Muutto pois kotoa

huono äitikö?

Onko ihan ok oikein odottaa, että 19 vuotias tytär muuttaisi jo pois kotoa. Tätä nykyä hän käy hermoilleni ja ärsyttää koko ajan. Vika on minussa ei tytössä. Haluan vaan jo vihdoinkin olla yksin ja rauhassa

2

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahden kollin äiti

Ei mitään pahaa mielestäni.
      Tyttö on täysi-ikäinen, joten sinulla ei ole lain mukaan velvollisuutta enää pitää häntä kattosi alla.
      Meillä 17- ja 19-vuotiaat jätkät kotona (17-vuotias tottakai asuu vielä kotona)
      ja kyllä tekisi mieli joka toinen pvä nakata molemmat pellolle. Välillä tuntuu etten jaksa odottaa että nuorempikin täyttää 18 jotta voisin hänetkin nakata pihalle =)
      Kuitenkaan en ole saanut aikaiseksi vaikka todella pettymyksen tuottajia ovat kumpikin.. Valehtelua ja varastamista, ja ei todellakaan kotoa opittuja taitoja! Huonot kaverit vai missä lie mättää.

• raivotar-70

minulla on 19v poika. oikea kultakimpale,ja herrasmies kaikinpuolin kaikille..kun olen itse kotona. mutta kun katoan,meiltä häviää kaikki mahdollinen. ulkomailta tuodut viinapullot avattu,ihan vaan sentti maistettu mutta pilaantuvathan nuo.ostin ne pullot koristeeksi. sain ihania namuja synttärilahjaksi,pakkaus oli avattu,puolet syöty. suklaa on aivan uskomaton ärsyke. ei puhettakaan että olisi jäljellä kuin hajut jos unohdan pöydälle. kun olen itse kotona ja sanon "ota vaan " niin vaatimattomana otetaan pala kaks.mutta kun selän käännän ,kuuluu kohaus ja suklaa on pian valmis sukeltamaan jo vessanpyttyyn.. ja pahinta on se valehtelu!! "en oo ottanu!no enkai MINÄ SUN viinojas ota!! en tiedä auttaako se kotoa pois ajokaan kun haluaisin että koti on se paikka mihin voi aina tulla kylmää maailmaa pakoon,ja että lapsilla olisi tasapuolinen mahdollisuus tulla kotiin vaikka olisi 70v mutta joku roti pitäs tulla ytähänkin. auta armias jos erehdyt pyytämään apua ,vastaus on "huomenna" ja sitä päivää ei näe! velat olen jo unohtanut,en ees luule saavani koskaan latiakaan. pojat on poikia mutta joskus raja tulee vastaan j a niistä pitäs kasvaa miehiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2470
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2447
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      25
      1837
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1098
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      959
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      864
    Aihe