Olen oppinut tuntemaan sua hyvin ja kun yhdistän tietämykseni tekemisiisi niin ennen kuin tähänkin päivään, ymmärrän sua aina vain paremmin. Sinulla oli alussa tarve olla vähän enemmän jotain muuta mitä olet, et salannut mitään mutta ehkä ihastus sai sinutkin yrittämään enemmän. Sitähän ei kukaan pitkälle jaksa ja niin karvaasti olen saanut minäkin osani sinusta Itsestäsi. Joku sanoi sinun vain tuntevan minut jo niin läheiseksi, että voit olla seurassani oma itsesi. Hienoa.
Sekin asia on tiedossani ettet kovin useita ihmisiä päästä näin lähelle, eli olen onnekas senkin suhteen. Ehkä minussa on sitten jotain, jotain mitä arvostat. Muutakin kuin ulkokuorta.
Se asia on meinaan sellainen, joka ei ole pysyvää. Mutta sisimpäni on ja tällä hetkellä, kuten ennenkin ja varmasti tulevaisuudessa siellä sisimmissäni on sinulle aina sijaa.
Tahdon vain kertoa
75
1637
Vastaukset
- M
Osasit kuvata aika hyvin mitä tapahtui. En jotenkin osannut olla oma itseni ja pyrin olemaan semmoinen jota oikeasti en ole tai ainakin annoin semmoisen kuvan.
Muutenkin kohtaamisemme tapahtui siihen aikaan että hain itseäni vielä pitkän parisuhteen päätyttyä, mikä vaikutti minuun vielä suuresti.
Nykyään tilanne on aivan toinen.
Kiitokset kauniista sanoista ja ajatuksista nainen. :)- Sellaista se vaan on
Kiinnostaisiko sinua sittenkin tutustua? Jos kiinnostaa mikset kerro sitä tai muuten tee jonkinlaista aloitetta. En voi nykytilanteessa kuin vetäytyä ja yrittää pysyä poissa tieltä (siis jos olisit hän, M).
Vaikken ole ap, aika moni asia osuu tekstissä kohdilleen kuin omat sanani.
- naiselta M:lle
Ole hyvä vain, olen kuitenkin varma kirjoituksesi sisällön perusteella ettet valitettavasti ole minun "hän".
- ---
Niinhän se on että alussa yrittää liikaa jottei ne huonommat puolet näy. Tutustumalla ne heikkoudet paljastuu, mutta kukapa ei näin tekis..
- M- mies
Taisikin tulla mulle;)
Sinne sisimpään tähtäänkin. Luottamus ja kunnioitus taitaa välillämme olla kunnossa.
Meillä vaan molemmilla taisi olla vähän itsetunto alamaissa tuolloin ja nyt uudessa aallossa olemmekin `järkeviä`.
Ehkäpä juttelemme joskus oikeista asioistä välillämme, ehkä emme kuitenkaan uskalla ottaa riskiä tunnepuolella.
Kyllä me molemmmat olemme asioita vaistonneet ja tiedämme niistä molemminpuolisesti. Aika näyttää? - naiselta M:lle
Saattaahan tämä olla sinulle tai sitten ei ;) Voisin sanoa tekstisi olevan tutunkuuloista.
Niin, aika näyttää tai sitten vain me jatkamme kuten tähänkin asti, menettää en häntä halua missään muodossa.
Kerrohan tarkemmin mitä tarkoitat uudella aallolla?- M--mies
Niin, taitaa olla kylläkin jo kolmas aalto. Riippuu mitä lasketaan.
Laitappa itsekkin joku pikku vinkki, vastaan sitten samalla mitalla:) - sopisi..............
M--mies kirjoitti:
Niin, taitaa olla kylläkin jo kolmas aalto. Riippuu mitä lasketaan.
Laitappa itsekkin joku pikku vinkki, vastaan sitten samalla mitalla:)sori, kun tungen..onko M etunimesi ekakirjain. kolmas aalto,,hmm
- M--mies
sopisi.............. kirjoitti:
sori, kun tungen..onko M etunimesi ekakirjain. kolmas aalto,,hmm
on
- II tunkija
M--mies kirjoitti:
on
sori..mies;kysyn vaan mitä se nainen merkitsee sulle,,ootko ihastunut,,rakastunut,,!?!
- M--mies
II tunkija kirjoitti:
sori..mies;kysyn vaan mitä se nainen merkitsee sulle,,ootko ihastunut,,rakastunut,,!?!
Kyllä, olen ihastunut jo kauan sitten.
