Rikas, rakas, ja rikkain

STL:Sinde vm-82

"Olen vapaaehtoistyön ammattilainen."
En mä sitä enää saa olla.
MÄ olen aikuinen ja täysi-ikäinen.
Ei nämä tule kuule kysymykseen, sulla on liian korkea taso.
Voiko tätä leikkiä edes vähän aikaa leikkiä?
Esim. rahalla. niin, minä itse persoonallisuudellani.
Mummo on melko varakas, min farmor.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-82

En mä sitä enää saa olla.
      Se mun liian korkea taso.
      Tää lähti jotenkin Vesasta liikkeelle, tää tämän päivän ajatusketju. Kun se oli niin pahasta, jotenkin parjattu. Sitä ei oltu huomattu tai huomioitu, noteerattu meklarina.
      - Ja tällaista sain aikaiseksi.
      Huomattu, kuten kyseenalaistavan keskustelumenetelmän haitallisuutta ja näkyvää ja näkymätön ajatusta, jotka usein kertovat mikä on hyvästä, mikä pahasta. Mikä on hyvää ja mikä pahaa.
      Joo, Peter on mun trullihahmo ja ainakin iskälle joutuu pahoittelemaan. Ei sitä eeli, eeli lama sabaktani-juttua niistä pantomiimikantapäistä.
      Peter: Niin, että mitä?
      Minä: Joo, sukulainen, no tämä vuohi, ei tämä ainakaan haitallinen sulle ole ja ihan tuttu juttu. Olet sanonut näin taas....

Peter: Niin, se on sulle tuttu juttu, muttei välttämättä muille. Minkälainen se on? En mä oikein osaa kertoa, kuin että Keski-Pohjanmaalla on heinälatoja, paljon. Niihin ei ohjata sähköjohtoja tai puhelimia.

"Kun mä olen jo valmiiksi kiinni, kytkettynä ja sidottuna."

Sitä virkaa harjoittelee, sitä virkaa harjoittelee,
      Niin kuinkas koleerisesti mä harjoittelenkaan sitä?
      Peter: Mä joudun perumaan lapsenkasvatuksen takia. Sen mun oman sijoittumisen takia.
      Minä: Hyvin koettiin, tosiaan hyvin vahvasti ja vaikuttavasti sitä vuosituhannen vaihtumista. Mä en halua omaaetuatavoitellen, koleerisesti harjoittaa sitä lapsenkasvatusta.
      Kenneth: Mutta onko se kuin ylpeys ja ennakkoluulo?
      Minä: Oletko jo tietoinen tästä kasvot, kasvohermot ja suurennuslasi?
      Kenneth: Tarkoittaa, että tämä lähtee ykkösenä, ykkös-ajatuksena, kun se sillä tavalla vektorista sektoreilla luova. Niin siksi ykkönen, se mun oma asia taas.
      Peter: Onko joku huonosti? Niin, mä ja sä ei haluta sillä tavalla kovin korkealle, kovasti tai ylpeyttä ja silleen esiintuoden, vain yksin yhteisössä ja yksilönä. ei edes tapana.

Mikä kone tämä on?
      Harha ja ennakkoluulo,
      On huomoitu v. 1995
      En osaa vastata
      MInä: Määkin ihan tavallinen ihminen.

• Sinde vm-82

"Muistattehan miksi klitorikseen ei koskaan kiinnitetä ketään?"
        A. Naisten paranoidi skitsofrenia.
        B. Poskipunakappeli
        C. Coping-keino, kolmiulotteisuus ja demokratia.
        Nyt vasta te tästä kerrotte?
        Joo, kun ei me tohdittu vielä nytkään, eikä ainakaan aikaisemmin.
        Mä saan syyttää herjaamisesta.
        Minä: Joo, hormonitoiminnoilta.

• STL:Sinde vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

"Muistattehan miksi klitorikseen ei koskaan kiinnitetä ketään?"
        A. Naisten paranoidi skitsofrenia.
        B. Poskipunakappeli
        C. Coping-keino, kolmiulotteisuus ja demokratia.
        Nyt vasta te tästä kerrotte?
        Joo, kun ei me tohdittu vielä nytkään, eikä ainakaan aikaisemmin.
        Mä saan syyttää herjaamisesta.
        Minä: Joo, hormonitoiminnoilta.

Niin, naisten paranoidin skitsofrenian varastelu.
        Juosta nyt ympyrää ja vääntää oikeasta väärää, käydä kerjäämässä naisten hallintakeinoja ja *tutustumassa psykiatrisella serkun anatomiaan, huom. psykiatriana.
        Niin, naisten paranoidi skitsofrenia on hallintakeino, kuin coping-keino omaan kehoon. Sen varastelu ei ole hallintakeinoa omaan kehoon.
        Se on siitä höyrykone Jumalkäsityksestä.
        Se on siitä sanasta moderni, ja ehdottomasti miljoonaruusua ja oma yksityisasia. Mutta se on näkymätöntä ja sitä paitsi abstrakti eli näkymätön henkien ääni, jota ei pidetä kovin sillä tavalla arvossaan.
        - Että sun täytyy tehdä sitä ja tätä siitä anatomiasta. Että sun täytyy fysiologisesti osata sitä ja tätä, sen kehosta.
        Siirtyi mun naistentautien paranoidi skitsofrenia trilleri-eleviittomalla miehelle. Mikä turva tämä on?
        Mikä turvaosasto ja mikä turvallisuus tämä tällainen vahinko, kuin trilleri-eleviittomalla tapahtuva skitsofrenian varastelu on?
        Minä: Ei melko varmasti minkäänlainen, ainakaan mun kanssa.
        Peter ja Kenneth: Älä sessioi sillä.
        Minä: Entä jos mä olen mun muilla nimillä?
        Kun se selkeästi näkyy siinä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe