Yhtä en saa..

En enää haluakaan

Aika on parantanut haavat. Huomaan käyväni tälläkin palstalla yhä harvemmin. Voin kai nyt sanoa sen jo ääneenkin, mä olen päässyt susta yli. Hieman hymyilyttääkin kun mietin kuinka niin tosissani halusin sinut.. Rakkaus on todellakin sokea =) enkä mä tätä todellakaan pahalla tarkoita. Onnistumisen mahdollisuudet meidän suhteessa vaan olisivat olleet.. Olemattomat. Sä näit sen jo silloin, mä tarvitsin siihen huomattavasti enemmän aikaa. Mutta mä en ole pahoillani mistään, enkä kadu että ne asiat tapahtuivat. Hetken aikaa mä olin onnellisempi kuin vuosiin. Niin paljon enemmän elossa. Ja kun kaikki oli ohi, muhun ei ole koskaan sattunut niin kovaa. Silti mä mieluummin elin sen kaiken kuin olisin jättänyt väliin. Kaiken tapahtuneen jälkeen, mä olen taas vahvasti jaloillani ja vahvempi kuin ennen. Mä olisin ollutkin liian hyvä sulle.. Mä ansaitsen rinnalleni sellaisen miehen joka kykenee hyväksymään mut tälläisenä kuin olen. Sehän se kynnyskysymys oli. Tosin mulla ei ole mikään kiire heittäytyä suhteeseen kenenkään kanssa. Mä en tarvitse ketään. Ihan vilpittömästi toivotan sulle hyvää loppuelämää, toivon että löydät sellaisen ihmisen rinnallesi, jonka ansaitset. Samalla mä heitän nyt viimein hyvästit tälle palstalle. Aika mennä eteenpäin.

12

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myllynen...........

Tuotahan sä olet jauhanut jo kuukausia. Milloin sä aloitat sen eteenpäin menon ??

• oravat ja muut

toisille riittää juoksumatto :)

• Näin on..

Soon moro!

• s....

heti kun lopetat valehtelun.

• toi ei

ollu multa:(

• Vai et epäilyttää

Et varmaan ole oikea ihminen arvioimaan oletko liian hyvä . Mitä minuun tulee niin katsoisin että et ole oikea minulle . Katkeruus paistaa läpi viestisi. Mutta minkäs teet kun sulle ei riittänyt normi suhde . Kaikkea ei voi saada ja joskus joutuu luopumaan jostain voidakseen jatkaa. Etsippä sellainen mies joka hyväksyy siinä sulle sarkaa riittää saattaa olla vähän vaikeata .Olethan jo pitemmän aikaa etsinyt ettei vain olisi vaikeuksia . Saan sit joskus nähdä minkälaisen äijän körillään löydät .Taso tippuu .Haikeudella tulet vielä muistamaan sen tiedän . Kuten tiedät itsekin .Onhan kuitenkin hyvä ettet ketään tarvitse.

• Yes

Huippu vastaus,tästä mä pidän,hitto siistii

• ei ap

sulle olin kyllä liian hyvä.mikä "normisuhde",ei meillä sellaista ollut.

• Osui ja uppos

No tämä vasta katkeralta kuulostikin....

• 15+4

Hmmmm... nyt tuli tunne, että vaimo on ottanut ja lähtenyt... aika katkeran oloinen tilitys... No, toivottavasti kuitenkin pääset asian yli aikanaan sinäkin ja pystyt jatkamaan omaa matkaasi paremmalla mielellä. :)

• Tm Punkki

Sait mitä ansaitsit. Niin makaa kuin petaa.

• egoteko

aloittaja ja tuo "Vai et epäilyttää" ovat niin rakastuneita itseensä, etteivät muita rakkaudenkohteita tarvitsekaan.. vain jokun yhtä upean palvomaan heidän erinomaisuuttaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      92
      1066
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe