Hävisin eilen koko omaisuuteni Rayn Kasinolle netissä ja baarissa. Ja lainasin vielä kahdelta ihmiseltä lisää rahaa että pääsin pelaamaan nekin. Nyt mulla ei ole yhtään rahaa. Olenko minä tyhmä?
Moi mä oon koukussa Rayn Jokeripokeriin ja Tähteen ja Tuplapotti
8
257
Vastaukset
- fdbdfgdgdfg
Et ole tyhmä, mutta sulla on todennäköisesti suuuuri serotoniinivajaus päässäsi.
Itse olen tehnyt ihan samaa hommaa ja teen satunnaisesti edelleen.
Lääkäriin mars. Miten voi olla koukussa peleihin johon pidemmänpäälle häviää varmasti rahansa?
No olin minäkin nuorempana jonkin aikaa, mutta hyvin pian tajusin sen, että pidemmänpäälle pelikoneisiin häviää varmasti. Varmaan myös sinä tajuat, että pidemmän päälle pelikoneisiin häviää varmasti, no nyt ainakin tajusit, että pidemmänpäälle pelikoneisiin häviää varmasti kun laskee kaikki pelikerrat yhteen.- Sulta puuttuu aivot.
"Miten voi olla koukussa peleihin johon pidemmänpäälle häviää varmasti rahansa?"
Ai että kuinka tyhmä sinä voitkaan olla!
sama kun kysyisit heroiininarkilta että miten voit olla koukussa heroiiniin vaikka pidemmän päälle se tappaa sinut.. - nii
sinähän gambler olit hävinnyt niihin tuhansia n.5 vuotta sitten jos en väärin muista....
sinähän gambler olit hävinnyt niihin tuhansia n.5 vuotta sitten jos en väärin muista.
No jos puhutaan markoista niin kyllä olen. Aikaa tästä on kuitekin jo 13-15v
varamasti ainakin se tuhat markkaa niihin meni. oli senverran peliongelma.- jaa
joo, vai olikse niin että nettipokerin alkuaskelilla olit pikavippikierteessä tuhansilla euroilla?
joo, vai olikse niin että nettipokerin alkuaskelilla olit pikavippikierteessä tuhansilla euroilla?
Päin vastoin. Nettipokerin alkukaudella voitin ihan tarpeeksi. Kuka vaan olisi voinut pelata pyysingin opeilla nettipokeria 2004-2008 voittollisesti. Nykyään vaikeampaa, koska useat käyttää apuohjelmia, mutta edelleen kuitenkin siitä pääsen tuntipalkoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483