Oon 24.wee nuori nainen ja alkaa elämä tosiaan tuntua siltä, että sitä ollaan vanhuuteen asti sinkkuna. Mä käyn työssä, asun yksin, harrastan liikuntaa...
Tässä kun ei ole oikeen ollut minkäänlaista säpinää vuoteen...Vuosisitten löysin sen täydellisen miehen, Seurusteltiin ehkä 1-2kk, kunnes hän valisti mielummin työnsä kuin minut. Lähti siis ulkomaille töihin (mietti kyl sitä tosi kauan) :( Meillä oli samanlaiset ajatukset tulevaisuudesta..ja ihan oikeesti viihdyimme yhdessä.
Kaikki ystäväni(miehet/naiset) ovat sanoneet mulle niin miljoona kertaa, että olena ihana, kaunis, hauska ja et mut haluaa kaikki ja vaikka mitä...Mutt miksi kukaan muu ei huomaa sitä?! Miksi kukaan ei välitä minusta tai tule juttelemaan?!
Olen kokeillut treffipalstat, baarit, koulut, harrastukset, mut ei....Eikä se näköjään tule kotoakaan hakemaan :D
Onko täälä ketään samantyyppistä, jolla sama ongelma?
Ikuisesti sinkku?!
16
2984
Vastaukset
- vbdgn
En tiedä vastausta kysymykseesi. Mutta jos olet Uudeltamaalta, niin mielelläni tutustun sinuun. Olen siis 27-vuotias mukava, kivannäköinen ja hauska mies Helsingistä.
Voit ottaa halutessasi yhteyttä vaikka ihan lyhyellä viestillä: [email protected] - ATM 27
Vuosi ei ole mikään ongelma.
Mieti hetki niitä ihmisiä, joilla on ikää 35 tai enemmän ja ovat aina olleet seurustelemattomia ja suhteilemattomia. Ehkä sitten saat perspektiiviä "ongelmaasi". Kysymys, ajaudutko (tai jopa järjestätkö itseäsi) tilanteisiin, jossa reaalistisesti voisi tavata miehiä? Vai oletko mahdollisesti vaikeasti lähestyttävän oloinen, samaa päivärytmiä seuraileva (jossa ei selvästikään tapaa miehiä) taikkapa ystäväjoukkoosi itsesi hautaava?
Harva mies tulee sinua kadulla vastaan kävellessä hihasta vetämään vaikka olisit kuinka kaunis, ellei hän sitten tee sitä ihan normaalistikin (ja monen muunkin naisen kohdalla)
Useasti huomaan myös samaa ongelmaa valittavien naisten olevan ihmisten ilmoilla ollessaan ystäviensä ympäröimänä lähes kokoajan, vaikka mies olisi sinusta kiinnostunut niin monelle on vähän liian iso askel tulla juttelemaan sinun ja kahden kaverisi kanssa.
Helpoin tapa tosiaan olisi itse mennä juttelemaan, saisi jopa itse valita sen miehen jota lähestyy eikä vain tyytyä valitsemaan niistä, jotka tulevat juttusille.- Sinkkumies 30 v
"Helpoin tapa tosiaan olisi itse mennä juttelemaan, saisi jopa itse valita sen miehen jota lähestyy eikä vain tyytyä valitsemaan niistä, jotka tulevat juttusille."
Useimmille naisille on liian kova pala myöntää että jos he itse tekisivät aloitteen he voisivat valita kenelle miehelle juttelee. Jättäessään aloitteen teon miehille, naisille jää vähemmän vaihtoehtoja.
Turha naiset valittaa huonoista vaihtoehdoista jos ei itse tee asian eteen mitään.
- aina yksin?
En mielestäni ole vaikeasti lähestyttävä. Useasti liikun vielä jopa yksin. Ja ne miehet jotka uskaltautuvat tulla jutulle niin ovat 35 vuotiaita....
ja minö kun taas onnistun löytämään aina ne varatut miehet :)- 10
Ehkäpä siksi kun varatut miehet ovat kokeneita nais-asioissa ja tietävät miten toimia.
- tee.Aaa.Tee.Ämm
Kiinnostaisiko seurustelu AT-miehen kanssa?
- ikuisesti yksin kans
Mä olen mies ja yli 30 jo reilusti. Olen kokeillut jo vaikka miä mut eipä vaan kukaan halua tutustua. en ole mikään komistus mut kaupungilla näkee rumempiakin miehiä naisnen käsivarressa. Jotkut miehet ei ole liikuntaa nähneetkään vuosiin ja minä sentään urheilen 6 kertaa viikos. olen varma et en koskaan tapaa ketään naista eikä kukaan halua tutustua. baariin on turha mennä ketään iskemään kun se näyttää niin säälittävältä kun yksinäinen mies menee baariin muutenkin.
Aloittaja löytää taatusti miehen kun kun se vaan on niin et nätit naiset löytää miehen aina. - Täydellisen yksin?!
Tässä ei ole oikeen ollut minkäänlaista säpinää kuukauteen. Kuukausi sitten löysin sen täydellisen naisen. Tapailtiin ehkä 1-2vk, kunnes hän valitsi mielummin naapurin Heikin kuin minut. Lähti siis naapurin Heikin matkaan (mietti kyllä sitä tosi kauan) :( Meillä oli samanlaiset ajatukset tulvaisuudesta, ja ihan oikeesti viihdyimme yhdessä.
Onko täälä ketään samantyyppistä, jolla sama ongelma? - mustispeppers
Mä olen aina yksin, jossain suvun kissanristiäisissä asia joskus vituttaa, mutta minkäs teet. On monesti tullut mieleen, tämä lausahdus, että "aina yksin". Yksi kamuni koko ajan jauhaa vanhaa sanontaa, että kaikille on joku. Potaskaa, mulle ei ole ketään ja olen siinä uskossa, ettei tulekaan. Miehet ei ole mulle koskaan tehneet aloitteita, itse olen nekin joutunut tekemään, olen siis kelpaamaton.
- 15+4
Jos logiikallasi ajattelee miehiä niin silloinhan 80-90% heistä on kelpaamattomia kun itse joutuvat aloitteensa tekemään.
- mustispeppers
15+4 kirjoitti:
Jos logiikallasi ajattelee miehiä niin silloinhan 80-90% heistä on kelpaamattomia kun itse joutuvat aloitteensa tekemään.
Niih, ehkä XD No, tämä kelpaamattomuus kyllä perustuu kokemukseen, pitkään sellaiseen. Koskaan en ole kokenut, että joku olis todella kiinnostunut musta ja että silmät loistaisivat, kun näkee mut. Olen jokusen kerran yrittänyt seurustella, yhden kanssa meni kiville, kun mä en jaksanut sitä. Alko tuntua, että kohta ollaan naiQQssa jne. Ei siltä, kyllä mä naiQQn tahtosin, mutten väkisin, enkä tykkää siitä, että väkisin yritetään pamauttaa paksuksi, varsinkaan silloin, kun elämä oli muita osin (terveyden puolelta) katkolla ja tuntui että kohta ollaan dialyysissä, yms. Toisella oli sitten liikaa niitä muita naisia :(
- turha sanonta
joo, määkin olen kuullut moneen kertaa et ' kyl sää vielä löydät jonkun' .
- !!!
He,he oot 24v ja istut koneellasi 24/7
Onnea Sinkkuudestasi!!! - ikuisesti yksin
Mä olen tehnyt niin monta aloitetta naisille et en enään jaksa tehdä yhtään. Kyllä mä olen nähnyt ja kuullu että en ole sellainen mies jonka kukaan nainen haluaa tutustua. Eipä voi mittää jos naiset tykkää vaan juopoista ja huonosti kohtelevista miehistä
MUlla ollu koskaan kunnollista suhdetta, saati ees voisin kutsua semmoiseksi, yksin oon tähän asti (31v) pärjänny, pelkäänpä et oon jo niin kankea sinkku ettei semmosta naista olekkaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k333512On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole242287Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi792229Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422091Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561474- 741386
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69947Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9807Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi36791