Joskus asiat vain ajautuvat väärille laduille ja on myöhäistä kun ne huomaa:(
Vallankin jos ihmisiä on enemmän kuin 2 - naiselta M:lle
M--mies kirjoitti:
Kyllä, olen ihastunut jo kauan sitten.
Joskus asiat vain ajautuvat väärille laduille ja on myöhäistä kun ne huomaa:(
Vallankin jos ihmisiä on enemmän kuin 2Tämäkin täsmää omaan tilanteeseeni.
- M--mies
naiselta M:lle kirjoitti:
Tämäkin täsmää omaan tilanteeseeni.
Odotan
- Hän
M--mies kirjoitti:
Odotan
Hei älä odota enää. Kerro tuntemuksesi suoraan minulle, kasvotusten.
- M--mies
Hän kirjoitti:
Hei älä odota enää. Kerro tuntemuksesi suoraan minulle, kasvotusten.
En oikein tiedä?
Kerroihan että asiat ovat aika hankalia.
Pitäisi nyt ensin tutustuakkin uudestaan ja selkeästi puhua asioista. Nähdään kyllä,,siitä olen varma. - naiselta M:lle
M--mies kirjoitti:
Odotan
Mitä odotat..?
- M--mies
Mitä odotat..?
Odotan että aika kuluu ja se ratkaisee asian. Mikään hokkuspokkus ei ole mahdollista
eikä kukaan sitä haluakkaan.
Joskus tuntuu että ehkä olisi parasta kovettaa itsensä ja antaa olla.
Tiedän että hän ajattelee samalla tavalla, Mitään toimivaa ratkaisua tuskin on olemassakaan.
Oikeastaan tämä kuuluisi tuonne ´järki ja tunteet´ osioon.
Aloitus oli vaan niin tilanteeseen sopiva että vastasin. - naiselta M:lle
M--mies kirjoitti:
Odotan että aika kuluu ja se ratkaisee asian. Mikään hokkuspokkus ei ole mahdollista
eikä kukaan sitä haluakkaan.
Joskus tuntuu että ehkä olisi parasta kovettaa itsensä ja antaa olla.
Tiedän että hän ajattelee samalla tavalla, Mitään toimivaa ratkaisua tuskin on olemassakaan.
Oikeastaan tämä kuuluisi tuonne ´järki ja tunteet´ osioon.
Aloitus oli vaan niin tilanteeseen sopiva että vastasin.Edelleen, kaikki täsmää ja osuu edelleen...
joko olet "hän" tai olet vastaavanlaisessa tilanteessa.
Ratkaisua tähän lähdimme joskus aikoja sitten etsimään, sitä edelleen kai etsitään. Joskus tuntuu kuin hän olisi päättänyt antaa vain olla. - M--mies
Edelleen, kaikki täsmää ja osuu edelleen...
joko olet "hän" tai olet vastaavanlaisessa tilanteessa.
Ratkaisua tähän lähdimme joskus aikoja sitten etsimään, sitä edelleen kai etsitään. Joskus tuntuu kuin hän olisi päättänyt antaa vain olla.Nyt mietin laitanko ystävänpäivä viestiä. Toisaalta en halua tunkea liikaa hänen elämäänsä. Toisaalta viestin lähettämättä jättäminen voitaisiin tulkita väärin?
Niin, kaikki täsmää edelleen. Ollaanko ystäviä? Kun ollaan vähintäänkin samanlaisessa tilanteessa.
Voisit myös antaa naisena neuvoa minulle, miten etenen omassa tilanteessani.
Eihän se haittaa vaikka olimmekin melkoisella tod,näk llä aivan vieraita.
Eli vinkkiä please, ja hyvää ystävän päivää:) - naiselta M:lle
M--mies kirjoitti:
Nyt mietin laitanko ystävänpäivä viestiä. Toisaalta en halua tunkea liikaa hänen elämäänsä. Toisaalta viestin lähettämättä jättäminen voitaisiin tulkita väärin?
Niin, kaikki täsmää edelleen. Ollaanko ystäviä? Kun ollaan vähintäänkin samanlaisessa tilanteessa.
Voisit myös antaa naisena neuvoa minulle, miten etenen omassa tilanteessani.
Eihän se haittaa vaikka olimmekin melkoisella tod,näk llä aivan vieraita.
