voi olla et näit on jo sikana näit aiheit mut en löytäny vastaust itelleni.
eliikkäs, oon 15 vuotias tyttö ja mun glitoris on _oikeesti_ iso. tää on ongelma. taisiis se näkyy n.2 senttii normisti niinku häpyhuulien välistä. ja se esim haittaa mua kun käytän alushousui nii sit se hankaa tosi ärsyttävästi ja kun mul on menkat ja käytän sidettä, glitoris jää kiinni siteeseen aika usein. se on tosi inhottava tunne. eli onks kellään samaa ongelmaa, toivon oikeesti apuu koska tiiän etten oo ainut ni mite ihmiset elää sen asian kaa! tähä viel sellanen et häiriikö poikaystävää, tai sänkykumppanii se, koska oon neitsyt ja mua pelottaa et se häirii jotenki!
Kiitos etukäteen jos saan fiksuja vastauksii!
toivoisin apua! anteeks jos jotain ällöttää tarina
7
462
Vastaukset
- jepjepjou
for real tarviin vastauksiiii
- ....
en tiä, mut koulun terkkari
- A. Stanton
Se kirjoitetaan "klitoris". Ja älä huolehi, ei se meitä miehiä haittaa. =)
- T.
myytään
Saan häädön ja joudun mielisairaalaan ja ehkä vankilaan pitkäksi aikaa eli myydään koko maallinenomaisusuus ja vaikka elämä: Opel Omega 2.2l farrmari valkoinen mällätty keulasta ja perästä pienellä t - poika ja kohta mies
Ei häirii ! !
- 23v tytsz
Mene kertoo terkkarille ja sieltä sut ohjataa varmaa gynelle. Se voidaan leikata pois se osa siis mikä tulee liikaa ulos. Se on iha yleistä ja varmasti tosi ikävä vaiva. Ei siitä tosiaan ole haittaa kenellekkää muulle kuin sinulle. Kannattaa käydä rohkeasti näyttämäs jottei esim tulehdu hankauksesta.
- pöööö
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502