Uudet sukupolvet ovat muuttuneet kauheiksi erityisesti tytöillä. Vuonna 1997 ja sen jälkeen syntyneet tytöt ovat järkyttäviä pikkuhuoria, jotka saavat vanhemmiltaan kaiken. He haukkuvat muita ja kuiskivat toisilleen koko ajan samalla hihitellen. Nämä tikkujalkaiset ja pienirintaiset tytöt nyrpistävät naamaansa muille ihmisille ja sukivat luonnottomaksi vaalennettuja hiuksiaan. Vuonna '96 syntyneet ovat vielä normaaleja, osaavat kunnioittaa muita ihmisiä edes jonkun verran.
Onneksi sentään pojat ovat normaaleja, mutta kyseisiä tyttöjä pitäisi kyllä kasvattaa kunnolla ja opettaa arvostamaan muita ihmisiä ja se, että aina ei voi saada kaikkea.

lauta ja erittäin lyhyt :)
7. luokkalaiset on aina sellaisia, "rasisteja", vai että itse on aina täydellinen.
Jokainen tällainen ajattelee että itse on täydellinen, niin ovatko kaikki täydellisiä, jos kaikki ajattelevat näin?
oon 97, mut oon kuiteski samaa mielt alottajan kans, en tosin 100%.
Kirjoittaja on poistanut tämän viestin
tälläistä
-Siis mitä?
-juu juu sit mä menin ja se tuli ja me mentii
-EIHÄÄ!!
-sä huusit hih
-oho niimpä kävi hihiihihihi kato ny tota.
-ja sä tota hihihihihihih
-onks mu tissit hvät ?
-paremmat ku mu...
-eihä oo
- no onha
Ja tollanen saatanan paskaa jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu ja jatkuu , kunnes joku huuta nytten turpakiinni ja sen jälkee taas
- hei tieksä mitä mä oon tällänen ja sä oot tollanen jote oo hiljaa
- öö kai mä si oon mutta olkaa teki
-mitä toi meistä luulee me olllaa hot ja toi not kato ny mulla o rööki ja housut mikkä tekee musta huoran oon COOL
-niin mäki
IHQ
ja kaikki ragee
mw3 = money wasted 3 times..... saatanan jonnet... :D
Kutosluokkalaisistakinn löytyy hyviä esimerkkejä tallaisista.
itse olen 96. Suht normaalejahan me ysit ollaan, muttajoukosta löytyy todella pahoja lissutapauksia... luoja.
Lukiosshan tällaisia jostain syystä ei löydy. Toikkari lienee ollut paskimmasta päästä -> eiku amiskeen kampaajaopiskelijaks.
Elkää ottako itteenne yleistystä; kampaajista löytyy todella paljon huippuja, mutta tuntuu että sinne parturikouluun nämä lissut tuppaavat hakemaan...
1.mä en oo järkyttävä pikkuhuora, enkä saa vanhemmiltani kaikkea.
2. mä en hauku muita.
3. en oo mikään tikkujalka, tai sui hiuksiani mitenkää luonnottomiks
4. oon ihan normaali, ja osaan kunnioittaa ihmisiä, ja kuule aika paljokin. luuletteko tosiaan että tän ikäset ei tajuu mistään mitään ? tuntuu et luulette olevanne jotaki täydellisiä, mut on teissäkin virheitä.
tässä on taas nää aikuisten ennakkoluulot nuorista, joita eivät ees tunne.
kaikki ei välttämättä oo tällasia. ehkä teiän ite pitäs kattoo peiliin, varsinki kirjottajan.
ja mitenniin tämä koskee vaan tyttöjä ? kyllä pojatki on ihan samanlaisia!
ja eiköhän jokanen täysjärkinen vanhempi osaa kasvattaa lapsensa kunnolla, ja opettaa kunnioittamaan muita ihmisiä. ja kyllä nyt jokanen 7 luokan käynyt nuori tajuaa ettei kaikkea voi saada. kyllä sen jo lapsena tajuaa.
kyllä vituttaa semmoset aikuiset joka aattelee nykyajan nuorista näin <3
Harvoin kaikki saa mitä haluaa. Siinähän se just on. Kun ei saa mennä vuoden bileisiin, ni siitähän se porukoille vittuilu alkaa. Ja siitä porukoille syntyy tää fiilis "Pikkuhorosta"
Ja se "pikkuhorohan" halus vaan mennä bileisii! Ei se tarkota et ne ryntäis tollai vaa sekstaa jonnekki nurkkaa ja juomaa ittensä koukkuu.
Se on tätä luottamuksen puutetta, ja se alkaa pikkuhiljaa todellakin vituttaa. Ja perkeleesti alkaaki.
Elikkä itse olen 95. Ja hirveän moni ei jaksa kuunnella kun luokassa on yleensä se 2-5 horolissua.. jotka ovat aina yhdessä ja kauheaa kuiskailua. Jos heillle yleisesti ottaen sanoo jotain ''väärää'' tai vain että olkaa ees sekuntti hiljaa niin johan ne ja kaikki muutkin sulle vituillee :D tää on käyty läpi ja usein.
Totta kai on niitä mukavia normaaleja jokka puhuu tunneilla enemmän tai vähemmän. ja sehän aina hyvä.
Kerronpa näin erään esimerkin ylä asteluokkani oli ihan jees mutta siellä oli tosiaan kaksi lissua toinen poltti jonkin aikaa ja sitten lopetti tupakoinin yritti nostaa koulu arvosanoja mikä sai hänet uskomaan itsensän muita paremmakssi. Joten tietenkin hän vittuili ja yritti neuvvoa kaikkia työnsi päänsän muiden asiohin eikä voinut kestää sitä jos joku hänelle jotakin sanoi.
mutta yleinen fakta on se että lissut on yleensän kauhean tylsiä. koittakaapa jutella sellaiselle :D
mutta eivät toki kaikki.
Mutta vastakkaapa tähän. Minkä helevetin takia ihminen on tälläinen ?
Ja anteeksi kun kirjotus on varmaan aivan päin persettä
todettu lukihäiriö jne
Mutta joo, yhdyn aloittajan tekstiin melko suuresti. Kuvausta vastaa kuitenkin moni ihminen, jota joutuu koulussa joka päivä kattelee.
kaikki hei ei oo jotaki "pikkuhuoria" jotka muka saa vanhemmiltaan kaiken..
nojaa, kiitti ku aattelette näin <3
vanhempien ja aikuisten ennakkoluulot nuorista..
heti ku yks on nii sitte kaikki on.
niihä se aina menee, vaikkei totta ookkaan.
Miksi tehdä itselleen vaaleat hiukset kun brunetit ovat yleisesti ottaen kauniimpia ja seksikkäämpiä? Tosin nainenhan se seksikäs on, eikä pikkutytöt.