Eli vinkkiä please, ja hyvää ystävän päivää:)Kiitos samoin, ollaan vain ystäviä ;) Ja tottahan toki voit laittaa viestiä hänelle, onhan nyt Ystävänpäivä, minä ainakin ilahtuisin :)
En uskalla lähteä neuvomaan sinua tai ketään muutakaan, olit sinä sitten minun "hän" tai et, kaikki on niin ihmisestä itsestään kiinni miten toimii ja mitkä ovat omat toimintavat.
Voin vain omassa tilanteessani, naisena, toivoa hänen olevan avoimempi silloin kun sille annetaan mahdollisuus. Se omalta osaltaan selkeyttäisi minun ajatuksiani koska aika pitkälti ja pitkään on menty "hiljaisuudessa" aikaa eteenpäin. Siksi sanoinkin, että välillä tunnen hänen luovuttaneen, päässeen ratkaisuun.
Mutta luulen ettei hän vain koe nyt tarvetta puhua kanssani mistään näistä, koska ratkaisua ei ole ja kaikki on entisellään emmekä voi tehdä mitään sille. Aikakaan ei ole auttanut, kaikki on täysin entiselleen, kun me kaksi olemme samassa tilassa.
Ehkä me kumpikin tiedostamme sen ettei tähän ole oikeasti mitään oikeaa ratkaisua, koska asiat ovat hankalia.. Jokin juttu tätä kannattalee omalla painollaan, ilman meidän ponnistelujamme. Välillämme on niin vahva luottamus ja kunnioitus ja tunne ilman konkreettisempaa suhdetta, että se osaltaan laittaa miettimään. - M--mies
Kiitos samoin, ollaan vain ystäviä ;) Ja tottahan toki voit laittaa viestiä hänelle, onhan nyt Ystävänpäivä, minä ainakin ilahtuisin :)
En uskalla lähteä neuvomaan sinua tai ketään muutakaan, olit sinä sitten minun "hän" tai et, kaikki on niin ihmisestä itsestään kiinni miten toimii ja mitkä ovat omat toimintavat.
Voin vain omassa tilanteessani, naisena, toivoa hänen olevan avoimempi silloin kun sille annetaan mahdollisuus. Se omalta osaltaan selkeyttäisi minun ajatuksiani koska aika pitkälti ja pitkään on menty "hiljaisuudessa" aikaa eteenpäin. Siksi sanoinkin, että välillä tunnen hänen luovuttaneen, päässeen ratkaisuun.
Mutta luulen ettei hän vain koe nyt tarvetta puhua kanssani mistään näistä, koska ratkaisua ei ole ja kaikki on entisellään emmekä voi tehdä mitään sille. Aikakaan ei ole auttanut, kaikki on täysin entiselleen, kun me kaksi olemme samassa tilassa.
Ehkä me kumpikin tiedostamme sen ettei tähän ole oikeasti mitään oikeaa ratkaisua, koska asiat ovat hankalia.. Jokin juttu tätä kannattalee omalla painollaan, ilman meidän ponnistelujamme. Välillämme on niin vahva luottamus ja kunnioitus ja tunne ilman konkreettisempaa suhdetta, että se osaltaan laittaa miettimään.Juuri niin kuin kirjoitit. Olemme näköjään samassa tilanteessa.
Sain kyllä valaistusta omalle kohtalolleni ja ymmärrän nyt tilannetta paremmin.
Kiertelemme selvää asiaa ja emme tarkoituksella puhu tunteista. Voin vielä mainita että tunteet ovat vanhaa perua. Luulin että ne olivat jo unohtuneet ja yllätyinkin kuinka pienestä ja kuinka vahvoina ne taas nousivat esiin.
Moraalittomille ihmisille ei olisi mitään ongelmaa, mutta kun me olemme molemmat vahvalla moraalilla varustettuja. Surullista , ehkä toisessa elämässä sitten. - naiselta M:lle
M--mies kirjoitti:
Juuri niin kuin kirjoitit. Olemme näköjään samassa tilanteessa.
Sain kyllä valaistusta omalle kohtalolleni ja ymmärrän nyt tilannetta paremmin.
Kiertelemme selvää asiaa ja emme tarkoituksella puhu tunteista. Voin vielä mainita että tunteet ovat vanhaa perua. Luulin että ne olivat jo unohtuneet ja yllätyinkin kuinka pienestä ja kuinka vahvoina ne taas nousivat esiin.
Moraalittomille ihmisille ei olisi mitään ongelmaa, mutta kun me olemme molemmat vahvalla moraalilla varustettuja. Surullista , ehkä toisessa elämässä sitten.No hyvä jos löysit jotain valaisevaa tuosta kirjoituksestani :)
Olisihan se jännä juttu jos olisit minun "hän", ainakin hän nyt tietäisi ja ymmärtäisi tosiaan paremmin, mutta veikkaanpa ettet ole.
