Vihreä liitto pettänyt

Jaana

Olen suunnattoman pettynyt vihreisiin. Olen ollut vihreiden kannattaja jo useiden vaalien ajan mutta nyt tuo Haaviston ehdokkuus sai minut pettymään puolueeseen täysin. Kuka ihmeessä keksi homo-sivari-kirkostaeronneen ehdokkaan vihreiden ehdokkaaksi, jolla ei ollut edes tarvaittavia edellytyksiä asemaan.
Nyt puolue sai homopuolueen maineen ja sellaisessa ainakaan minä en tahdo olla mukana. Varmasti useat vakavastiotettavat kannattajanne miettii toisenkin kerran haluaako kannattaa enää puoluettanne.

Minä ainakin siirryn kristillisdemokraatteihin. Ei tarvitse hävetä kannatettavan puolueen arvoja.

Taidanpa ostaa nyt talveksi turkinkin, kun ei tarvitse enää esiintyä vihreänä. Ihanaa vapaus....

22

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettäjät !

Jaana olet tehnyt oikean valinnan. Itse en ole vihreisiin kuulunut ja tämän homohomman jälkeen en tule kuulumaankaan koskaan.

• sssssssssddd

Haavisto ei olisi menestynyt näin hyvin, ellei hän olisi ollut kirkosta eronnut homo. Nyt hyvällä ehdokasvalinnalla onnistuttiin syrjäyttämään valtiotieteen tohtori toiselta kierrokselta pelkältä ylioppilaspohjalta. Hämmästyttävä saavutus.

Terve menoa KD:hen. Tosin et sinä koskaan ole vihreä ollutkaan, kunhan täällä trollailet.

• sairaat

Setalaiset on vallannut Liiton. Minä äänestin jo eduskuntavaaleissa kristillisdemokraatteja arvojen vuoksi.

• SaunanTaakke

Arvot kunniaan. Ihmettelen ihan todella vihreän puolueen pahaa virhettä valitessaan Haaviston ehdokkaakseen. Pääsivät vielä pilaamaan presidentin vaalitkin kun kaikki muu on jo viety perseelleen tässä maassa ja maailmalla. Homot ja lesbot pitää saada pois yhteiskunnasta mahdollisimman pian. Suomi pitää puhdistaa homoista ja muista pervertikoista mahdollisimman tehokkaasti ja nopeasti. Olen ihmetellyt jo kauan sitä, miten koko valtamediassa ja kaikissa lakeja säätävissä ja säännöksiä laativissa elimissä ja muutenkin kansan keskuudessa on hiljaa vaiettu homojen ja lesbojen riemuksi heidän yhteiskuntaa nakertava elämänkatsomuksensa. En oikein jaksa uskoa, että suomalaiset oikeasti haluavat että heidän lapsensa harrastaisivat homoseksuaalisia suhteita. Jotkut sairaat hengeltään köyhät ihmiset kyllä saattaisivat niin tehdäkin, mutta suuri enemmistö varmasti sen kieltäisi vaikka lailla, jos ei muu auta. Kun olen katsellut tuotakin telkkarin ohjelmistoa, niin siellähän on melkein järestään homoja niissä ohjelmissa toimittajista näyttelijöihin. Kyllä kansan pitäisi ottaa haltuunsa nämä mediat ja vaatia sinne johtaville paikoille ihan oikeita heteroita ja homovastaisia ihmisiä. Vain tällä menettelyllä voidaan estää homojen negatiiviset vaikutukset meidän nuorisoomme ja samalla yhteiskuntaamme. Lakeja pitäisi muuttaa niin, että ne suojaavat sitä kansanosaa joka on kaikkein herkin erilaisille luonnottomille vaikutteille, elikkä lapsiamme. Meidän maamme tulevaa eliittiä. Ei ole ollut koskaan hyväksi yhteiskunnalle jos homot ja muut seksuaalisesti kieroutuneet ovat olleet vallassa tiedotusvälineissä ja muualla vaikuttamis- ja päätöksenteko elimissä kuten hallituksessa ja eduskunnassa.
        Nyt jos koskaan Suomen ja suomalaisten pitää näyttää homoille ne heidän kaappinsa paikat ja pistää julistaa laittomaksi sellainen julkihomostelu jota esim Haavisto ja eräät tanssijatkin suurin elein ovat esittäneet. Suomeen pitäisi nopeasti saada laki joka kieltää homojen ym. perverssien pääsyn julkisiin virkoihin ja tehtäviin. Tähän on melkeimpä pakkokin mennä, koska nämä pervertikot eivät itse enää näytä häpeävän taipumuksiaan ja ovat niitä koko ajan mainostamassa ja esille tuomassa myös nuorisotapahtumissa, mukamas sillä verukkeella että maailmassa pitää hyväksyä erilaisuutta. Ei homous ole sellaista erilaisuutta jota pitäisi kenenkään hyväksyä, saatikka sitten harrastaa. Samalla voisi hyväksyä pedofilian ja muut sellaiset kieroutumat ihmisen mielessä normaaliksi käyttäytymiseksi. Hieman erilaiseksi vaan. Mielestäni homous on niin lähellä pedofiliaa, että sen tiedon jo pelkästään pitäisi tehdä siitä laitonta toimintaa suomessa ja muualla maailmassa. Perustelen sitä esim. sillä että homot enimmäkseen houkuttelevat seksikumppaneikseen nuoria murrosiän kynnyksellä olevia lapsiamme. Sopivia tilanteita on rippikoululeirit ja muut esim erämaaleirit ja muut patikointimatkat ja tapahtumat ym. rok tapahtumatkin. Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt, siellä Haaviston Pekka väijyy sekä selkääsi hyppii kun vanhemmilta silmä välttää. Miksi näistä asioista ei puhuta oikeasti mediassa. Eikö Suomessa kukaan uskalla enää puolustaa nuorisoa??

