25.2 Katalle lähtö. Sitä odotellessa...
Helmikuun lähtiöiden hehkutuksia!!!!
20
521
Vastaukset
- otan osaa
Toivottavasti perheen äiskä ei pety lomallaan. Isi ei kumminkaan.
- äiskä lomailee
lähtee Turkkiin, jokiristeilyllä laivapojat panee kimpassa.
12.2 Kamala beachille lähtö jee! tätä on odotettu:)
- 10.2-28.4
perjantaina olis lähtö ja vähän ennen vappua takaisin. Siis ei mikään onnettoman lyhyt parin viikon piipahdus vaan kunnon loma. Otin pari kuukautta palkatonta kuukauden talviloman päälle kun on varaa. Ai sorry tämä on phuketin palsta. phuketin kierrän ei kiinnosta ne ryöstöhinnat siellä.
- asdafasdaf
Muovituoleja,väentungosta,brittipubeja,känniääliöitä,kallista,banaaniveneitä,hampurilaisia,vesijettejä,jengi tsiigaa telkkarista futista, hyi helvetti. Itse meen mualle Thaimaassa mut menkää te pakettimatkalaiset sinne phuketiin,yäk!
- Joku
Eikö se ole kertakaikkisen ihanaa, että meitä juntteja Phuketin pakettimatkalaisia on olemassa. Jos me kaikki olisimme kaltaisianne omaperäisiä omatoimimatkalaisia niin kuinka te enää kykenisitte tuntemaan ylemmyydentunnetta. Jo teidän kirjoituksistanne pystyy aistimaan sen avarakatseisuuden ja sielun syvän sivistyksen minkä te olette omatoimimatkoillanne saavuttaneet...
Mukavaa lomaa kaikille helmikuussa lähtijöille!- MariaP
Niinpä.. Tämän asdafasdafin mainitsemia asioita en oo ees huomannut Phuketissa,kuka käskee meneen tollasiin paikkoihin.Niit muovituoleja on myös paikallisten omissa rafloissa joissa tulee syötyä niin koskeeko tää niitäkin..?Ja joo,itellä on ns.omatoimimatka,pelkät lennot,ite varatut majoitukset ja silti mennään sinne..Voisiko johtua siitä että koen hyvänä paikkana.Perheen äiskä ei toki pety lomallaan(Toki jos mies menee huoriin niin tekee sen myös täällä,joten turha sen takia Thaimaata välttää..) Jee pian pääsee lomalle:)Pysykää te thaikku vastaiset vaan ihan rauhassa tääl suomessa,sovitte säälittävän luonteenne takia tänne oikein mainiosti..
- katalle
MariaP kirjoitti:
Niinpä.. Tämän asdafasdafin mainitsemia asioita en oo ees huomannut Phuketissa,kuka käskee meneen tollasiin paikkoihin.Niit muovituoleja on myös paikallisten omissa rafloissa joissa tulee syötyä niin koskeeko tää niitäkin..?Ja joo,itellä on ns.omatoimimatka,pelkät lennot,ite varatut majoitukset ja silti mennään sinne..Voisiko johtua siitä että koen hyvänä paikkana.Perheen äiskä ei toki pety lomallaan(Toki jos mies menee huoriin niin tekee sen myös täällä,joten turha sen takia Thaimaata välttää..) Jee pian pääsee lomalle:)Pysykää te thaikku vastaiset vaan ihan rauhassa tääl suomessa,sovitte säälittävän luonteenne takia tänne oikein mainiosti..
Viikon kuluttua 10pv reissu edessä, 17 vuoteen eka kerta Thaimaassa. Ihan perheen kanssa mennään. Äitikin nauttii varmasti;)
- asdafasdaf
MariaP, ai et ole huomannut mainitsemiani asioita Phuketissa? No meneppä siihen viiskulmaan katan ja karonin välissä ja avaa silmäsi niin näet. Ehkä pidät Phuketia hyvänä paikkana mutta takaan, että jos kävisit muualla niin pitäisit Phuketia hirveänä mestana. Niin kävi minulle,muistuttaa aivan liiaksi kanariaa. On ehkä jopa vielä hirveämpi koska en halua matkustaa 10h ja mennä turistihelvettiin.
- joku
asdafasdaf, mitä helvettiä sinä tällä Phuketin palstalla riehut jos sitä niin inhoat. Mene helvattaan täältä ja anna meidän junttien olla rauhassa onnellisia täällä.
Pysyt kaukana turistirysistä, kerroppas meille kuule ihan mielenkiinnosta sellainen paikka jossa ei ole turisteja ja jonne menee lentoja???? Jos sinä vaellat viidakossa 10 tuntia jonnekin koskemattomalle alueelle ja asut omin pikkukätösin rakentamassasi bambumajassa ja ravintolan sijaan syöt itse kalastamiasi kaloja niin tule tänne sen jälkeen elvistelemään. Niin kauan kuin lennät lentokoneella, käytät taksia, syöt ravintolassa ja asut hotellissa niin suu tukkoon, et sinä ole sen kummempi kuin muutkaan! - murmeli12
Jessss,4 yötä ja aurinkoooon...Saas nähdä onko perjantaina aikataulussa.Kun olen seurannut nyt vähän niin joka lento noin 30-40 min. myöhässä.Ei paljoa onneksi.
- noarvaanimi
27.2 lähtö! Menispä aika nopsaa... vituttaa tää pakkanen ja lumi!
- sir viuhahtelija
Turha sinne on lähteä, koska Kalliossa on jo yli 40 kpl thaihuoraamoa ja osa päivystää öisinkin.
- asdafasdaf
Jokulle.
Ihan nauratti sun tekstis. Tottakai pitää lentokoneella matkustaa ja saa bungalowissa olla ilmastointikin mutta en helvetissä mene phuketiin,enkä teille phuketfaneille todellakaan kerro missä minä reissaan,käypi näille paikoille samalla lailla ku esim. samuille tai taolle. ennen pitkää varmasti turistit löytävät nämä mun paikatkin mutta sitten mä olen siirtyny jo eteenpäin. ihan vinkkinä hei sulle ja muillekin,pienellä vaivalla pääsee todella paljon kauniimmille ja rauhallisimmille rannoille syömään hyvää safkaa mukavassa ilmapiirissä,ei siihen vaadita ku tunnin parin taxi ja/tai venereissu. enkä mä mitään riehu,kerron vaan faktoja,phuket on turistirysä jossa ei ole MITÄÄN aitoa thaimaata. menkää hei lanzarotelle,pääsette halvemmalla. - joku
Koita nyt helvetin jo pahvi tajuta, että ehkä me halutaan sinne turistirysään.. Et riehu niin, mutta huolrstuttava pakkomielle sulla tuntuu olevan muiden Phuketin matkojen suhteen. Ja kuule ainoa syy miksi sun lomakohtees mua kiinnostais olis se, etten vahingossakaan joutuis sun kanssas samaan paikkaan.
Jokainen matkustaa minne haluaa. Ihminen joka kuvittelee matkustuskohteensa, asuinpaikkansa jne perusteella olevansa parempi kuin muut on yleensä se suurin juntti. Mulle riittää pelkästään se, että sun kaltaiset on kaukana sieltä missä minä lomailen.- Rysättää
Aivan samaa mieltä. Tänään Phukeen ja Khao lakiin. 15 kerta thaikkuihin, ja ollaan käyty noissa"piiloparatiiseissa" mutta tykätään enemmän, että on ihmisiä ympärillä. Ollaan kierretty myös muuta Aasiaa, mutta Phuket, ja Bali ovat meidän lempikohteita.
- trilulilu lei
595 eur "Reemiumissa". Eikä silti löydy lähtijöitä, missä vika? Unelmakohde Puketti ja kaikkee..
- Kivvoo on
Lähe sä.
- nou tänx
Mua ei noi puketin "ilot" kiinnosta, Thaimaalla kun on niin paljon hyvääkin tarjota.
- 3o3932
aijjaia aijjai! huomenna lähtö klo 13.35 ja kuukausi taikamaassa!
Heeei heeei sohjola!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k683751On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.321675Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711584- 761487
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581061Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40909