Koneeni ehdotti joidenkin tiedostojen poistoa, kun tiedostoni niin täynnä. tein työtä käskettyä. Lisäksi siirsin kuvatiedostoja runsaasti ulkoiseen muistiin. Nyt kone takkuaa esim. peleissä ja videoissa. Videot näkyy ensin ok. mutta pienen ajan kuluttua alkaa pätkimään ja hyppii muutaman sekunnin välein eteen päin.
Kun pitää taukoa, niin taas hetken näkyy hyvin.
Koneelle kyllä latautuu videot, mutta näyttö pätki. Mitä minä onneton tumpelo olen mennyt poistamaan koneeltani?
Tökkii
6
113
Vastaukset
- siinä aluksi
Missä olet poistanut, mitä olet poistanut, mistä olet poistanut, millä olet
poistanut ??????????????????????????? - \/ideot
Toimiiko kone muuten? Entäs esim. Juutuupin videot?
Jos muuten OK, videosoitin etsikelee varmaan poistamiasi videoita? - fdgherdtetg
"Koneeni ehdotti" kone ei ehdottele mitään.
"kun tiedostoni niin täynnä" tiedostot eivät voi olla täynnä.
"ulkoiseen muistiin" tuollaista ei ole.- pätpätpätkii
Nimimerkille" fdgherdtetg"
Eihän se kone todellakaan ehdottele mitään. Sehän on muovia ja metallia. Siinä koneessa olevat ohjelmat kylläkin tuovat esille moisia tekstejä.
Eikö allaolevan linkin tuotetta voi kutsua ulkoiseksi muistiksi?
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=730864&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3100000&compartmentId=3101700&categoryId=3101704
Tänne löytyy tasaisin väliajoin näitä "viisaita" kusipäitä, jotka vain provoja kirjoittele.
Toivottavasti näet ensi yönä unta, että olet koira ja munia nuollessasi tipahdat sängystä ja katkaiset niskasi. - fdgherdtetg
pätpätpätkii kirjoitti:
Nimimerkille" fdgherdtetg"
Eihän se kone todellakaan ehdottele mitään. Sehän on muovia ja metallia. Siinä koneessa olevat ohjelmat kylläkin tuovat esille moisia tekstejä.
Eikö allaolevan linkin tuotetta voi kutsua ulkoiseksi muistiksi?
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=730864&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3100000&compartmentId=3101700&categoryId=3101704
Tänne löytyy tasaisin väliajoin näitä "viisaita" kusipäitä, jotka vain provoja kirjoittele.
Toivottavasti näet ensi yönä unta, että olet koira ja munia nuollessasi tipahdat sängystä ja katkaiset niskasi."Eihän se kone todellakaan ehdottele mitään. Sehän on muovia ja metallia. Siinä koneessa olevat ohjelmat kylläkin tuovat esille moisia tekstejä."
Miksi et sitten kertonut mikä ohjelma ehdotteli? Et edes vaivautunut kertomaan että mikä käyttöjärjestelmä on käytössä.
"Eikö allaolevan linkin tuotetta voi kutsua ulkoiseksi muistiksi?"
Ei voi koska se on ulkoinen kiintolevy. Ei siis muistia.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Keskusmuisti
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiintolevy - Hyppää kaivoon
pätpätpätkii kirjoitti:
Nimimerkille" fdgherdtetg"
Eihän se kone todellakaan ehdottele mitään. Sehän on muovia ja metallia. Siinä koneessa olevat ohjelmat kylläkin tuovat esille moisia tekstejä.
Eikö allaolevan linkin tuotetta voi kutsua ulkoiseksi muistiksi?
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=730864&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3100000&compartmentId=3101700&categoryId=3101704
Tänne löytyy tasaisin väliajoin näitä "viisaita" kusipäitä, jotka vain provoja kirjoittele.
Toivottavasti näet ensi yönä unta, että olet koira ja munia nuollessasi tipahdat sängystä ja katkaiset niskasi.Sinähän urpo olet joten saat ihan rauhassa nuolla itse muniasi. Ottaisit vaan kusipää neuvot vastaan kun niitä saat etkä ala elvistelemään olettamattomilla tiedoillasi. Muisti ja kiintolevy ei oikein natsaa yhteen :D
Teetkö yleensäkin kaiken mitä se sun koneesi sulle ehdottaa? Jos sieltä haittaohjelmien seasta tulee käsky "hyppää kaivoon" niin hyppäätkö? Kyllä nyt joku järki pitää ihmisellä olla omasta takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473