• ????????????????????

Toivottavasti Jaanan päätös pitää. Saatta olla että sinussa herättää kuiteskin epäilystä lupauksestasi. Ootas kun Vihreät väkrää sulle sellaisen ehdokkaan ensi vaaleihin että jos Jaana ei äänestä sitä niin Jaana on suvaitsematon.

• Trolli olet

Trolli sinä olet häntä kainalossa. Et ole vihreää nähnytkään saati ollut sellainen.

Tuollainen kristillinen homoviha ei ole koskaan voinut elää yli tuhannen asukkaan kirkonkylissä nykypäivänä.

• Maria M

Olen koko ikäni ollut ekologisesti ajatteleva mutta ehkä vihreät ovatkin, olen nyt huomannut, ajatusmaailmaltaan enemmän vasemmistolaisia eikä heille vihreys olekaan arvo sinänsä.
        Sellaiseen ryhmään en halua kuulua enkä myöskään homomyönteisiin. Homoutta en vihaa mutta olen homouden vastustaja sillä homosta on lyhyt matka pedofiliaan ja insestiin. Ja sitä vastustan.

Olisi hyvä Trollinkin vähän huomioida mihin maailma on menossa silloin et kirjoittelisi kristillisyydestä väheksyvästi. Homous on kuolemassa, kun tulee selväksi sen olevan lapsen asteelle jääneiden miesten kehityshäiriö.

• vihreen tuho

Haavisto ei sitäkään tajunnu,että se oli homous joka kannatuksen toppas, mutta jos on vihreesti tyhmä,niin ei sille muut voi mitään,

mun piti pakosta äänestää Saulia, muuten jos olis ollu Väyrynen toisella kierroksella mukana niin ilman muuta Väyrystä äänestänny,
      Nämät kaksi samaa linjaa ajovat,niin ei siitä sopasta mitään vaalia tule, loppuviikkoa kohti kun meni, niin oli aivan turhaa kuunella mitä ne puhuvat, kun ei ollu ennää päätä eikä häntää, sitä samaa sopertivat

• v.väri likaantunut

vihreen tuho. . Samoin minäkin ensimmäisellä kierroksella äänestin Väyrystä, niinkuin useampi sukulaisenikin.
        Toisella kierroksella äänestimme Niinistöä. Haavisto ei tullut kysymykseenkään homoutensa vuoksi.