Puheesi tunteittesi peruista ei täsmää. Ymmärsin tuon niin, että sinulla on ollut tunteita joskus vuonna kivi ja kirves, ja jotka ovat nyt uudestaan lähiaikoina taas leimahtaneet uuteen liekkiin?
Me emme ole tunteneet vuonna kivi ja kirves ;) Kuitenkin voidaan puhua noin kymmenestä vuodesta, joka sisältää monia vuosia lähempää tuttavuutta.
Tarkoituksella, kuin sanattomasta yhteisestä sopimuksesta, myös me olemme olleet hiljaa tunteista, ehkä ne on piilotettu jonkin toisen tunteen alle, pois ajatuksista. Ehkä sitä on ajatellut niin selviävänsä tästä helpoiten, koska ... taas pääsemme ratkaisuun jota ei ole. - M--mies
No hyvä jos löysit jotain valaisevaa tuosta kirjoituksestani :)
Olisihan se jännä juttu jos olisit minun "hän", ainakin hän nyt tietäisi ja ymmärtäisi tosiaan paremmin, mutta veikkaanpa ettet ole.
Puheesi tunteittesi peruista ei täsmää. Ymmärsin tuon niin, että sinulla on ollut tunteita joskus vuonna kivi ja kirves, ja jotka ovat nyt uudestaan lähiaikoina taas leimahtaneet uuteen liekkiin?
Me emme ole tunteneet vuonna kivi ja kirves ;) Kuitenkin voidaan puhua noin kymmenestä vuodesta, joka sisältää monia vuosia lähempää tuttavuutta.
Tarkoituksella, kuin sanattomasta yhteisestä sopimuksesta, myös me olemme olleet hiljaa tunteista, ehkä ne on piilotettu jonkin toisen tunteen alle, pois ajatuksista. Ehkä sitä on ajatellut niin selviävänsä tästä helpoiten, koska ... taas pääsemme ratkaisuun jota ei ole.Joo, en ole hän, totesin tuon äskettäin. Meillä on noita vuosiakin vähän enemmän yhteisessä mittarissa. Mutta tunnetilat täsmäävät.
Oli silti oikeasti apua mielipiteistäsi. Vastaan huomenna paremmin. - M--mies
No hyvä jos löysit jotain valaisevaa tuosta kirjoituksestani :)
Tarkoituksella, kuin sanattomasta yhteisestä sopimuksesta, myös me olemme olleet hiljaa tunteista, ehkä ne on piilotettu jonkin toisen tunteen alle, pois ajatuksista. Ehkä sitä on ajatellut niin selviävänsä tästä helpoiten, koska ... taas pääsemme ratkaisuun jota ei ole.Kymmenen vuotta? huh huh. Hyvin olette kestäneet jos pystytte samassa tilassakin olemaan, ilman että sivulliset huomaavat jotain.
Me emme oikein pysty olemaan ystäviäkään. Periaatteessa ollaan asiat puhuttu selviksi. Ollaan siis ystäviä. Mutta silti jokin henkien taisto on meneillään.
Ollaan molemmat aika fyysisiä ihmisiä ja onhan sitä fyysistäkin vetoa ilmassa.
Mutta vaikka olen miettinyt pääni puhki, niin mitään ratkaisua en keksi. Tietty voisimme laittaa välit täysin poikki ja ihan sopia että välttelemme toisiamme.
Mutta kun ei sekään tuntuisi kivalta:(
Toivotankin sinulle jaksamista. - naiselta M:lle
M--mies kirjoitti:
Kymmenen vuotta? huh huh. Hyvin olette kestäneet jos pystytte samassa tilassakin olemaan, ilman että sivulliset huomaavat jotain.
Me emme oikein pysty olemaan ystäviäkään. Periaatteessa ollaan asiat puhuttu selviksi. Ollaan siis ystäviä. Mutta silti jokin henkien taisto on meneillään.
Ollaan molemmat aika fyysisiä ihmisiä ja onhan sitä fyysistäkin vetoa ilmassa.
Mutta vaikka olen miettinyt pääni puhki, niin mitään ratkaisua en keksi. Tietty voisimme laittaa välit täysin poikki ja ihan sopia että välttelemme toisiamme.
Mutta kun ei sekään tuntuisi kivalta:(
Toivotankin sinulle jaksamista.No, me emme tapaa usein tai säännöllisesti, sen ansiosta näitä vuosiakin on kertynyt.
Samoin, jaksamisia sinne myös :)
Puhut aalloista tai "aalloista", ne eivät ikävä kyllä kerro mitään minulle. En myöskään osaa edes arvailla mitä laskutoimitusta siellä suoritat ;)
Enkö vain käsitä mitä ajat takaa tai sitten emme ole niitä joiksi toisiamme luulemme.
Hmm, pikku vinkki... No katsotaan, en uskalla mitään suoraa paljastavaa laittaa. Sinulla on sana hallussa ja oletkin alusta asti keksinyt lempinimiä minulle, joista tämä viimeisin on kyllä mitä ärsyttävin ja tiedät sen mutta, ilo se on pienikin ilo ;)- sivusta naiselle
liittyisikö se viimeinen lempinimi hiuksiisi?
- M--mies
Aallot ovat lähentymisiä joko fyysisesti tai henkisesti.
Oikea osaa kyllä laskea ;) Empä viime aikoina ole sinulle uutta lempparia ainakaan muistaakseni keksinyt.
Kylmää------lämpenee----------- jo alkaa poltella ;) kai tiedät leikin. - naiselta M:lle
M--mies kirjoitti:
Aallot ovat lähentymisiä joko fyysisesti tai henkisesti.
Oikea osaa kyllä laskea ;) Empä viime aikoina ole sinulle uutta lempparia ainakaan muistaakseni keksinyt.
Kylmää------lämpenee----------- jo alkaa poltella ;) kai tiedät leikin.Voi olla etten ole sitten oikea, koska en osaa laskea aaltoja, tai sitten en vain ole pistänyt mitään korvantaa noin tarkasti kuin sinä. Jonkinlainen meren vetäytyminen tässä on ollut, liekö sitten tsunaumi odotettavissa?
Olen huomannut hänen myötä miesten ajattelevan niin eri tavalla kuin naiset yllättävän monestakin asiasta ja myös ulosanti on ollut sanoisinko mielenkiintoinen ellei jopa aivojumppaan verrattavissa. Keskustelumme ovatkin olleet varmasti molemmille aina yhtä valaisevia ;) Harmikseni voin vain todeta niiden jääneen viime aikoina hyvin vähälle.
Vähään aikaan uutta lempinimeä en olekaan saanut, olisikohan viime kesältä tuo viimeisin hokema. Hyvin samanlaisen leikin minäkin osaan, en kuitenkaan ole varma leikimmekö samalla hiekkalaatikolla ;) - Naiselle
Voi olla etten ole sitten oikea, koska en osaa laskea aaltoja, tai sitten en vain ole pistänyt mitään korvantaa noin tarkasti kuin sinä. Jonkinlainen meren vetäytyminen tässä on ollut, liekö sitten tsunaumi odotettavissa?
Olen huomannut hänen myötä miesten ajattelevan niin eri tavalla kuin naiset yllättävän monestakin asiasta ja myös ulosanti on ollut sanoisinko mielenkiintoinen ellei jopa aivojumppaan verrattavissa. Keskustelumme ovatkin olleet varmasti molemmille aina yhtä valaisevia ;) Harmikseni voin vain todeta niiden jääneen viime aikoina hyvin vähälle.
Vähään aikaan uutta lempinimeä en olekaan saanut, olisikohan viime kesältä tuo viimeisin hokema. Hyvin samanlaisen leikin minäkin osaan, en kuitenkaan ole varma leikimmekö samalla hiekkalaatikolla ;)Miehet todellakin ajattelevat asioista eri tavalla ja käsittävät asioita ihan eri tavalla kuin naiset. Siksi herää kysymys naiselle, että miksi leikit täällä kun voisit hoitaa asian ihan muualla ilman sekaannuksia ja niin kuin asiat pitäisi hoitaa?
Ainut lempinimi mikä tulee mieleen liittyy erääseen suomen lääniin. Taitaa olla vanhassa 500 markan setelissä myös tämän läänin vaakuna siellä toisella puolella missä Kekkonen ei poseeraa. Tuohon lääniin nimeen kun lisää sanan neito perään muodostuu tuo lempinimi.
Jos haluat jatkaa leikkiä tällä hiekkalaatikolla, niin voi olla turhaa kaivaa tätä jäistä hiekkaa...hajoaa vielä lappari ja mieli tulee mustaksi. ;)
Hauskaa viikonloppua kaikille...huomenna meno on Rock! :D
- henkisesti no
Niinhän niitä on, vaikka ei se tähän juttuun mitenkään liity.
- M#3
Luin koko ketjun ajatuksella läpi ja ... ja ... tuli mieleen tapahtumia.
Aluksi kaikki sopii hyvin, sitten yllättäen ilmenee asia, joka kaataa koko rakennelman. Siitä on paha jatkaa mutta kuitenkin...
Nuo lempparinimet oli kiinnostavia, niitä on tullut annettua ja se viimeisin oli vähän kliisu.
Koska kaikki ei osunut kohalleen, en kuvittele, että ap olisi häN.
M:ää käytin joskus aikoinaan aika paljon, mutta en enää. Nytkin tulin vaan *käväiseen*, kuten moni muukin.
Onhan se kiva tunne, jos toisen sisimmässä on pieni paikka, jossa saa olla.
Nyt en viitsi jatkaa, koska et kuitenkaan ole häN, jota niin paljon ajattelen monessakin mielessä.- naiselta M:lle
Voi olla etten ole se sinun "hän" mutta voin ollakin.
Kuten sanoin aiemmin, meillä naisilla ja teillä miehillä käsitykset menevät joskus ristiin koska ajattelemme ja ilmaisemme asioita joskus niin eri tavalla. Saattaa syntyä väärinkäsityksiä turhasta tai sitten vain sitä olettaa jotain ajattelematta asioita muiltakin kanteilta. Tähän perään onkin hyvä kysyä, mihin yllättävään asiaan rakennelmasi kaatui?
"Kliisu".. Tuliko tuohon kirjoitusvirhe vai enkö vain ymmärrä mitä sana kliisu tarkoittaa? - M#3
Voi olla etten ole se sinun "hän" mutta voin ollakin.
Kuten sanoin aiemmin, meillä naisilla ja teillä miehillä käsitykset menevät joskus ristiin koska ajattelemme ja ilmaisemme asioita joskus niin eri tavalla. Saattaa syntyä väärinkäsityksiä turhasta tai sitten vain sitä olettaa jotain ajattelematta asioita muiltakin kanteilta. Tähän perään onkin hyvä kysyä, mihin yllättävään asiaan rakennelmasi kaatui?
"Kliisu".. Tuliko tuohon kirjoitusvirhe vai enkö vain ymmärrä mitä sana kliisu tarkoittaa?Kliisu oli itse keksitty sana, jossa yhdistetty sanat klišee ja pliisu hah..
Vai et muka ymmärrtänyt sanaa, häN olisi ymmärtänyt, mutta siitä huolimatta olisi esittänyt saman kysymyksen!
Just siihen lempparinimeen se sortui, kun se ei tapahtunut viime kesänä!
- sopisi myös
vinkkaa mikä oli se asia mikä ei täsmännyt. sano hiusteni väri pituus?
- M#3
Turhaa tässä on lotota, mutta häNen hiusten väri on ~musta värjättynä, alkuperäinen väri voisi olla vaik ruskeavaalea.
En ole se M, josta aloittaja kirjoittaa. - Johan sopis
M#3 kirjoitti:
Turhaa tässä on lotota, mutta häNen hiusten väri on ~musta värjättynä, alkuperäinen väri voisi olla vaik ruskeavaalea.
En ole se M, josta aloittaja kirjoittaa.Mille kirjaimelle kuvauksesi menee? Naiselle vain N-naiselle?
Ketjun sanat sopisi hyvin vaikken ole ap. Jotkut pienet yksityiskohdat ei tosin osu. - M#3
Johan sopis kirjoitti:
Mille kirjaimelle kuvauksesi menee? Naiselle vain N-naiselle?
Ketjun sanat sopisi hyvin vaikken ole ap. Jotkut pienet yksityiskohdat ei tosin osu.Ei mene N-alkuiselle, enempää en kerro, koska häN elää vain omassa päässäni kai.
No sano sä, mitkä pienet y-kohdat eivät osuneet? - Johan sopis
M#3 kirjoitti:
Ei mene N-alkuiselle, enempää en kerro, koska häN elää vain omassa päässäni kai.
No sano sä, mitkä pienet y-kohdat eivät osuneet?Esim. Lempinimiä en muista saaneeni. Ap-viestin ja muutaman vastaajan sanat sen sijaan sopivat hyvin "tilanteeseen". Varsinaista tilannetta ei kuitenkaan ole, päänsisällä enemmänkin. Itse olen joskus antanut ehkä ymmärtää vähän (tiedä sitten onko ollut ymmärrettävää... ;-) ) Vähän muttei liian paljon nuoremmasta M:stä on kyse.
- Herkkuperse nick
Johan sopis kirjoitti:
Esim. Lempinimiä en muista saaneeni. Ap-viestin ja muutaman vastaajan sanat sen sijaan sopivat hyvin "tilanteeseen". Varsinaista tilannetta ei kuitenkaan ole, päänsisällä enemmänkin. Itse olen joskus antanut ehkä ymmärtää vähän (tiedä sitten onko ollut ymmärrettävää... ;-) ) Vähän muttei liian paljon nuoremmasta M:stä on kyse.
Kermaperse, Isolollo.
- M#3
Johan sopis kirjoitti:
Esim. Lempinimiä en muista saaneeni. Ap-viestin ja muutaman vastaajan sanat sen sijaan sopivat hyvin "tilanteeseen". Varsinaista tilannetta ei kuitenkaan ole, päänsisällä enemmänkin. Itse olen joskus antanut ehkä ymmärtää vähän (tiedä sitten onko ollut ymmärrettävää... ;-) ) Vähän muttei liian paljon nuoremmasta M:stä on kyse.
Joopa jooo, aika kaukaa ohi taisi mennä. Nämä on niin yleisellä tasolla, että jokainen voi löytää niistä sopivuuksia omaan tilanteeseen, todelliseen tai mielikuviteltuun.
- n
M#3 kirjoitti:
Joopa jooo, aika kaukaa ohi taisi mennä. Nämä on niin yleisellä tasolla, että jokainen voi löytää niistä sopivuuksia omaan tilanteeseen, todelliseen tai mielikuviteltuun.
Mulla on mustaksi värjätyt hiukset, ja niiden alla usein M-mies mielessä... ;)
- Mielikuvia herralle
Herkkuperse nick kirjoitti:
Kermaperse, Isolollo.
Herkkuperseet tykkää tateista kermakastikkeella tarjoiltuna vakavasti otettavassa ravintelissa ja mieluiten romanttisessa kynttilän valossa... räkälät ja pikabaarit ei ole in ;-)
- M#3
n kirjoitti:
Mulla on mustaksi värjätyt hiukset, ja niiden alla usein M-mies mielessä... ;)
Tähän ei voi muuta kuin :)
- n
M#3 kirjoitti:
Tähän ei voi muuta kuin :)
Valitettavasti :) varmasti hyytyy, kun kerron, ettei nimeni ala kirjaimella T / P / S / L / N...
Vai miten on?... - M#3
n kirjoitti:
Valitettavasti :) varmasti hyytyy, kun kerron, ettei nimeni ala kirjaimella T / P / S / L / N...
Vai miten on?...Nyt melkein :D, :)ni ei hyydy koskaan.
Nimesi alkaa a e h i j k m o r u tai v:llä - n
M#3 kirjoitti:
Nyt melkein :D, :)ni ei hyydy koskaan.
Nimesi alkaa a e h i j k m o r u tai v:lläOnpas tämä hauskaa! Totta, nimeni alkaa a e h i j k m o r u tai v:llä :)
Sen M:n, joka korvieni välissä kummittelee, nimessä on 16 kirjainta.
Kuinka monta kirjainta mun nimessä on? - M
n kirjoitti:
Onpas tämä hauskaa! Totta, nimeni alkaa a e h i j k m o r u tai v:llä :)
Kuinka monta kirjainta mun nimessä on?11
- n
M kirjoitti:
11
Nooooup.
- M#3!
n kirjoitti:
Onpas tämä hauskaa! Totta, nimeni alkaa a e h i j k m o r u tai v:llä :)
Kuinka monta kirjainta mun nimessä on?Ai 16, okey siis hänen, mutta ei minun, en kummittele missään nykyisin.
Mutta mistä voisin tietää montako kirjainta sun nimessä on?
Kai itse osaat yhteenlaskua sen verran, arvaan 17.
Tuo seuraava M#3, joka arvasi 19 oli joku x - n
M#3! kirjoitti:
Ai 16, okey siis hänen, mutta ei minun, en kummittele missään nykyisin.
Mutta mistä voisin tietää montako kirjainta sun nimessä on?
Kai itse osaat yhteenlaskua sen verran, arvaan 17.
Tuo seuraava M#3, joka arvasi 19 oli joku x17 ei osu, ja tuo 16 sisältää siis hänen koko nimensä...
- M#3
n kirjoitti:
17 ei osu, ja tuo 16 sisältää siis hänen koko nimensä...
Liikaa tuntemattomia eikä mikään osu tarkalleen kohdalleen.
Yhteistä on vaan se, että nimi on ja se nimi alkaa kirjaimella.
Täytyy puhaltaa peli poikki :)
Öitä! - m nainen----
M#3 kirjoitti:
Liikaa tuntemattomia eikä mikään osu tarkalleen kohdalleen.
Yhteistä on vaan se, että nimi on ja se nimi alkaa kirjaimella.
Täytyy puhaltaa peli poikki :)
Öitä!M nainen M miehelle ...minulla on 11 kirjainta kokonimessä...hänellä13.. . tukkaani en enää värjää on luonnonlikaisen värinen päättele itse.Olisin toivonut että olisi hän muttei taida olla :( Muitakin juttuun kuuluu kuin 2 siksi asia onkin ainakin minun puoleltani kunnioittamis syistä unohdettu.Hän on tumma.
- Bingo ;)
n kirjoitti:
17 ei osu, ja tuo 16 sisältää siis hänen koko nimensä...
Täällä olisi yksi M-mies jonka koko nimi on juuri 16. Tosin ikä taitaa olla tuo kerrottuna kahdella ja rippeet päälle. ;)
- Bingo ;)
Bingo ;) kirjoitti:
Täällä olisi yksi M-mies jonka koko nimi on juuri 16. Tosin ikä taitaa olla tuo kerrottuna kahdella ja rippeet päälle. ;)
Tosin jos noi kirjaimet eliminoidaan noin niin jää vain a, h ja m jäljelle, enkä kyllä usko että kukaan heistä mua kaipaa. S:llä alkavaan olisin voinut ehkä uskoa mut sekin on kaukaa haettua.
Hauskaa huomista ystävänpäivää kaikille. :) - n
Bingo ;) kirjoitti:
Tosin jos noi kirjaimet eliminoidaan noin niin jää vain a, h ja m jäljelle, enkä kyllä usko että kukaan heistä mua kaipaa. S:llä alkavaan olisin voinut ehkä uskoa mut sekin on kaukaa haettua.
Hauskaa huomista ystävänpäivää kaikille. :)Voi sentään, S ei sovi...
- Bingo ;)
n kirjoitti:
Voi sentään, S ei sovi...
Hyvää ystävänpäivää kuitenkin :)
Niin taisi muuten unohtua kanssa K ja L, mutta en usko että kukaan ottaisi yhteyttä noin pitkän ajan jälkeen ainakaan tänne. - M#?
n kirjoitti:
Vai miten on?...:D :D mistä tuo TPSLN tuli ;)
Valitettavasti ei hyytynyt, päinvastoin
- M#3
Sun nimessä voisi olla 19 kirjainta
- n
Mut ei oo :/
Öitä :) - M#"2
n kirjoitti:
Mut ei oo :/
Öitä :)Laskin väärin. Eli sun nimessä 20 kirjainta.
Koko nimessä 25 ehkä.
- 6+9
5
- M--mies
Meillä on yhden kirjaimen verran eroa etu sukunimen kirjainten määrässä. Toista nimeäni hän tuskin tietääkään. Tuolla ylempänä oli yksi aika lähellä 1 kirjain taisi olla liikaa? Tulikos lasku virhe?
- M#2
Olen tumma ja mulla on 16 kirjainta, siis koko nimessä.
- vaalea rillipää
Voi kulta, en mä jakasis näitä sun "arvaa kuka"-leikkejä. Niiden aika oli silloin, kun olit 8-vuotias, nyt olet jo aikuinen tai ainakin niin mä luulin.
- Mies
Onko sun koko nimen eli 2 etu nimeä plus sukunimi kirjaimäärät nämä
4 8 12
- -M-
Alkaako sen miehen nimi M kijamella, montako kirjanta nimes ? Koska ootte viimeks nähneet ?
- -M-
Tää mun viesti meni tolle alottajalle
M on etunimen ensimmäinen kirjain. Koko nimessä 9 kirjainta.
Viime vuoden puolella ollaan tavattu pikaisesti. - voiko olla
M on etunimen ensimmäinen kirjain. Koko nimessä 9 kirjainta.
Viime vuoden puolella ollaan tavattu pikaisesti.KOKO nimessä 9 kirjainta ??!
Voi olla.
- tahdoin vain kysyä..
Mikä tää on?
- tahdon vastata
M-ketju.
- M77.................
Kerro nyt edes kaupunki missä tämä M asuu tai oletat hänen asuvan.
- en kerro
Oot hieman nuorempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k533682On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382361Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712318Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602208Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561012Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879