Heippa! Olen ruvennut näkemään unia eksästäni, jonka kanssa olin yhdessä pari vuotta, hän oli väkivaltainen ja vainoharhainen, suoraan sanottuna suhde oli erittäin huonolla pohjalla. Hän keksi aina jonkun tekosyyn riitelylle (ts. keksi aina jotain, millä sai minut poljettua "jalkojensa alle"). Suhde päättyi siihen, kun hän petti minua, vaikka oli aina itse sitä mieltä, että minä en saa mennä minnekään, enkä tehdä mitään, koska hän ei voi luottaa minuun. Nykyään seurustelen onnellisesti täysin erilaisen ihmisen kanssa. Sitten niihin uniin: unissa olen ensin ihan rauhassa esimerkiksi kotonani, perheeni seurassa, sitten eksäni ilmaantuu paikalle ja minua rupeaa ahdistamaan. Mietin unissa, että minkä ihmeen takia tuo tänne nyt tuli.. Hän seuraa minua joka paikkaan ja hänellä on sellainen mielipuolinen katse silmissään, sitten kun yritän sanoa perheelleni, että en halua eksääni tänne, niin he eivät usko minua. Yhdessä unessa olin pedannut itselleni jossain vaiheessa sängyn, mutta kun menin huoneeseen, niin eksäni makasi jo siellä. Olen monta kertaa juossut häntä unessa pakoon, mutten silti pääse hänestä eroon, hän vain on joka paikassa.. Ahdistavaa, koska unieni takia heräilen välillä hiestä märkänä ja joudun hetken ihan miettimään, että olihan se varmasti unta.. Mitenhän tämäkin pitäisi nyt tulkita..?
Ahdistavat unet exästä..
1
211
Vastaukset
- ..
olet ulkoistanut exällesi tiettyjä omia piirteitäsi, joita ehkä pidät negatiivisina ja unesi kertoo, että sinun pitäisi ottaa ne itse käyttöön
rakkaussuhteissa voi joskus käydä niin, että rakastumiseen liittyvä todellinen sitoutuminen tapahtuu anima/animussuhteessa niiden negatiivisten puolien välillä tai että rakastutaan toistensa varjoihin
meissä on potentiaali kaikkeen, niin arvokkaaksi arvottamiimme ominaisuuksiin, kuin itseltämme kieltämiin vähemmän arvokkaisiin ominaisuuksiin - tunnista omat heikkoutesi ja vähempiarvoiset ominaisuutesi, myönnä ne itsellesi ja tuo uniteema lakkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473