittämään rintani käärimällä niiden kohdalle sidettä tiukalle... jos siitä olis siullekki apua :D mutta kun sie tuosta kasvat nii alakaa näyttää jo 'luonnollisemmalta' tuo kuppikoko :)
- 14v kans
Kyllä mä tajuun että liian isotki voi masentaa, mutta musta tuntuu aina pahalta, että joku valittaa liian isoista ku itelläni on aika pienet (75A) ku niitä ei voi helposti suurentaa...että aikuisena ainaski voit olla vaan tyytyväinen noihin D-kuppeihi...
- 13vee
No olkaa ilosii oon 13 ja kupit on 65A :/
- mies_25v_.
No voin kertoa näin 25 vuotiaan miehen näkökulmasta että ei niillä rintojen koolla oikeasti ole mitään todellista väliä vaikka pojat kenties voivat niistä joskus kiusoitellakin. Mutta kun aloitatte sitten joskus seurustelun niin ei sillä koolla oikeasti ole väliä. Ei sen perusteella kukaan poika valitse seurustelukumppania. Ja sitäpaitsi ei 14vuotiaalla ole lähimainkaan aikuisen naisen vartalo. Olette juuri alkaneet löytää naisellisuuttanne ja älkää oikeasti stressatko noin vähäpätöisestä asiasta. Pienet rinnat ovat suloiset ja söpöt ja ei laihalla tytöllä voi suuria rintoja ollakkaan.
- bzkd dj
oo ilonen.. mulla on 75A ja oon kohta 13 ::DDd
- ennimoij
sama ongelma ! oon 160cm/57kg -98 syntyny,,, 75D ! ,,
- Saman kokenut
Hei! ole iloinen kauniista muodoistasi äläkä kuvittelekkaan meneväsi kirurgille ulkonäön takia. Itse oon 19 ja sun ikäsenä koko oli 80D, vaikka olin 170/55-60. nyt minulla on E, ja olen onnellisesti naimisissa, eli ei koolla ole väliä. Nainen on kauneimmillaan luonnollisena ja itsetunto kohdillaan. odota rauhassa, kyllä muutkin kehittyy:) tsemppiä. janne painu vittuun
- aeoo
oon sitä mieltä et toi on sulle lahja, oikeesti (;; oon niin kateellinen, mut en sua kyllä dissaakkaan. itellä sellaset 70A aika pienet. mut oon kyl melkei 13 (;;
- afgkyö
eihän nuo mitkää itselle 75E :D 14w ja pituutta 183cm ja itsestäni tuntuu että tissit sais olla paljon isommat
- anonyymi123
miks peittelet turhaan tissejäs. Pojat voi lopettaa sen huutelun sun tisseistä kun et peittele niitä liikaa.Ajattele toisilla luokkakavereilla ei varmaan ole kunnon tissejä vielä ja sulla onkin. Ovat varmaan kateellisia sun tisseille.
- niiiiin
Mullakin on ollut jo 12-vuotiaasta isot rinnat ja nykyään ovat d-kupit ja olen 16. Onhan se aika hämmentävää kun on niin nuori ja silti kehittynyt! Muakin luullaan vieläkin ikäistäni vanhemmaks kuinkahan saisin itseni näyttämään ikäiseltäni?:D
- Järjettömätmelonit
No joo, olen 15 ja rinnat kokoa 75F. Olen pyytänyt että saisin pienennysleikkauksen, koska ovat aivan suhteettoman suuret kroppaani. Näytän siltä, että on silikonit. -_-
- Haba haba haba
Itse miehenä pidän isoista rinnoista :P
Mutta ei ne mitään merkkaa seurustelu-elämässä
- dfssdfsfsf
No siis, minulle on aivan samat kuinka ison tissit naisella/tytöllä on. Kunhan ei niin pienet, että erehtyy luulemaan mieheksi ;) Mutta! Pienet rinnat on urheilunkannalta hyvä, sillä monet tytöt ja naiset on valittanut isoista rinnoista kun he lenkkeilevät ym.
- Mikälie pökäle
Pakko sanoa et iän ja pituuden perusteella kuulostat aika helvetin tutulta ='D Eikä unohdeta 75d ..... :D
- Mikälie pökäle
En ole mikään pervo munakädessä joka haluaa tutustua sinuun =d
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462