Acer ei käynnisty

Kukkonen57

Pöytäkoneeni ei käynnisty lainkaan. Tai puhallin alkaa pyöriä sisällä, mutta näyttöön ei tule mitään. Näyttö toimii toisessa vanhassa koneessa. Kone ei myöskään piippaa. Vihreä merkkivalo palaa, mutta viimeksi kun se käynnistyi useamman turhan yrityksen jälkeen paloi punainen merkkivalo. Onko syyllinen virtalähde vai jokin muu. Paljonko virtalähe maksaa.

4

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älykästä ja kilttiä?

      Avasin toisen seinän ohjeiden mukaisesti ja tarkastelin liitoksia, virtalähteen tuuletin ei pyöri, ainoastaan koneen sisällä oleva. Kone käynnistyi pitkään siten ,että sai levätä välillä useita päiviä. Tarvitsisin muutaman tärkeän tiedoston. Voiko koneen käynnistää jollakin ulkpuolisella virtalähteellä edes tilapäisesti. Kone on vain 6 vuotta vanha. Ollut jo 2 vuotta osa-aikaisena ja nyt loppui kokonaan. Tarvitsen todella vielä joitain sen tiedostoja ja käyttäisin ohjelmia, jotka ovat jo uusissa koneissa vanhentuneet. mm. vanhaa wordiä, jonka opettelin hyvin. Valokuvia ulkomailla asuvista sukulaisista jne.
      Löytyykö älykästä ja kilttia neuvojaa.

    • Sinulla ei ole näemmä tärkeitä tiedostoja tietokoneella.... Jos nimittäin olisi niin ne olisi vähintään kahdessa paikassa tallessa... .1. koneen levyllä 2. ulkoisella kovalevyllä......

      • Haloo viisaat???

        Outo vastaus ongelmaan. Ostin heti toisen koneen, niin tärkeitä siellä oli, mutta vanha kone on edelleen täynnä tärkeitä tiedostoja, ei koko koneen tiedostoja voi kopioida uuteenkaan. Kun kone on tärkeässä käytössä, ei kaikkia tiedostoja voi edes muistaa nimillä, vaan etsimällä . Myös sellaisia tiedostoja kuten kerroin, jotka toimivat vanhoilla ohjelmilla, jotka eivät ole yhteensopivia uuden tietokoneen kanssa. Siis tärkeimmät ovat uudella koneella tikuilla ja cd-levyillä. mm. eri kameroilla ja eri kuvankäsittelyohjelmat, samoin vanha word . win 7 ei huoli word 97, vaikka omistaa ko.cd:n. Kiitos nyt vaan.


    • Vapuselle tiedoksi

      Niin tuliko selväksi, että haluaisin itse korjata vian, jos mahdollista. varani ei todellakaan riitä ostamaan tietokonetta muutaman vuoden välein eikä ole mielekästä vaikka rahaa olisi tukuttain.. Koneella olisi käyttöä juuri siksi, että vanhat hyvät tärkeät ohjelmat toimivat sillä, windows 7:llä eivät. Toisaalta korjauttaakaan ei kannata, tuntematon vika arvaamaton hinta ja cd asemakaan ei toiminut enää hyvin,vain silloin tällöin tönimällä. Tietokone on kyllä vähän liian kallis kertakäyttötuotteena Ei asia ole nyt vaan ihan sillä selvä että omaa varmuuskopiot. Tietokone tekee ne automaattisesti.Mitäs niilläkään teet ilman konetta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe