Hävittäjät poistuvat Pirkkalasta

Kiitos Kataiselle!

17

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi käydä

      Toivottavasti tulee naapurin mölyäjät pian SINUN iloksesi, saat juosta metsään pakoon.

      • juokse itse...

        Tukikohta on varma atomipommin kohde !


    • lentokoneita ei tarv

      Todella parasta mitä se puunaama on saanut aikaan,tuskin kuitenkaan on sitä itse keksinyt

    • köyhälistö Suomessa

      Päivitetty 8.2.2012 16:27, julkaistu 8.2.2012 16:17
      Nämä kaksi kuntaa heivataan Pirkanmaalta pois – lue syyt
      Kuva: Hannu Mänttäri - Aamulehti
      Aamulehti

      Pirkanmaa.

      Kuntatyöryhmän selvityksessä Pirkanmaasta poistettaisiin kaksi kuntaa. Nämä kunnat ovat Punkalaidun ja Virrat. Punkalaidun kuuluu selvitystyöryhmän mukaan historiallisesti Kokemäkeen ja ja Huittisiin.

      Uusi kunta olisi taloudeltaan kohtuullisen vahva. Yhteenlaskettuna uuden kunnan verotulot olisivat 2 719 euroa /asukas, mikä alittaisi koko maan tason (3 416 euroa /asukas).

      Virrat tahdotaan liittää Alavuden, Kuortaneen, Töysän ja Ähtärin kanssa samaan kuntaan. Virroilta on matkaa Alavudelle 43 kilometriä ja Parkanoon 60 kilometriä. Virroilta käydään kaupassa Töysässä. Virtojen huoltosuhde on huono, siellä asuu yli 75-vuotiaita muita Pirkanmaan kuntia enemmän. Huoltosuhde Virroilla on yksinään hyvin heikko.
      .

    • Melutason nousu
      • Desibelipeli

        Mistään muusta koneesta, toistan, mistään muusta lentokoneesta kuin Hornetista ei lähde niin kovaa ääntä.

        Täällä Peltolammilla maakin tärisi kun Hornetit tulivat iltayhdeksän aikaan harjoituslennolta, kymmenkunta konetta, aina puolen minuutin välein.


      • Mölysaaste
        Desibelipeli kirjoitti:

        Mistään muusta koneesta, toistan, mistään muusta lentokoneesta kuin Hornetista ei lähde niin kovaa ääntä.

        Täällä Peltolammilla maakin tärisi kun Hornetit tulivat iltayhdeksän aikaan harjoituslennolta, kymmenkunta konetta, aina puolen minuutin välein.

        Näin on. Tilalle saa tulla ihan mitä tahansa koneita ja vaikka 1000x enemmän lehtoja niin tilanne paranee silti oleellisesti. En tajua miten nuo hävittäjät ovat saaneet pilata asukkaiden ympäristöä näinkin pitään.

        Lennostolta on pyydetty kerta toisensa jälkeen etteivät lentäisi niin alhaalla, mutta öykkärit eivät ole ottaneet kuuleviin korviinsa.


      • suojatyö!!
        Mölysaaste kirjoitti:

        Näin on. Tilalle saa tulla ihan mitä tahansa koneita ja vaikka 1000x enemmän lehtoja niin tilanne paranee silti oleellisesti. En tajua miten nuo hävittäjät ovat saaneet pilata asukkaiden ympäristöä näinkin pitään.

        Lennostolta on pyydetty kerta toisensa jälkeen etteivät lentäisi niin alhaalla, mutta öykkärit eivät ole ottaneet kuuleviin korviinsa.

        Miks kapiaiset pääsee eläkkeelle alle viiskymppisinä?
        Olisko säästön paikka?


      • haloo!!
        suojatyö!! kirjoitti:

        Miks kapiaiset pääsee eläkkeelle alle viiskymppisinä?
        Olisko säästön paikka?

        Onko ankeampaa työympäristöä, vai tykkäsitkö armeija-ajastasi noin paljon?


    • Epäisänmaallisia

      Kaikenlaista on kuultu näiltä jotka ovat häiriintyneet hävittäjistä: Ihmiset ja jopa hevoset häiriintyvät jne. Millainen ääliö muuttaa kentän viereen ja valittaa lentomelusta, sama kuin olisi ennen vanhaan muuttanut Valkeakoskelle ja valittanut paskan hajusta.

      • PÖH

        Lentomelu ei ole pelkästään kentän vieressä, vaan suurella alueella mm. Peltolammilta Hallilaan. Laskeutumista ohjaava majakka on sillä suunnalla, joten kaikki koneet lentävät siitä yli.

        Ääliö on se, joka kirjoittaa tekstiä tietämättä itse asiasta mitään. Suuri osa asunnoista on ollut olemassa jo ennen kuin Hornetit tulivat Pirkkalaan.


      • Mölysaaste

        Mitä epäisanmaalista siinä on, että lennosto vain siirretään toiseen paikkaan? Tällaisia syytöksiä on pakko keksiä kun asiaperusteet Pirkkalan kentän puolesta ovat olemattomat.

        T: Reservin Luutnantti


      • Loppuu toivottavasti
        Mölysaaste kirjoitti:

        Mitä epäisanmaalista siinä on, että lennosto vain siirretään toiseen paikkaan? Tällaisia syytöksiä on pakko keksiä kun asiaperusteet Pirkkalan kentän puolesta ovat olemattomat.

        T: Reservin Luutnantti

        myöe Hämeenkyrö päällä möykkääminen! On ilmeisesti ollut joku ihmeen maalinosoituspaikka tähän asti?


    • ei häiritse

      Täällä Hämeenkyrössä mikään melu ei kyllä yhtään häiritse, käyvät täällä tosi harvoin.
      Pystytkö kuuntelemaan edes radioo tai teeveetä, jos tuostakin nariset ?

    • Militaristi snadisti

      Lisää hävittäjiä! Näsijärvelle tarvitaan myös pari tykkivenettä lisää! Pyhäjärvelle ydintukialus ja sata hävittäjää kannelle.. Pyynikille kymmenen ilmatorjunta rykmenttiä..
      Pirkkalanniemi pitää miinoittaa kunnolla ja Ikean ympäristö myös!!!

      • zxcbnm

        Eikös se viimeinenkin tykkivene viety pois Tampereen vesistöistä?


      • ghghghgddd
        zxcbnm kirjoitti:

        Eikös se viimeinenkin tykkivene viety pois Tampereen vesistöistä?

        ei viety. siellä se on mustassalahdessa parkissa ja taas kesällä risteilee selällä. Todella ruma laiva!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe