Olen niin ruma, etten voi kävellä edes kaupassa.

Sol-liitto:Sindeaik.

1. Joo, vähän kun se on koko demokratia-käsite. (kts. mun, mun, mun)
2. Joo, vähän masentaa kun se lapsi sieltä liitosta on.
3. Joo, ei se käykään se äänellä kehittymättömämmän ottaminen, kun mä niin ruma olen. (kts. se mun koko demokratia-käsitteistö, se multa vaadittu, että ihan vokaaliin)

Sini, voitko kertoa miksi olette tehneet, näin minulle yhdessä yksissä tuumin?
Emme ole tehneet niin, se oli se auto, se Hatchback-Mazda, 626, metallin sininen ja joka keskittyi neurologiaa, ja nuoriso-aatteellisuuteen, ja sivistystapa-kasvatukseen.
Minä: Siitä sen täytyy johtua.
Siis Peterille ja Kennethille?
Mutta siihenpä ohjaus, sellainen demokraattinen, taas heti, ja on ihan aito taas, sieltä paikkakunnalta.
Miten tämä häneen vaikuttaa?

Tuli se hektinen kriisi, siitä Milleniumista, ja 2000-luvusta.
Oltiinko me jossain ulkopuolella taas?

9

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde-82

Kun sillä ei ole ollenkaan...
      Kun se ja vain ja ainoastaan se multa siihen demokratiaan ja vokaaliin vaaditaan.
      Liittyy läheisesti albinismiin ja työllistämiseen.
      ei saa ottaa Beck-viittomalta.
      Mitä tämä koskee.
      Ehkä Combact Diskiä tästä, ai oikein erikseen libidolta ahdistettu ja painettu näin päin, ympäristöopillisesti,
      Kenneth: ja pakotettu olemaan seurassa, ai alitajuntaisesti ja piilotajuntaisesti.

• Kuulostaa:Sinde-82

Jotka on kaikki aikaisemmin määritletyjä, myös lapsenkasvatukset, jolloin ulkonäköön ei kovin paljoa saa koskea
      1. esim. sol-kohdin,
      2.esim. prostituutiotta,
      3. esim. vastenmielisyyttä ja väkivaltaisesti, omalle itselleen ja edulleen, demokratiatta

Tämäkin siinä Peterissä.... Kummassa? Kuului siltä, ei kummassakaan ja silleen...
      Sitten kun siellä oli selkeästi, sol-kohdin määritelty synnärin eristyksessä, ettei siihen ulkonäköön saa koskea vastenmielisyyttään. Esim omat tutut, läheiset ja perheet.

-Joo, en saakaan sol-kohdin seurailla.

• Ihmiskunta Sinde

"Voi hän olla seonnut siihen mun ja Päivin yhteiseen näköön."
        V****t mä teille ketään näihn sol-kohtiin tuo, varsinkaan jos tarvitse itse ja ulkonäköön, joka kohtaan libidolle.
        Kaikkea tämä teologihalusikin kuvauksetta seurailla.
        Eikö olekaan kuntoutusta, ei sen pitää perustuva ihmisuhri? ¨'
        Se on tosi sekaisin se ei saakaan opiskella papiksi.
        Ei kukaan ei opiskele täältä papiksi. ^
        Ei siihen on sukunimi Broman, he ovat itse tarjonneet tätä vastausta.

Sitten miten siitä Linjenistä saa tämän mielikuvituksellisen sol-kohdan pois päältä.
        Ei, koko kieltä ei voi opiskella, se synnynnäinen tieto- ja taito.
        Ei mielestäni voi aueta, jos ei aidoimmilaan, se liian hektinen kulttuurin takia.

• STL:Sinde -82
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

"Voi hän olla seonnut siihen mun ja Päivin yhteiseen näköön."
        V****t mä teille ketään näihn sol-kohtiin tuo, varsinkaan jos tarvitse itse ja ulkonäköön, joka kohtaan libidolle.
        Kaikkea tämä teologihalusikin kuvauksetta seurailla.
        Eikö olekaan kuntoutusta, ei sen pitää perustuva ihmisuhri? ¨'
        Se on tosi sekaisin se ei saakaan opiskella papiksi.
        Ei kukaan ei opiskele täältä papiksi. ^
        Ei siihen on sukunimi Broman, he ovat itse tarjonneet tätä vastausta.

Sitten miten siitä Linjenistä saa tämän mielikuvituksellisen sol-kohdan pois päältä.
        Ei, koko kieltä ei voi opiskella, se synnynnäinen tieto- ja taito.
        Ei mielestäni voi aueta, jos ei aidoimmilaan, se liian hektinen kulttuurin takia.

MIelikuvituksenkin omaisen sol-kohdan.
        Johon ihan tällaisia huonoja lapsia syntyy, kun ne sol-kohdat on.
        Ne ihan aina jo valmiiksi huoltajaa ja holhooja vastata.
        Ne ihan jo valmiiksi ovat aina huoltaja ja holhooja.
        Fokus on sanakirja-palvelu: Vahinkolapsi.
        V*****n kusipää, suostun huoramaan ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenille.

• Idiotismi:Sinde
        STL:Sinde -82 kirjoitti:

MIelikuvituksenkin omaisen sol-kohdan.
        Johon ihan tällaisia huonoja lapsia syntyy, kun ne sol-kohdat on.
        Ne ihan aina jo valmiiksi huoltajaa ja holhooja vastata.
        Ne ihan jo valmiiksi ovat aina huoltaja ja holhooja.
        Fokus on sanakirja-palvelu: Vahinkolapsi.
        V*****n kusipää, suostun huoramaan ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenille.

Niin, sekin ihan vahinkolapsi tähän kohtaan, että saa assosiaation tuotettua ja fokusaation laukaistua.

"Se sinne tehylle suuntautuu samalla, alustana. "
        Kielen opettaminen, hektinen idiotismi.

• Sinde vm-82
        Idiotismi:Sinde kirjoitti:

Niin, sekin ihan vahinkolapsi tähän kohtaan, että saa assosiaation tuotettua ja fokusaation laukaistua.

"Se sinne tehylle suuntautuu samalla, alustana. "
        Kielen opettaminen, hektinen idiotismi.

Peter tai Kenneth: loin juuri kultaa, loin juuri että saat edelleenkin vahingoittaa. Tuollaista ei saa koskaan edellyttää.
        Naisella miehen kastraatio, hyvin tuntuva.
        ei hektisyyttä ja se ongelma.
        Libidolla jatkuvasti oleva miehen kastraatio.
        Ai niin joo, tämä sai soittaa....
        Ei se hyvin törkeää ja julkeaa.
        Libidolla jatkuvasti oleva, poistuva miehen kastraatio.
        Libidolta naiselta jatkuvasti poistuva, miehen kastraatio.
        Hypoteesi: Ulkonäköhaitan aiheuttaminen.

• Sinde vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

Peter tai Kenneth: loin juuri kultaa, loin juuri että saat edelleenkin vahingoittaa. Tuollaista ei saa koskaan edellyttää.
        Naisella miehen kastraatio, hyvin tuntuva.
        ei hektisyyttä ja se ongelma.
        Libidolla jatkuvasti oleva miehen kastraatio.
        Ai niin joo, tämä sai soittaa....
        Ei se hyvin törkeää ja julkeaa.
        Libidolla jatkuvasti oleva, poistuva miehen kastraatio.
        Libidolta naiselta jatkuvasti poistuva, miehen kastraatio.
        Hypoteesi: Ulkonäköhaitan aiheuttaminen.

Poliisit: nyt se taas seurailee pillusta värkeillä naisia täällä.
        Se koko mielenterveyshoidon lopputulos, perusajatus, ja idea.
        Missä ideologia?
        Se vastoin tahtoa.

Tämän saa soittaa:
        Nimimerkit häiritsi muistia.

• oikjhbgv

Ja sokerina pohjalta.
      Minulta pääsi pieru...

• elfel

Olihan niitä kaikenlaisia kun mietti. Mutta ei se mitään puhunut, tuijotti vaan ahdistavasti. No tätähän se on, mutta tuleeko se aina olemaan? Ja mitäs sitten kun kuolo korjaa?

Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua. Katso minua.

Näetko minut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      30
      5110
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4101
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      78
      3676
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2728
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      158
      2534
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2388
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2199
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2167
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      138
      1695
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1548
    Aihe