Component transfer error
Component:Minimum Compressed
File group;Minimum Compresses - US English
File: E:\data2.cab
Error:Datavirhe (CRC-tarkistus)
Että tollasta,voisko joku kertoo mitä toi meinaa ja miten siit pääsee eroo.
Wallhack
tiedosto rikki
Ilmeisesti tuo data2.cab tiedosto on vioittunut kun tarkistussumma ei täsmää. Koita asentaa peli uusiksi tai mahdollisesti kopioida tuo tiedosto käsin cd:ltä.....
Asennnuksen aikana toi vika juuri ilmeneekin.En löytänyt levyltä ko. tiedostoa.Voiko sitä korjata mitenkää?Ratkaisu:
Osta peli aitona kaupasta ja voit olla varma ettei ole mitään ongelmia.Hyvästä pelistä maksaa mielellään hieman,että pääsee pelaamaan...
Muuten ei ole vannoutunut fani,vaan joku kusipää.
hmm
Missä tuo sanoi että se oli warettanut pelinsä? Voi alkuperäisilläkin peleillä noita ongelmia olla.Oma wareversio toimi ainakin ilman mitään ongelmia.
jaahas
Se on kuule ihan aito kaupasta ostettu peli.Et taidat olla itse kusipää.ssdggs
haista vittu..Saman tyyppisiä ongelmia löytyy muiltakin...
mulla tuli saman tapainen virhe. VAIKKA peli oli kaupasta uutena ostettu ja levy EI ollut likainen. kyseinen peli oli EUII (europa universalis II). kokeilin pari kertaa asentaa sitä mutta joka kerta tuli sama virhe joten aloin etsiä netistä syytä tohon. löysinkin pari suhteellisen hyvää jippoa, jotka eivät kuitenkaan toimineet.... =( mutta jos huvikseen haluut kokeilla ni lataappa netistä semmonen ohjelma/tiedosto ku CRCCheck32. sillä voi tarkistaa missä vika on. toinen oli joku CDCheck juttu minkä pitäs pystyä korjaamaan ne virheet. (mulla ei korjannu) joten en ole peliä saanut toimimaan. parempaa tuuria teille.