• Siilitien Pate

Rakas Jaana! Pahoittelen, että olet heikkoälyinen. Normaalijärkinen vihreiden kannattajahan olisi vuosien saatossa tajunnut, että vihreät on homoystävällinen, ateismiystävällinen ja vammaisystävällinen puolue. Älä silti hätäänny, sillä kyllä tyhmillekin löytyy paikka yhteiskunnasta. Kristillisdemokraaiti on juuri oikea osoite teikäläisille. Pääset siellä kaltaistesi joukkoon.

• Jaanan käsi

Hyvä Pate vai sanoisinko Pekka!

Ehkä olen tosiaakin ollut vähän jälkeenjäänyt , kun en ole ennen huomannut vihreiden aatemaailmaa. Onneksi olen nyt päässyt ajantasalle ja huomannut asian. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Onneksi heräsin viime hetkellä enkä ehtinyt äänestää Haaviston Pekkaa vaan Sauli Niinistöä. Hän on sentään MIES paikallaan presidentiksi kuten nähtiin jo Halosen vastaanotolla. Ja Jenni Haukio... Suomen tuleva kuningatar.

Päätinkin siirtyä voittajien puolelle ja menenkin kristillisdemokraattien sijasta kokoomukseen. Puolue senkun kasvaa ja kasvaa...uusista tulokkaista. Toisin käy vihreitten, jotka saavat tyytyä teihin ateisteihin ja homoihin. Täytyyhän teillekin olla oma puolue. Hyvä, kun kerroitte muillekin oman aatemaailmanne.

• .

Provo.

• ketusta rukkaset

joo kyllähän se vallanhimo ja julkisuus tuollaisia teetää siinä unohtuu tavallisen kansalaisen murheet .tosin presitentiltä on viety valtaa pois. veteraanit ei olisi tykänneet itsenäisyyspäivänjuhlista koska siellä olisi tanssinut kaksi miestä kakkonen on ykkönen. ulkomaalaiset olisi nauraneet meidät suohon.

• NAURAMME jo

isä ja kummityttö !

• Helmin tytär

Minä siirryn suoraan kokoomukseen. Voittajan puolella on hyvä olla eikä ole pelkoa Saulin aiheuttamasta häpeästä ulkomaillakaan. Vierellä kaunis, nuori ja älykäs NAINEN.
      Ville Niinistö taitaa nyt olla vaikeuksissa puolueensa kanssa, kun siinä on homovastainen vallankumous vallalla.

• vihreistä pois

Kokoomuksessa onkin kristilliset arvot ja se edustaa koko kansan ajatusmaailmaa lukuunottamatta homot, lesbot ja muut pervertikot.

• kristilliset arvot.

Kokoomuksessa salen kanssa jokainen Luttka seksii.

• Kakkauuno478

Kyllä se on nyt niin, että vihreä liitto meni tekemään historiansa pahimmat mokat kun se otti tuon Haaviston mannekiinikseen. Kattokaa vaan, niin kansa ei unohda tollasta homostelua ja alkaa kutsua vihreitä ruskean reijän puolueeksi. Haaviston kannattaisi perustaa ihan oma homppelipuolue ja kokeilla sit sillä miten kansa ottaa vastaan hänen taipumuksensa. Perustais nyt vaikkapa ensin sellasen kullin imijät liiton joka suojelee naisia kikkeliltä ja sen vuoksi paneskelee vaan miehiä tai teinipoikia. Vaalilauseeksi sopisi hyvin esim. Ruskean reikelin kukkanen kallis, sinulla sininen silmä minulla ruskea silmä.

• JAANA on

paskareikäviTTu.

• RiehuHomo

HÄHÄHÄÄ viduttaako sua kun se homo ei päässy pressaksi.. homppeli.. hehehehehee!!!
        Riehu riehu homppeli kyllä se siitä joskus helpottaa.. hehehehehee!!!!

• kokoomus on

keltainen ripulin paska reikä !

• Jaana.

minä ainakin siirryn sale perseen, minusta tulee salainenVittu.
      sale ja jaana aah.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe