Turhaahan tää saattaa olla mut yritämpä kuitenkin 3.1 perjantaina kävelit mua vastaan kemin cittarissa sun hymy jäi mun mieleen ja saatto ne pitkät nahkasaappaatkin tehdä tehtävänsä oon jostai kumman syystä miettiny sua koko viikon olit vaan niin ristuksen kaunis kumpa tavottaisin sut näin niin vois muutaman sanasen joskus vaihtaa ite oon se karvanaama suomileijona pipopäässä tallustellu jantteri no joo tässäpä tää ny sit oli terveisin yh iskä kemistä
Näpsäkkä naikkonen hukassa
17
856
Vastaukset
perhana ei sitä yrittänyttä saa lannistaa..just noin tulta päin vaan..ei meitä sinkkuja kukaan tuu kämpiltä hakeen...:-)
- ???
Montako vuotta olet odottanut???
- kakkonen
Sori, keniläinen jää aina ilman.
- ainailman
keniläinen? ihan niinku joku lahko???
- APINA
Taitaapa juosta vastaan mustaa miestä.Elä unta näe,että sinuun katsoo.
- sivuhuomautus 1
Kiva kysely muuten, mutta sana "naikkonen" on sävyltään niin alentuva ja halventava, että tuskin tämä nainen sinulle vastaisi, vaikka viestisi sattuisi näkemään.
- yrittänyttä ei panna
no joo en kyl naikkosella tarkottanu ketään halventaa
- t:bimbo
mull oli handsfree korvass ja kuuntelin rakkaani (zazkan) puhett eli en hymyill sull karvanaama.
- Joo joo
Monta viikkoa meni ettet miettiny sitä naikkosta ja sitten aloitkin miettiin sitä helmikuussa. Mistä
moinen käytös? Entinen akka heitti sut ulos? - Joo joo
3.1 oli tiistai eikä perjantai.
- yrittänyttä ei panna
sori 3.2 oli tarkotus laittaa
- Saapasjalkakisuli
Minkäväriset saappaat?
- yrittänyttä ei panna
mustat
- saapasjalkakisul
yrittänyttä ei panna kirjoitti:
mustat
Kerro vähän lisää tuntomerkkejä, kävin siellä tuona päivänä ja mulla oli mustat, pitkät saappaat jalassa :D
- yrittänyttä ei panna
saapasjalkakisul kirjoitti:
Kerro vähän lisää tuntomerkkejä, kävin siellä tuona päivänä ja mulla oli mustat, pitkät saappaat jalassa :D
tällä neitokaisella oli semmoset vaaleensiniset tiukat farkut ilman takataskuja en tiiä miten se jäiki niin hyvin mieleen
- Saariluoma on luuser
No hei, tarkoitat varmaan just MUA eli Leena Hefneriä o.s. Herppeenluomaa.
Olin olin ostoksilla justiinsa niihin aikoihin ja ja ja tuota saaappaat oli jalassa.
En paljon muista ketä tuli vastaan kun olin niin hirveen hirveen HIRVEEN humalassa, mutta kerro miten saan suhun yhteyttä niin lasketaan yhessa paljonko sulla on rahaa niin katotaan sitten jatkosta. t.Leena - syfil i s
leenan vittu haisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492