ikävä ahdistelija

ahdistettu tyttö

eli mikä neuvoksi kun poika ahdistelee ja olen tehny mielestäni itse melko selväksi sen että ei kiinnosta. olen 96 tyttö siis ja poika on myös. poika tuijottaa ja kirjaimellisesti lähentelee minua. puhelee minulle piilo rivouksia.

ennen en inhonnut poikaa, pidin häntä jopa ihan mukava. olin hänelle aika kiltti ja nauroin hänen jutuillen... ja tässä sitä nyt ollaan, luulen että olen antanut pojalle vääriä merkkejä vähingossa. heti kun tajusin että poika ei halua välillemme pelkkää kaveruutta lopetin pojan kanssa puhumisen melkein kokonaan ja välttelen hänen seuraansa. olen hänelle jopa hieman törkeä, hänen puhuessaan minulle. Minulla on toinen ihastus jonka kanssa minulla on säpinää. mutta aina kun katselemme toisiamme (ihastukseni kansaa) niin juuri sopivasti tämä ongelma poika tulee katseidemme väliin ja luulee että olen katsellu häntä :((b kuinka epätoivoiista!!

pahinta on että ehkä poika josta olen oikeasti itse kiinnostunu luulee minun pitävän tästä ahdistelija tyypistä.

en halua sanoa ahdistelija pojalle suoraan että ei helvetti kiinnosta, koska en vain pysty sellaiseen, olen liian kiltti...
mutta miten voisin vielstiä todella selvästi että ei kiinnosta todellakaan.

pahinta on että poijasta ei pääse eroon koska hän kulkee samoila kyydeillä kouluun kanssani...

poika on tehnyt kiinostuksensa todella selväksi, mutta niin olen mielestäni minäkin sen että EI kiinnosta. vai eikö hän vain tajua vai ei halua tajuta.

ONKO VIKA MINUSSA? mitäs olin liian säteilevä ja mukava henelle.... luulin sitä vain kaveruudeksi :((

13

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos haluut oikeesti eroon siit pojasta, ni sun täytyy vaa sanoo se sille tarpeeks selvästi et sua ei kiinnosta, vaiks et haluis sanoo niin ilkeesti ni sun on pakko, koska muuten se ei lopeta sitä. tosin se kyllä varmasti murtuu se poika, mut ei voi mitään, semmost sattuu.
      ja vika ei oo sussa. ei sitä voi ikinä tietää et millo joku on ihastunu, enneku se tekee sen selväks. et jos oot ollu ihan oma ittes ni ei kenessäkää oo ollu vikaa. paitsi et vika on siin pojassa jos se ei tajuu lopettaa

• syoun

Mulla on ihan sama juttu! Oon jopa huutanut tälle ahdistelijalle julkisella paikalla, mut ei oo tepsinyt... Kaikki luulee, että tykkään tästä ahdistelijasta kun oikeesti vihaan sitä. :(

• keekkeekkeek

Oho, joku tais ottaa vähän liian kirjaimellisesti mun ''yritä tyttöä niin kauan että hän käskee sinun painua helvettiin''. Sori tytöt :(

PS: ON TEILLÄKI ONGELMAT >:D

• 20+2

Sanot pojalle, että haluat olla vain kavereita. Yleensä poika tajuaa sen tuon kuultuaan.

• Esahanse

Sanot vaan suoraan, ettei sua kiinnosta. Et pääse siitä muuten eroon, jos poikakin luulee ja on saanut käsityksen, että tykkäät siitä. Itselleni on sattunut muutaman kerran samallailla. Kuluttanut likan kanssa aikaa ja meillä on ollut hauskaa ja saanu pakit yrittäessä päästä seuraavalle tasolle. Ei se ole mitään vakavaa.

• heh.

Kukkahattutäti taas opastamassa.

• Qaswjfkekg

Kunnon BITCHLAP Ku se tulee lähelle

• näinmeillä:DDDD

ensin sanot fuck you, näytät keskisormee ja sitte se bitchlap

• jajaja

ei vitsi, mullakin on ihan sama tilanne xD mä oon vaa alkanu välttelee sitä tosi paljon... missä päin asut??

• ahdistettu

salon seudul, miks kiinnosti?
      ehkä näit tyyppejä on sitte enemmänkin...

• 16+14

Mulla on myös sama tilanne päällä, ja se poika yrittää niinkun näyttää mulle jotain hienoja temppuja että mä kiinnostuisin siitä, ärsyttävää

• paradise

sano hellävarasesti esim: jotain tällasta: sä oot ihan kiva mutta mä en oo susta sillee kiinnostunut. sydän murtuu mut ei voi mitään

Tähän ei oo muuta ratkaisuu

• kokemusta on

Tytöt! Näin miehenä voin sanoa teille, että me miehet tulkitsemme hymyilyn ja ystävällisyyden flirttinä. Eli jos ette halua antaa vääriä signaaleja, niin älkää nyt herranjumala hymyilkö niille pojille, joiden kanssa ette halua seurustella. Itse oon tulkinnut ihastuksena erään tytön ystävällisyyden, mutta myöhemmin sain selville, että tyttö ei ollut ollenkaan kiinnostunut minusta. Kyllä nyt tuntuu pahalta! Joten tytöt: älkää olko poikia kohtaan ainakaan kauhean ystävällisiä, mikäli ette halua pojan ihastuvan teihin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe