Oi, tahdon jo lähellesi,koskettaa,pitää ja tuntea. Ajatukseni karkailevat sinuun ja miettii mitäköhän mahdat touhuta ja ajatella. Ei ole reilua!
Sydämeni kyllä tietää
17
496
Vastaukset
- kosketa mua
saahan mua koskettaa. mä olisin kovasti sen tarpeessa, olen kovin yksinäinen :(
- Hyvää yötä
Mikään ei ole reilua. Eikö sydän sano että kuorin perunoita jos sitten söisit hyvällä ruokahalulla.
Tiskaa astiat, menen nukkumaan. - ap
.....se olisi ihanaa! Milloinkohan niin voisi tehdä? Siinähän se kun ei tiedä :(
- työ myyrä
No töissä. Emmehän muualla kohtaa. Me voitas aluks ihan sillee salaa :)
Kuvailehan itseäsi - ap
työ myyrä kirjoitti:
Kuvailehan itseäsiEmme ole työkavereita.
- turpa kii sitten
ap kirjoitti:
Emme ole työkavereita.
haista sit vaaris persereikää saatanan taulapää
- ap
turpa kii sitten kirjoitti:
En voi, hän kuollut. Mutta kiitos kuitenkin omaperäisestä tarjouksesta en taida kuitenkaan haistaa.
- 11+3
turpa kii sitten kirjoitti:
Tainnut jäädä useammankin illan lääkkeet väliin?????????????
- salaa töissä
työ myyrä kirjoitti:
Kuvailehan itseäsiSe sopii hyvin että salaa töissä... Milloin sulle sopii????
- anonyymi eläin
nooo, tule ja puserra.
reilua ei ole , ei.. - Hyvää yötä
Mitä, ei tiedä osoitetta vai miten astiat tiskataan?
Vai tuliko epävarmuus onko sydän sittenkään oikeassa? - Ei mun ajatuksiin
mahdu kuin yksi ihminen. Menis edes hetkeksi pois ;)
- Jatkuvaa lämpöä
Rakkauden tunnistaa ja kohteesta ei ole mitään epäilyä. Hän se on, joka etenkin tähän aikaan iltaisin on herkkien ajatusteni kohteena. Tunnetko lämpöä, niin tiiviisti olet mielessni. . .
- anonyymi eläin
poskia ihan kuumottaa ja sydän on sykkyrällä
- ei saa kiusata :-)
Ei saa tommosia tänne laittaa, alan nimittäin unelmoida liikaa...ja
- Suklaamonni
ei saa kiusata :-) kirjoitti:
Ei saa tommosia tänne laittaa, alan nimittäin unelmoida liikaa...ja
Olisipa minullakin tuollaisia sydämentykytyksiä! Tuntuu että poltetta riittää ja sydän on liekeissä. Turhan harvoin kun tuo tunteiden näyttäminen ei ole niitä vahvuuksia. No maestro voi aina yllättää iloisesti.
- No mitä sit
viä täällä kirjotat ? Mikset oo jo koskettamassa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772548On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492546Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732412Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl331915Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko251234Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965